نوشته شده توسط : وصالی

در این بخش به معرفی هتل ۵ ستـــاره پدیده شاندیز می پردازیم. در ادامه با تور مشهد همراه ما باشید.

هتل ۵ ستـــاره پدیده شاندیز در حال احداث دارای ۶۳۷ اتاق و سوئیت مجلل در ۳۹ طبقه با ارتفاع 250 متر می باشد.حجم هندسی این پروژه از دور نمـــاد عـدد ۸ به پــاس داشت امــام هشتم (علیه‌السلام) است. در این هتل مجموعه امکاناتی مانند: رستوران‌های متعدد، استخر، سالن بدن سازی و ورزش، بیزینس سنتر، تالاراين مجموعه شامل مجتمع آپارتمان های مسکونی , پـارک آبـــــی, مجتمع چند منظوره فرهنگی با ۳ تـالار ویـژه برگزاری مجالس ,مـــرکز بـزرگ خـــریـد,شهربازی سرپوشیده,مجـتـمـــع اداری وباغ گل و نمایشگاه دائمی گل و گیاه می باشد...

تور لحظه آخری ارزان

فاصله هتل تا فرودگاه 60 دقیقه با ماشین

فاصله هتل تا حرم 60 دقیقه با ماشین

آدرس : هتل پدیده ، شاندیز

منبع:

http://lasttours.net/post/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%B4%D8%A7%D9%86%D8%AF%DB%8C%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1.html



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

در این بخش به معرفی غارهای جذاب مشهد می پردازیم.

شهر مقدس مشهد که سالانه پذیرایی میلیون ها زائر مشتاق امام رضا است در اطراف خود دارای غارهای دیدنی و زیبا گردشگری میباشد. در ادامه با توریاب همراه ما باشید.
این پست ممکن است برای علاقمندان به کوهنوری و جستجو گران طبیعت و یا طبیعت گردان جذابتر باشد اما یادمان نرود که هر مسافر با ذوق تور مشهد نیز ممکن است علاقمند به گشت و گذار در میان این غارهای زیبا باشد.

تور ارزان مشهد

معرفی و لیست غارهای مشهد

غار مغان
غار کارده
غار مزدوران
غار قباد
غار فاس
غار بزنگان
غار زری
به ترتیب غارهای نامبرده شده مشهد به معرفی آنها میپردازیم:

غار مغان:( مکان روستای مغان مشهد)

غار مغان در روستای به همین نام واقع شده است که برای رفتن به این غار که در 35 کیلومتری شهر مشهد قرار دارد باید ابتدا از شهر مقدس مشهد از مسیر روستاهای (خان رود، اردمه ،بالندر) عبور کنید سپس به روستای مغان میرسید و دسترسی شما برای غار مغان که در سال 1324 کشف شده است مهیا میشود.یکی از دلایل جذابیت غار مغان مشهد قدمت آن و زمان کشف آن است که کمتر مورد هجوم گردشگران قرار گرفته است و دارای جذابیت های بکر بصری برای هر مشتاق طبیعتگردی میباشد.غار مغان در یک منطقه پذر پیچ و خم قرار دارد که در مشهد به آن منطقه سیدی میگویند.اگر در فصل بهار یک تور ارزان مشهد را از سایت توریاب رزرو نموده اید میتوانید حداکثر لذت را از زیبایهای این غار ببرید چراکه بهترین فصل سفر و بازدید از عار مغان همین فصل بهار است.

مختصری راجب محل قرارگیری غار مغان " روستای مغان " بدانید:

روستای مغان ، یکی از روستاهایی زیبا مشهد است که 35 کیلومتر از مشهد فاصله دارد و جمعیت بسیار کمی در روستای مغان زندگی میکنند و در فصل بهار انبوه گردشگران و طبیعت دوستان راهی این روستا در مشهد می شنوند تا غار مغان را که در ارتفاع 2900 متری از سطح دریا قرار دارد مشاهده نمایند.درون روستا مغان یک چشمه زیبا قرار دارد که میتوان قبل از رسیدن به غار مغان از آن بازدید نمود.راه اصلی رسیدن به غار مغان خیلی شیب دار و لغزنده است و دره های عمیق و خطرناکی دارد پس حتما نکات ایمنی قبل از سفر را رعایت کنید و کفش و لباس مناسب بپوشید.همچنین راه منتهی به غار دارای هوای مرطوب است و باید مراقب لیز خوردن باشید اما خود غار 3 طبقه با ستون آهک است که در بعضی از قسمتها ارتفاع آنها به 25 متر میرسد.طبیعتا راهنمای درون غار با علامتگذاری و حرکت راه برگشت شما را آسان میکنند و از گم شدن شما در غار جلوگیری مینمایند پس حتما از علائم استفاده کنید

غار کارده و غار دره آل(مکان روستای کارده مشهد)

در روستای کاردره 2 غار معروف وجود دارد و علاقمندان به غار پیمائی با ورود به این روستا میتوانند از 2 غار (کارده و دره آل) بازدید نمایند.برای رسیدن به روستای کارده مشهد باید از شهر مقدس و زیبای مشهد حدود 3 کیلومتر دور شوید موقعیت مکانی و نزدیکی روستا به مشهد باعث جذب مسافران زیادی از سراسر ایران شده است که یا بصورت مستقل و یا از طریق تور ارزان مشهد به این روستا وارد میشوند.از نظر روستانگاری روستای کاردره خشک و سخت استغار کارده که به غار اسکلت مشهور است(به خاطر پیدا شدن بقایای اسکلت و استخوان انسان های قرن های گذشته) دارای عرض سه متری و طول 100 متری مناسب کوهنوردان حرفه ای است.اگر از دیدن خفاش لذت میبرید خبر خوب وجود خفاش درون غار است و همچنین اشکال زیبا درون غار که از رسوبات آهکی تشکیل شده است.از نظر غار نگاری ارسیدن به این غار بسیار سخت و طاقت فرسا اما زیباست.

غار مزدوران (مکان تپه های چاهک مشهد)

غار مزدوران که در زبان بومی و گویش خراسانی مزداوند نامیده میشود، در ارتفاعات چاهک واقه شده و این تپه ما بین شهر مقدس مشهد و شهر سرخس است.مانند تمامی غارهای مشهد خفاش درون این غار قرار دارد و مزدوران یک غار 1000 متری است که بسیار زیبا و مناسب برای همه سنین است و ویژگی اصلی این غار وجود خفاش نعل اسبی است.سوابق نشان میدهد که غار در سال 1335 توسط (خورشیدی و منوچهر مهران) کشف شده است.

غار قباد(مکان قوچان مشهد)

قباد غاری آهکی است که از مشهد کمی دور است ولی زیر مجموعه غارهای استان خراسان به حساب می آید.غار قباد تقریبا به شهرستان قوچان نزدیک است و شما مسافران تور مشهد باید به سمت قوچان و روستای شیخ کاتلو برای دیدن این غار بروید.طول این غار تقریبا 1000 متر و عرض آن نزدیک 120 متر است و کوهنوردان خراسان این غار را در سال 1369 کشف نموده اند.مشخصه ورودی درب غار قباد وجود گوی های توپی شکل با وزن 5 کیلو است و موزه کوهنوردی شیروان دو عدد از این گوی ها را در معرض نمایش قرار داده است.

غار فاس(مکان دشت بیاض مشهد)

غار فاس که بومیان به آن غار فارس میگویند در دشت بیاض جای بین شهرهای (قاین و گناباد) خراسان رضوی قرار دارد. تاریخ بیان میکنند که غار فاس محل زندگی اسماعیلیان بوده است. و مشخصات غار به اینگونه است که 7 ورودی برای وارد شدن به مجموعه غار فاس وجود دارد که در دو بخش کوه های شمالی و جنوبی پراکنده شده اند و اکثر ورودی ها که تعداد آنها 5 دهانه است در دامنه کوه جنوبی فاس غار میباشد.

غار بزنگان(مکان بزنگان مشهد)

غار بزنگان مانند دیگر غارهای این منطقه یعنی خراسان از جنس آهک است و نزدیک شهر سرخس قرار دارد و تاریخ دیرینه آن بازگو کننده زندگی انسانها قبل از میلاد مسیح در آن است. و یک دلیل زندگی انسان درون غار وجود آب آشامیدنی است و دوری این غار باعث شده که تقریبا بکر و دست نخورده باقی بماند و تقریبا در منطقه حفاظت شده بزنگان میتوان به ورودی غار رسید.

غار زری(مکان بزنگان مشهد)

غار زری از دیگر غارهای خراسان رضوی و در منطقه ای نزدیک شهر مشهد و درون کوه و روستای گلستان مشهد قرار دارد.این غار حس ماجراجوی شما را تحریک میکنند چون تو در تو و پر پیچ و خم است و البته نکته جالب غار زری مشهد ارتفاع آن از سطح دریاست که به یک کیلومتر میرسد و نگرش شما از غارهای درون زمین را تغییر میدهد

سخن نهائی:

برای لذت بردن از کوه نوردی و غار پیمائی در مشهد میتوانید یک تور لحظه آخری مشهد را از سایت توریاب رزرو نمائید

منبع:

https://touryab.travel/attraction/%D8%BA%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%DA%A9%D8%AC%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

هتل شایگان دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای فضاسازی متفاوت و رنگ بندی متنوع هستند که تمامی آنها با امکانات کامل رفاهی و اقامتی آمادگی ارائه خدمات به مهمانان عزیز را دارا می باشند. همچنین موقعیت این هتل در جزیره نزدیکی به بازارها، مراکز خرید، مراکز تفریحی، نزدیکی به دریا و اسکله نیز راحتی را برای مسافران گرامی به همراه آورده است. در ادامه تور لحظه آخری لست تورز همراه ما باشید.

انواع اتاق ها و سوئیت های هتل شایگان کیش عبارت است از اتاق دو تخته لوکس،اتاق دو تخته Double و Twin،اتاق سه تخته Double و Twin،سوئیت یکخوابه لوکس،سوئیت یکخوابه جکوزی دار،سوئیت دوخوابه جکوزی دار،آپارتمان ویژه

رستوران ها و کافی شاپ های هتل شایگان کیش:

رستوران شانی با ظرفیت 250 نفر در طبقه همکف با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی به همراه موسیقی زنده آمادگی پذیرایی از مهمانان گرامی را خواهد داشت.

فست فود شانی نیز در طبقه همکف همراه با موسیقی زنده ارائه دهنده خدمات به مهمانان عزیز می باشد.

تور کیش ارزان

سفره خانه سنتی صبا واقع در باغ مصفای هتل این رستوران، نان داغ کباب داغ، دیزی، آش رشته و سایر غذاهای محلی ایرانی را همراه با چای، قلیان و انواع دیگر نوشیدنی های سرد و گرم عرضه می نماید.

کافی شاپ سرسرای شهنوش در طبقه همکف (لابی هتل) ارائه دهنده انواع منوی کافی شاپ همراه با نوای دل انگیز پیانو در خدمت مهمانان محترم می باشد.

کافه آفتابگردان در طبقه چهارم هتل با محیطی خاص و آرامش بخش امکان مطالعه همراه با صرف انواع نوشیدنی های سرد و گرم و قلیان و.. برای مهمانان گرامی فراهم نموده است.

امکانات هتل شایگان کیش شامل استخر، سونا، جکوزی و بدنسازی- اتاق ماساژ- سالن بیلیارد- سالن های کنفرانس و جلسه-کافی نت و اینترنت WiFi- خشکشویی-پیرایش آقایان-آرایش بانوان-تاکسی سرویس 24 ساعته-شبکه های ماهواره ای خبری- تورهای تفریحی- اجاره اتومبیل بدون راننده- اجاره دوچرخه- سالن بازی کودکان-بازی های کامپیوتری- فروشگاه های پوشاک- دستگاه خودپرداز می باشد.

خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان: استقبال در فرودگا-صبحانه بوفه- استخر، سونا و جکوزی- بیلیارد و تنیس-اینترنت WiFi- اقامت کودکان زیر 5 سال و ...

کیش ، جنب بازار پردیس ، پشت بازار پانیذ

سایت مرجع اصلی



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

در این بخش به معرفی صحن‌های حرم امام رضا علیه‌السلام می پردازیم. در ادامه با سایت توریاب همراه ما باشید...

حرم مطهر رضوی، متشکل از بخش‌ها و قسمت‌های متفاوتی است که در کنار هم یک مجموعه‌ی واحد از نمایشگاه‌ها و زیارت‌گاه‌ها را تشکیل می‌دهند.
مشهد مقدس، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای سفر و گذراندن تعطیلات باشد. این شهر زیبا و پهناور، دومین شهر پرجمعیت ایران زمین و یکی از پربازدیدترین و گردشگرپذیرترین شهر‌های خاورمیانه است. این شهر زیبا، برای گردشگران و مسافران و زائران تور مشهد همیشه شگفتی و زیبایی به همراه دارد. به غیر از سایر جذابیت‌های طبیعی، جاذبه‌های ملی و تاریخی، و شهرسازی و معماری مدرن و به روز، این شهر زیبا و پهناور به عنوان یک قطب مذهبی در بین مسلمانان شناخته می‌شود. حرم مطهر و نورانی امام رضا علیه‌السلام، عمده ترین و مهم ترین علت سفر مردم به این شهر است. اما مجموعه‌ی عظیم و پهناور حرم مطهر امام رضا، تنها به مقبره‌ی امام رضا ختم نمی‌شود، بلکه این حرم، یک مجموعه‌ی کامل و عظیم و متشکل از بخش‌هایی مختلف است که در ادامه با یکدیگر، با آن‌ها آشنا می‌شویم.

بیشتر: قیمت تور مشهد

حرم مبارک امام رضا علیه‌السلام

این بخش از حرم که محل خاکسپاری پیکر مطهر امام رضا علیه‌السلام است، به گونه‌ای طراحی شده است که آقایان و بانوان به صورت همزمان در دو طرف آرامگاه مطهر ایشان، می‌توانند به زیارت ایشان بپردازند. افراد زیادی به صورت مداوم مشغول نظم و سازماندهی این قسمت هستند. فرش‌های نفیس و ارزشمندی که در این قسمت قرار دارد، بسیار زیبا و چشم نواز هستند و برای اقامه‌ی نماز، محیط مناسبی را به وجود آورده اند. روی آرامگاه، گل‌های زیبای طبیعی به چشم می‌خورد، که از زیبایی‌های این بخش از حرم می‌باشد.

صحن‌های حرم مطهر امام رضا

حرم امام رضا علیه‌السلام، در مجموع به نه عدد می‌رسد. البته صحن نهم در حال آماده سازی است. صحن به فضاهای بازی گفته می‌شود که اطراف بخش اصلی حرم قرار دارند و محل رفت و آمد، استراحت و اقامه‌ی نماز می‌باشد. این صحن‌ها همیشه پر ازدحام و بسیار شلوغ است. زائران و گردشگران بر روی فرش‌های بزرگ و زیبای این صحن‌ها استراحت می‌کنند و منتظر همراهان خود می‌مانند.

صحن انقلاب

صحن انقلاب را می‌توان باشکوه‌ترین و زیباترین صحن حرم مطهر رضوی به شمار آورد. تاریخ و قدمت ساخت این صحن به سال هشتصد و پنجاه و هفت هجری باز می‌گردد، از این رو می‌توان آن را قدیمی ترین صحن حرم نیز به شمار آورد. در قسمت جنوبی صحن انقلاب حرم امام رضا، پنجره فولاد امام رضا و ایوان طلای امام رضا وجود دارد.

صحن انقلاب خود دارای چهار ایوان می‌باشد. ایوان عباسی در شمال صحن، ایوان طلایی نادری در بخش جنوبی صحن، ایوان ساعت در ضلع غربی صحن و ایوان نقاره خانه در بخش شرقی صحن انقلاب ساخته شده اند.

صحن آزادی حرم مطهر

صحن آزادی حرم مطهر امام رضا هم قدمتی طولانی دارد و تاریخ ساخت آن به دوران حکومت فتحعلی شاه قاجار برمیگردد. این صحن هم دارای چهار ایوان مختلف به نام‌های ایوان باب الحکمه، ایوان طلا، ایوان غربی و ایوان باب السلام می‌باشد.

صحن جامع رضوی

صحن جامع رضوی بزرگترین صحن حرم امام رضا علیه‌السلام می‌باشد که معمولا نماز جماعت‌ در این بخش برگزار می‌شود.

صحن قدس حرم رضوی

صحن قدس حرم امام رضا علیه‌السلام یک صحن بزرگ است که در آن یک سقاخانه به شکل ساختمان قدس ساخته شده است که البته اندازه‌ی آن به یک هشتم اندازه‌ی واقعی ساختمان قدس می‌رسد.

صحن غدیر حرم رضوی

در ضلع غربی صحن غدیر، مجتمع تجاری غدیر ساخته شده است و نیز سرویس بهداشتی‌های حرم نیز در این قسمت وجود دارند.

صحن کوثر

این صحن در بخش جنوبی حرم مطهر قرار دارد و معمولا نسبت به سایر صحن‌های حرم امام رضا علیه‌السلام، خلوت‌تر می‌باشد.

صحن هدایت

صحن هدایت در شمال غربی حرم مطهر ساخته شده است. در این صحن دسترسی به پارکینگ‌ها آسان است.

صحن انقلاب اسلامی

صحن انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب ساخته شده است و دارای چهار ایوان به نام‌های باب الولایه، باب العلم، باب الشهاده و باب الغدیر می‌باشد.

بازدید از حرم مطهر امام رضا و بخش‌های مختلف آن، نیازمند یک روز کامل زمان است. اگر دوست دارید که زیارت را در کنار دیگر جاذبه‌های شهر مشهد مقدس تجربه کنید، همین حالا به صفحه‌ی تور ارزان مشهد مراجعه کنید و با انتخاب تور مناسب خود با قیمتی ارزان و استثنایی، یک سفر عالی را به این شهر تجربه کنید.

سایت مرجع



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

در این مقاله قصد آشنایی با هتل آرام کیش را داریم. در ادامه با وبسایت لست تورز همراه ما باشید.

هتل آرام تازه تاسیس دو ساختمان روبروی هم داشته که روی هم رفته 67 اتاق دارند. خوشبختانه از این هتل دسترسی بسیار خوبی به سمت مرکز خرید معروف زیتون، پلاژ ساحلی بانوان، مراکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید مروارید کیش، مرکز خرید مرجان و فرودگاه بین المللی کیش دارد. به همین دلیل بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان کیش این هتل را برای اقامت انتخاب میکنند. این هتل سه ستاره دارای امکانات پذیرش شبانه روزی، نمازخانه، خدمات خشک شویی و اتوشویی، کرایه ماشین، ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان، اینترنت و پارکینگ با ظرفیت ده خودرو رایگان، آسانسور، صندوق امانات و کارکنانی باسابقه و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی دارد. برای کودکان زیر پنج سال اگر از امکانات و خدمات استفاده نکنند، هزینه ها رایگان خواهد بود، اما برای بالای پنج سال با هزینه همراه خواهد بود. از امکانات تفریحی و خوب هتل آرام کیش نیز میتوان به باغچه زیبای کنار دریا، فضای سبز و ساحل عمومی اشاره کرد. اتاق های هتل آرام کیش بسیار راحت و مناسب بوده و دارای امکاناتی مثل تلوزیون، حمام مجهز، سرویسهای بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان،مینی بار، مبلمان و تخت راحت میباشد. 

 منبع:

http://lasttours.net/post/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85-%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1.html



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

وضعیت مکانی بسیار خوبی نسبت به مراکز تجاری و تفریحی، به خصوص ساحل دارد. این هتل که سال 91 مورد بازسازی قرار گرفته، دارای امکاناتی مثل اینترنت بی سیم در اتاق ها و لابی و پارکینگ که هر دو با هزینه همراه است، ترنسفر فرودگاهی رایگان، فضای سبز، آسانسور، خدمات خشکشویی و نمازخانه میاشد.

در ادامه این مقاله از سایت لست تورز همراه ما باشید

از هتل تماشا کیش تا دریا 2کیلومتر راه است. هزینه اقامت کودکان زیر دو سال رایگان بوده و اگر کودکان دو تا پنج سال از سرویس ها استفاده نکنند این هزینه به صورت نیم بها بوده و برای بالای پنح سال یک نفر اضافه حسای میشود.

تور لحظه آخری کیش

 

رستورانها و اتاق های هتل تماشا کیش
توریست ها و گردشگران تور کیش، که نمیخواهند آنقدر هزینه ای یرای محل اقامت خود در طول سفر کنند، هتل تماشا کیش را انتخاب میکنند. این هتل صحانه و ناهار را رایگان در رستوران سراب ارائه میدهد. این رستوران تا صد نفر ظرفیت داشته و غذاهای ایرانی سرو میکند. همینطور میتوانید عصری دل انگیز را همراه با تماشای غروب خورشید در کافه هتل داشته باشید. اتاق های این هتل از همان زمان که بازسازی شد، امکانات بیشتری به آن اضافه شده مثل تلوزیون بزرگ، تخت های راحت، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام مجهز، تلفن و مینی بار.

لینک سایت منبع



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

در این بخش از مقالات لست تورز به بررسی ساحل بورک استانبول می پردازیم. در ادامه همراه ما باشید...

در صورتی که به استانبول سفر کرده اید و میخواهید با کمترین هزینه در ساحلی مناسب و خوب استراحت کنید، ساحل بورک را به شما پیشنهاد می کنیم. این ساحل قیمتی بسیار مناسب داشته و تفریحات فوق العاده و متنوعی ارائه میدهد. ساحل بورک بین توریست ها و گردشگران تور استانبول بسیار محبوب و پربازدید است. سالانه بسیاری از توریست ها به خصوص در فصل تابستان به این ساحل می آیند تا استراحتی بکنند. استانبول به عنوان یکی از بهترین و پربازدیدترین شهرهای توریستی دنیا، جاذبه های گردشگری طبیعی و سواحل بسیار دیدنی داشته که از محبوب ترین آن ها میتوان به ساحل بورک اشاره کرد. این ساحل در کنار دریای سیاه قرار داشته که و توسط انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه بوفوروس اداره می شود. ساحل بورک استانبول دو کیلومتر طول داشته و در این دو کیلومتر بهترین تفریحات و خدمات را به بازدیدکنندگان خود ارائه داده است.

تور استانبول

ساحل بورک استانبول

بهترین تفریحات ساحل بورک
ساحل بورک بهترین مکان برای ورزش های تابستانی است. توریست ها و گردشگران در فصل تابستان در این ساحل میتوانند مشغول به کایت سواری، والیبال ساحلی، قایقرانی کاتامان، فوتبال، بادبانی و ... باشند. همینطور ساحل بورک هر سال میزبان مسابقه قهرمانی جهان کیتیوت می باشد. در ایام نوروز نیز باید شاهد برگزاری کنسرت های بزرگ در این ساحل بود. شما میتوانید با خیال راحت در ساحل بورک شنا کرده و آب بازی کنید چرا که این قسمت از دریا به فاصله صد متر کم عمق می باشد.

بهترین تفریحات ساحل بورک

رستوران ها و خدمات این ساحل آفتابی
این ساحل برای زیباتر کردن محیط خود از چترهای رنگارنگ متفاوت استفاده کرده و محیطی شاد و زیبا را بوجود آورده است. این ساحل طلایی با امواج آبی اش همانطور که گفته شد مملو از تفریحات دریایی و ساحلی فوق العاده بوده و برای گذراندن تعطیلات ساحلی بسیار مناسب است. این ساحل چترها و تخت های بسیاری داشته تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول بتوانند به راحتی استراحت کنند. رستوران های ماهی این ساحل نیز خوب هستند.

رستوران ها و خدمات این ساحل آفتابی

هزینه و ساعات بازدید از ساحل بورک استانبول
ساحل بورک استانبول در فاصله یک کیلومتری از درکیلیوس از محله گوموشدره در منطقه ساریتپ کامپوسودر قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعته نه صبح تا نه شب از این ساحل استفاده کنند. هزینه ورودی به این ساحل در طول هفته 25 لیر و آخر هفته ها 35 لیر می باشد.

سایت مرجع



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهريور 1399 | نظرات ()