نوشته شده توسط : وصالی

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که با وجود آژانس های مسافرتی که نقش واسط را برای جذب مشتریان انجام می دهند، چه نیازی به طراحی سایت هتل ها  می باشد ؟ در ادامه همراه ما باشید تا با دلایل و مزایای طراحی سایت هتل آشنا شوید:

 بازاریابی مدرن کلید موفقیت کسب و کارها

درصورتی که کمی با حوزه بازیابی و کارآفرینی آشنایی داشته باشید و مطالعه داشته باشید حتما نام سث گودین یکی از فعالان این حوزه ، به گوش شما آشنا به نظر خواهد آمد. سث گودین در یکی از سخنرانی های خود به اشتباهات بازاریابی سنتی و اینکه چرا در عصر امروز جایی در زندگی مردم ندارند اشاره می کند.

در طول سال های گذشته رسانه های اجتماعی نقش اطلاع رسانی را بر عهده داشتند. کسب و کار ها برای آنکه بتوانند مخاطب مورد نظر خودشان را جذب کنند، هزینه های زیادی را صرف تولید و پخش تیزر های تبلیغاتی می کردند. با گذشت زمان حالا مخاطبان رسانه های اجتماعی مهارت بالایی در نادیده گرفتن تیزر های تبلیغاتی و بیلبورد های خیابان ها پیدا کرده اند. البته این کاملا منطقی هست ، بشر امروزی روزانه در گرد بادی از تبلیغات ها زندگی می کنند بنابراین به صورت نا خودآگاه آنها را نادیده خواهد گرفت.

از طرفی دیگر، تجربه های نا موفق از اعتمادی که مردم به تبلیغات سنتی داشته اند باعث شده است که این نوع تبلیغات مانند گذشته نتوانند به کسب و کار ها در جذب مخاطب و مشتری کمک کند.

زندگی مدرن انسان امروزی شیوه ی دیگری را برای بازاریابی مطلبد. فضای آنلاین و اینترنت امروز جای رسانه های اجتماعی را در زندگی روزانه مردم گرفته اند . بنابراین برای آنکه کسب و کار ها بتوانند مخاطب خود را با خود همراه کنند، لازم است جایی حضور داشته باشند که مخاطب آنجا است.

سیستم رزرو آنلاین هتل

طراحی سایت هتل چه مزایایی دارد؟

 

دسترسی آسان و صرفه جویی زمان

امروزه کاربران فضای مجازی از تاکسی آنلاین در خواست تاکسی می کنند ، از فروشگاه اینترنتی خرید می کنند و پرداخت اینترنتی انجام میدهند و پیش از انتخاب هر محصول یا خدماتی در فضای مجازی در مورد آن تحقیق می کنند.فضای آنلاین این امکان را برای صاحبان کسب و کار فراهم آورده است که با طراحی سایت هتل ،  در دسترس کاربران و مشتریان باشند و از طرفی کاربران نیز می توانند در کمترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

برندینگ و بازاریابی

امروزه مسئله برندینگ تنها به طراحی لوگوی زیبا و شکیل ختم نمی شود. طراحی سایت هتل ، در صورتی که به درستی انجام شود می تواند مانند یک بروشور آنلاین عمل کند.
بروشور ها با هدف معرفی خدمات طراحی می شود. حال در نظر بگیرید بروشور آنلاینی را که محدودیت های بروشور های چاپی را ندارد و با گرافیک و انیمیشن منحصر به فرد ، همان هدف ( یعنی معرفی خدمات)  را دنبال می کند! می توانید تصور کنید که به چه میزان می تواند در جذب مشتری و برندینگ موثر باشد؟

طراحی سایت هتل می تواند شامل قسمت های ذیل باشد:

  • تاریخچه و معرفی هتل
  • آلبوم تصاویر هتل
  • امکانات تفریحی هتل
  • معرفی انواع اتاق ها
  • معرفی سرویس ها
  • تور مجازی
  • تماس با ما
  • پرسش و پاسخ
  • و ….

طراحی سایت هتل که موارد ذکر شده را شامل باشد به خوبی میتواند در راستای هدف برندینگ مجموعه عمل کند.

با طراحی سایت هتل و حضور در فضای مجازی میتوان از مزایای بازاریابی اینترنتی و بازاریابی موتور های جستجو نیز بهره برد.

موتور های جستجو امروزه نقش مهمی در هدایت کاربران به کسب و کار ها را دارند. هزینه بازاریابی اینترنتی می تواند به مراتب کمتر از بازاریابی سنتی باشد اما بازگشت سود آن بسیار بیشتر از بازاریابی سنتی باشد.

سیستم رزرو آنلاین هتل

سیستم رزرو آنلاین هتل از سال های پیش در جهان امری جا افتاده بوده است و به تازگی در کشور ما نیز در حال پیاده سازی است.

اینترنت این فرصت را برای کسب و کار ها فراهم آورده است که گستره مشتریان خود را افزایش بدهند. بنابراین یکی از ویژگی هایی که در طراحی سایت هتل باید به آن توجه کرد این است که از تکنولوژی های روز دنیا عقب نماند .

 

پس اگر تا به الان برای هتل خود یک سایت طراحی نکرده اید ، شاید بهتر است مزایایی که طراحی سایت هتل بر روی کسب و کار شما میتواند داشته باشد را بررسی نمایید و ویژگی هایی که میخواهید سایت شما پوشش بدهد را یادداشت نمایید. پس از آن از یک متخصص مشاوره بگیرید و تصمیم خود را عملی سازید. مطمئن هستم که تغییرات را به زودی در کسب و کارتان خواهید دید.



:: برچسب‌ها: ویژگی های طراحی سایت هتل حرفه ای , ویژگی های طراحی سایت هتل , طراحی سایت هتل حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

یک اصطلاح وجود دارد که می گوید:"تا زمانی که نوآوری نکرده اید تقلید کنید". برای کسانی که در زمینه طراحی وب سایت قربانی این موضوع شده اند، شنیدن این چیز راحتی نیست، اما حقیقتی است که وجود دارد. هنگامی که شما قصد دارید یک ماشین طراحی کنید به چرخ، صندلی، شیشه و سایر موارد دیگری نیاز خواهید داشت. اما شما همه آن ها را از اول به روشی متفاوت نخواهید ساخت. با این حال، با نوآوری در روشهای دیگر و تلاش برای ارائه این عناصر به صورت متفاوت، می توان محصول بهتری را ارائه داد.

سرقت در طراحی نیز یکی از مواردی است که به هیچ عنوان قابل پذیرش نخواهد بود. یکی از موارد اخیر این بود که لوگوی المپیک 2020 توکیو شباهت زیادی به لوگو تئاتر دلیج داشت. شباهت های این دو طراحی بسیار بحث برانگیز بود که در خبر گذاری بی بی سی کاملا درباره آن صحبت شده است.

سرقت طراحی سایت 

سرقت در طراحی وب سایت چیست؟

منظور از سرقت در این عمل کپی کردن یا برداشتن هر محصولی بدون مشخص کردن خلق کننده آن می باشد. در طراحی وب سایت کپی رایت سه مورد را شامل می شود: 1. نگاه و احساسات بصری 2. مشخص کردن منابع 3. ارسال مطالب در اینترنت

اگر شما آن را ایجاد نکرده اید و همچنین هیچ شرایطی برای استفاده از آن ذکر نشده است، باید از دارنده آن اجازه بگیرید. استفاده از آن بدون اجازه، سرقت محسوب می شود و می تواند منجر به جریمه های قانونی شود.

بسیاری از شرکت های برای رعایت حق کپی رایت محصولات خود از سرویس هایی به نام "عنکبوت ها" استفاده می کنند. این عنکبوت ها با معیار های مختلفی مانند (اسامی، تصاویر، محتوا و موارد دیگر) دنیای وب را جستجو می کنند. 

نقض حق نسخه برداری حتی می تواند توسط بازدیدکنندگان وب سایت ها پیدا و گزارش شود. در نظر بگیرید که افزایش ترافیک وب نیز خطر ابتلا به آن را افزایش می دهد. سرقت ادبی هرگز موجه نیست و می تواند منجر به عواقب جدی (و گاهی مالی) شود.

مهارت طراحان وب سایت حرفه ای باعث شکوفایی و افزایش اعتبار آن ها خواهد شد، در صورتی که مطالب کپی شده بعنوان مدرکی همیشه در دنیای وب  خواهد بود. بهتر است هنگامی که در حال تلاش برای طراحی یک وب سایت جذاب هستید، به منابع متعددی نگاه کرده تا دوباره خلاقیت خود را تحریک نمایید.

وب سایت هایی که می توانید از طراحی آن ها الهام بگیرید

وب سایت CSS Nectar

الهام از طراحی سایت 

وب سایت CSS Nectar یکی دیگر از گالری های عالی الهام گرفتن از طراحی وب سایت ها است. وب سایت های برجسته بر اساس طراحی، برنامه نویسی، و خلاقیت رتبه بندی می شوند و همچنین می توانند براساس رنگ، ویژگی، کشور و دسته بندی طبقه بندی شوند.

وب سایت Awwwards

الهام گرفتن از سایت 

Awwwards دارای یک سیستم رتبه بندی برای وب سایت های برتر می باشد. در این سایت هر روز یک سایت جدید برای نمایش قرار می گیرد. آن ها آنالیز های فوق العاده ای را درباره سایت ها ارائه می دهند و همچنین کاربران می توانند درباره طرح های مختلف نظر خود را بگویند. 

وب سایت siteInspire

طراحی وب سایت 

این سایت قابلیت دسته بندی وب سایت ها را بر اساس پلتفرمی که با آن ساخته شده اند را دارد. همچنین شما می توانید برای فیلتر کردن سایت ها از روش های قدیمی تر نیز استفاده کنید (مثلا فیلتر بر اساس نوع، سبک طراحی و غیره). با کمک این سایت شما می توانید از طراحی وب سایت مورد نظر خود متناسب با پلتفرمی که با آن طراحی شده است الهام بگیرید.



:: برچسب‌ها: الهام گرفتن در طراحی وب سایت,سرقت کردن طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

امروزه وب سایت ها یکی از کانال های اصلی برای نمایش نام تجاری شما به مشتریان می باشند. از این طریق شما می توانید به آن ها بگویید چه چیزی را می فروشید و چه خدماتی را به آن ها ارائه خواهید داد. اما هزینه طراحی وب سایت در سال 2018 چقدر است؟

طراحی وب سایت اگر به نحو صحیح صورت گرفته باشد و بهینه سازی نیز شده باشد، می تواند نقش موثری در پیشرفت و افزایش درآمد شرکت شما داشته باشد. شما نیاز دارید یک شرکت طراحی سایت متناسب با بودجه خود پیدا کنید و اطمینان پیدا کنید که تمام صفحات وب سایت شما را به صورت حرفه ای طراحی خواهند کرد. 

از زمانی طراحی وب سایت ها به صورت واکنش گرا نیز انجام شدند (برای بهبود قابلیت استفاده از وب سایت ها در دستگاه های با ابعاد مختلف مثل رایانه، گوشی هوشمند، تبلت و غیره)، هزینه طراحی سایت تغییر زیادی داشته است. در واقعا در 10 سال گذشته این یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین هزینه وب سایت ها بوده است. همچنین ارائه تجربه کاربری مناسب یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت طراحی وب سایت می باشد. 

طراحی سایت حرفه ای 

نکاتی که باید قبل از برنامه ریزی برای طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید

داشتن یک طرح جامع برای طراحی وب سایت قدرتمند، یک راهکار تعیین هزینه ضروری است. چندین متغیر وجود دارد که باید در هنگام انتخاب رویکرد به طراحی وب سایت در نظر گرفته شود تا بتوانید از منابع خود بهترین استفاده را نمایید.

شرکت های طراحی وب سایت یا توسعه دهندگان وب؟

بین شرکت های طراحی وب سایت و توسعه دهندگان وب تفاوت هایی وجود دارد که قبل از شروع به کار باید آن ها را بدانید. شرکت ها صفحات وب خود را با یک طرح بصری و کاربر پسند طراحی و سازماندهی کرده و از روش های زیبایی شناسی پیچیده ای استفاده می کنند.

از سوی دیگر، توسعه دهندگان وب در سمت فنی وب سایت ها کار می کنند. آنها از کد HTML در سایت مراقبت خواهند کرد، در عین حالآن ها مشکلات برنامه نویسی و شبکه را برای شما حل خواهند کرد.

شرکت های طراحی وب سایتی وجود دارند که هر دو نوع خدمات را در ازای هزینه های اضافی برای شما انجام می دهند. با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، شما باید درک کنید که زیبایی شناسی یا عملکرد برای وب سایت شما اهمیت زیادی دارد یا خیر، و سپس یک شرکت تخصصی را انتخاب کنید.

هدف پروژه شما چیست؟

قبل از بحث درباره هزینه های طراحی وب سایت، ابتدا باید در مورد اهداف وب سایت خود فکر کنید.

  • شما از وب سایت خود چه چیزی می خواهید؟ وب سایت را برای رشد کسب و کار خود می خواهید و یا یک پروژه شخصی، مانند یک وبلاگ است.
  • آیا شما در حال حاضر یک وب سایت دارید؟ شما ممکن است فقط بخواهید وبسایت موجود خود را بازسازی کنید تا آن را به روز نگه دارید و بهینه سازی کنید. با این حال، این لزوما به این معنی نیست که هزینه های طراحی وب سایت شما پایین خواهد آمد.
  • از طریق وب سایت جدید خود چه چیزی را می خواهید به دست بیاورید؟ فکر کنید هدف اصلی شما افزایش درآمد شما، فروش محصولات خود به صورت آنلاین یا ارتباط ساده کسب و کار شما با مخاطبان شما است.
  • آیا می خواهید در زمینه ای تخصص دارید؟ ارزیابی کنید که آیا شما روی چیز خاصی تمرکز دارید یا اینکه خدمات مختلفی را ارائه می دهید.
  • وب سایت شما برای چه کسانی طراحی خواهد شد؟ آیا وب سایت شما برای هدف قرار دادن شرکت ها یا مشتریان مخصوصی است یا خیر؟
  • پروژه شما چقدر بزرگ است؟ یک کسب و کار بزرگتر مستلزم صفحات وب بیشتر در وب سایت شماست تا بتواند تصویر کاملی از ایده شما را به مشتریان ارائه دهد. در واقع این مورد نیز هزینه طراحی وب سایت را افزایش می دهد.

بودجه شما برای طراحی وب سایت

شما همچنین باید به بودجه وب سایت خود برای طراحی کسب و کار آنلاین توجه داشته باشید. اگر بودجه شما با اندازه و پیچیدگی ایده طراحی وب سایت شما مطابقت نداشته باشد، پس از آن دوباره بودجه و انتظارات خود را از سایت ارزیابی کنید. سپس از شرکت های طراحی سایت مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

پس از آن، هنگام محاسبه هزینه های طراحی وب سایت شما باید در مورد زمان بندی نیز فکر کنید. مثلا آیا زمان کافی برای طراحی وب سایت شما وجود دارد؟ اگر نه، یک بار دیگر برنامه خود را مرور کنید یا یک شرکت طراحی وب حرفه ای را انتخاب کنید تا سرعت این روند را افزایش دهید.

شما همچنین باید در نظر داشته باشید که هنگام طراحی یک وب سایت، هزینه طراحی وب سایت به طور متوسط وجود ندارد: هر عنصر هزینه به شرایط خاص شما بستگی دارد، بنابراین مهم است که شما به هر عامل تصمیم گیری در مورد پروژه خود اهمیت دهید.

وب سایت تجارت الکترونیک

امروزه تجارت الکترونیک برای برخی از کسب و کارها، به ویژه آن دسته از شرکت هایی است که محصولات خود را صرفا از طریق وب به فروش می رسانند، اهمیت زیادی دارد. اگر شما تصمیم به فروش محصولات خود به صورت آنلاین را دارید، به گواهی SSL نیاز خواهید داشت تا امنیت وب سایت خود را افزایش دهید. همچین شما می توانید معاملات آنلاین خود را نیز مدیریت کنید.

هزینه طراحی وب سایت چقدر است؟

هزینه طراحی وب سایت طی چند سال گذشته بطور قابل توجهی تغییر کرده است، زیرا طراحی وب مفهومی است که هنوز هم به طور مستمر در حال بهبود است. از آنجا که وب سایت ها یکی از کانال های بازاریابی اصلی برای اکثر شرکت ها هستند، هزینه های طراحی وب سایت به ویژگی های زیادی وابسته است.

امروزه طراحی وب سایت واکنش گرا بسیار پر هزینه تر از گذشته است، زیرا بهینه سازی تجربه کاربری در هر دستگاه در حال حاضر بسیار ضروری است، تا شرکت بتواند بازدیدکنندگان آنلاین را حفظ کند.  البته، وقتی وب سایت ها را توسعه می دهید، چیزی را دریافت می کنید که هزینه آن را داده اید. برای هر راه حل که انتخاب می کنید، هزینه های مختلفی وجود دارند، زیرا آنها پیچیدگی های خاص خود را دارند.

آژانس های طراحی سایت تخصصی و شرکت های اینترنتی

اگر طرح شما شامل ایجاد یک وب سایت برای کسب و کاری پیچیده است، نیاز به یک آژانس های طراحی سایت حرفه ای خواهید داشت. در واقع یک وب سایت با سختار قوی ممکن است شامل مشخصات خاصی مانند موارد زیر باشد:

  • زیربخش های نامحدود
  • طراحی وب سایت واکنش گرا
  • قابلیت چت زنده
  • یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی
  • سیستم مدیریت محتوا (CMS)
  • قابلیت تجارت الکترونیک
  • سفارش سیستم مدیریت

بهترین آژانس های طراحی وب سایت هزینه های بالاتری  را نسبت به بقیه رقبای خود دریافت می کنند. هرچند تفاوت در کیفیت کار ارائه شده احتمالا قابل توجه خواهد بود. درست اسن که هزینه طراحی وب سایت بالا است، اما قطعا ارزش یک سرمایه گذاری بسیار عالی برای افرایش مشتریان شما را دارد.

طراحی وب سایت توسط فریلنسر ها

این نیز یک انتخاب مناسب برای افرادی است که قصد دارند یک وب سایت را با بودجه کمتری ایجاد نمایند. با این حال، هزینه کمتری برای طراحی وب سایت شما در نظر گرفته می شود، اما شما نمی توانید مطمئن باشید که آیا آنها دارای تجربه و ابزار لازم مانند شرکت های طراحی وب تخصصی هستند یا خیر!

امروزه شرکت های زیادی در خارج از کشور وجود دارند که طراحی وب سایت مور دنظر شما را انجام می دهند. به همین جهت شما می توانید با بررسی شرکت های داخلی و خارجی بهترین تصمیم را در این مورد اتخاذ نمایید.

طراحی وب سایت 

خودتان وب سایتتان را بسازید

امروزه طراحی وب سایت حتی با کمترین بودجه ها نیز امکان پذیر است. سازندگان وب سایت ها این امکان را به هر کسی می دهند تا بتواند وب سایت مورد نظر خود را طراحی نماید. 

پلتفرم های سازنده وب سایت یک ابزار آنلاین است که به شما توانایی طراحی وب سایت خود را بدون استخدام یک توسعه دهنده می دهد. این به شما اجازه می دهد صفحات وب ساده خود را براساس قالب های پیشین ایجاد کنید، بنابراین برای ایجاد یک سایت با قابلیت های استاندارد، نیازی به قابلیت های گرافیکی برجسته یا افزایش هزینه های طراحی سایت نیست.

با این حال، اگر شما انتخاب کنید که خودتان وب سایت خود را ایجاد کنید، قطعا مشکلاتی وجود خواهند داشت. اول و مهم تر از همه این که ویژگی های سازنده وب سایتی که برای استفاده انتخاب کرده اید محدود است. اغلب اوقات، حتی ارتقاء به یک نسخه بالاتر نیز به وب سایت شما کمک نمی کند. همچنین شما نیاز به یادگیری برخی مهارت های طراحی سایت و گرافیک دارید، که مدتی طول خواهد کشید.

به طور کلی، برای ایجاد یک وب سایت منحصر به فرد و پیشرفته، توصیه می کنیم با یک شرکت حرفه ای همکاری کنید. اگر هدف شما، دستیابی به یک حضور آنلاین قوی در دنیای اینترنت باشد که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند، هزینه های طراحی وب سایت برای رسیدن به موفقیت موثر خواهند بود.

برگرفته از سایت market-inspector



:: برچسب‌ها: بررسی هزینه های طراحی وب سایت در سال 2018,بررسی هزینه های طراحی وب سایت,طراحی وب سایت در سال 2018 ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

مردم در طول روز بار ها اطلاعات مورد نیاز خود را در دنیای اینترنت و سایت های مختلف دنبال می کنند. بیش از 94 درصد مردم گفته اند که دلیل اصلی بی اعتمادی آن ها به یک وب سایت، طراحی نادرست آن بوده است. اگر طراحی سایت خبری به طوری باشد که محتوا زیادی را در بر داشته باشد، این یک اقدام نادرست می تواند باشد. این اشتباه می تواند سبب از دست رفتن بازدیدکنندگان وب سایت خبری شما شود. 

محتوا هنوز هم شاه است و طراحی سایت خبری واکنش گرا و با سرعت بالا مزیت محسوب می شوند. استفاده از پلاگین ها، فشرده سازی و استفاده از روش های دیگری که سرعت صفحات سایت شما را بیشتر می کند، میزان پرش کاربران از سایت شما را کاهش خواهند داد و نرخ تبدیل را بهبود خواهد بخشید.

اما طراحی سایت خبری چگونه است؟ چطور این سایت ها مخاطبان را تحت تاثیر خود قرار داده اند؟ آیا سایت های خبری می توانند آینده روزنامه نگاری باشند؟ در ادامه به بررسی همه این سوالات خواهیم پرداخت.

چرا مردم خبر های آنلاین را می خوانند؟

در دهه گذشته، روزنامه نگاری وارد مرحله ای شده است که سازمان های خبری تمایل کمتری به سرمایه گذاری در زمینه های اینترنتی داشته اند. این بخاطر ترس از این است که اینترنت جای رسانه های سنتی را بگیرد. با این حال، روزنامه ها تلاش می کنند با کاهش داستان ها، اضافه کردن تفاسیر و به ویژه استفاده از رسانه های اجتماعی، با کاهش علاقه خوانندگان خود مبارزه کنند.

سیری شرینواسان، استاد رسانه در مدرسه روزنامه نگاری کلمبیا در نیویورک، گفت: "مشکل این است که دلار های تبلیغاتی که صرف روزنامه ها می شد، اکنون در دنیای دیجیتال جایگزین می شوند."

امروزه افراد جوان به سرعت به سمت وب مهاجرت می کنند. در میان افراد زیر 29 سال، وب سایت های خبری از 34٪ به 59٪ پیشرفت داشته اند و تلویزیون و روزنامه ها با 28٪ کاهش مواجه بوده اند.

مطالعات نشان داده است که خبر های آنلاین مزیت هایی دارند که در زیر لیست آن ها را قرار داده ایم:

  • رایگان بودن
  • چند وظیفه ای بودن
  • داشتن گزینه های بیشتر
  • آپدیت 24 ساعته
  • قابلیت سفارشی سازی
  • امکان بحث درباره یک خبر
  • وجود نقطه نظرات مختلف
  • امکان اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی

رسانه های خبری آنلاین تنها رسانه هایی بوده اند که طی یک سال اخیر با رشد همراه بوده اند. در حالی که روزنامه ها تلویزیون و مجلات و سایر رسانه ها با کاهش رشد مخاطبان خود مواجه شده اند. 

افزایش مخاطبان سایت های خبری چگونه است؟

سازمان های خبره در سراسر جهان در سال های اخیر تمرکز خود را روی تجزیه و تحلیل داده ها افزایش داده اند. تجزیه و تحلیل سیستماتیک از اطلاعات کمی در مورد جنبه های مختلف رفتار مخاطبان با هدف افزایش مخاطبان، افزایش تعامل و بهبود گردش کار اتاق نشریات.

امروزه مشارکت کاربران در سایت خبری به عنوان یک تجربه کاربری خوب بوده و تعامل مناسبی را ایجاد خواهد کرد. ویژگی هایی مانند انتخاب مقالات که توسط خوانندگان دیگر توصیه شده است، دنبال کردن پیوندهای داستان ها و بررسی نظرات خوانندگان دیگر، تجربه کاربر را در وب سایت رضایتمندانه تر خواهد نمود. 

موتور جستجو گوگل حدود سی درصد از ترافیک را به سایت های خبری اختصاص داده است که به وضوح نشان می دهد که مردم هنوز از گوگل استفاده می کنند تا اطلاعاتشان را دریافت کنند.

با این حال، رسانه های اجتماعی و به ویژه فیس بوک به عنوان منبع قدرتمند اخبار ارجاع داده می شوند. در پنج سایت برتر، فیس بوک دومین یا سومین ترافیک را دارا است. از طرف دیگر توییتر نیز می تواند به عنوان یک منبع خبری در نظر گرفته شود.

افزایش مخاطبان سایت 

سازمان های خبری ممکن است به یک استراتژی چند لایه و پیچیده نیاز داشته باشند تا به طور قدرتمند عمل کنند. آن ها بایستی از اجزای تعاملی مناسب در طراحی سایت خبری مورد نظر خود استفاده کنند. 

مقالات نقش مهمی در حفظ مشارکت کاربران دارند. استفاده از محتوا جذاب می تواند مشارکت کاربران در سایت خبری شما را افزایش دهد. استفاده از تصاویر و سرفصل ها مردم را به محتوای مقالات منتقل می کند. همان طور که تعاملات آنها با طرح های وب سایت خبری ادامه می یابد، قابلیت استفاده و ارائه اطلاعات به بهبود تجربه کاربری آنها کمک می کند، اما وجود نوآوری در مقاله ها نیز بر تعاملات تاثیر می گذارد.

سایت خبری باید چه ویژگی هایی را داشته باشد؟

  • ناوبری واضح: هنگامی که کاربر به وب سایت شما می آیند سیستم ناوبری مانند یک نقشه جاده به او کمک می کند تا به مطالب مورد نیاز خود دست پیدا کند. اگر ناوبری و ساختار منو سایت خبری واضح باشد، بازدید کنندگان باقی خواهند ماند و تجربه خوبی خواهند داشت.
  • امنیت: در مطالعه 2015 که توسط WhiteHat Security انجام شد، گزارش شده است که 86 درصد از تمام وب سایت ها دارای حداقل یک آسیب جدی هستند. در همین سال، گوگل گزارش داد که میزان هک شدن سایت ها 180 درصد افزایش یافته است. این باعث می شود امنیت یک ویژگی اساسی در وب سایت خبری شما باشد.
  • یکپارچگی با شبکه های اجتماعی: ادغام و پیوستگی این دو سبب بهبود وضعیت سئو و بهینه سازی سایت شما می شود. 
  • استفاده از میزبانی مناسب: یک سایتی که کند باشد و سرعت بارگذاری مطالب در آن کم باشد می تواند برای کاربران ناراحت کننده باشد و سبب از دست رفتن آن ها شود.
  • فضای سفید: فضای سفید یکی از عناصر نادیده گرفته شده است که یک طراحی سایت عالی را تشکیل می دهد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از فضاهای سفید این است که آنها قابلیت خوانایی محتوا را افزایش می دهند و این برای وب سایت های خبری با محتوای زیاد بسیار مهم است.
  • باکس ها، گرید ها و سایر پلن های گرافیکی: استفاده از این عناصر می توانید سازماندهی سایت خبری خود را به بهترین شکل انجام دهید. همچنین می توانید طرح های هوشمند گرفیکی ایجاد کنید یا با استفاده از باکس ها به خوبی اطلاعات صفحه سایت را طبقه بندی نمایید.
  • سلسله مراتب بصری: اهمیت ارتباط عناصر مختلف را می توان به وضوح با عوامل مختلفی از جمله تایپوگرافی (سرفصل ها، زیر عنوان ها، نقل قول ها و غیره)، اندازه تصویر، نحوه قرار گرفتن آن ها و غیره نشان داد. اگر شما یک بلوک بزرگ از اطلاعات را به کاربران خود نشان دهید، احتمالا 99 درصد از کابران را از دست خواهید داد. چرا که اکثر مردم به جلوه های بصری دقت می کنند و پردازنده اطلاعات نیستند.  
  • تصاویر و آثار هنری: تصاویر و آثار هنری زمانی که یک نوشته را هم شامل شوند، منحصر به فرد و خیره کننده هستند. به جای بمباران کاربران خود با متن های زیاد، در اولین نگاه به آنها اجازه دهید سایت خبری را با استفاده از گرافیک جذاب مورد بررسی قرار دهند و محتوا خود را پیدا کنند. برای موفقیت بیشتر سعی کنید از تصاویر با کیفیت استفاده نمایید.

طراحی یک سایت خبری همیشه مورد بررسی قرار می گیرد. صرف نظر از این که چه نوع خبرهایی را پوشش می دهند، همه آنها با چالش در نمایش محتویات زیاد خود در صفحه اصلی مواجه شده اند که باعث ایجاد چالش در چیدمان، قابلیت استفاده و ناوبری برای طراح می شود. مهم ترین جنبه ای که سایت های خبری باید روی آن تمرکز داشته باشند این است که سایت خود را به طور مداوم و 24 ساعته به روز رسانی کنند. مردم انتظار دارند سایت خبری مدام با اطلاعات با کیفیت آپدیت شود. 

طراحی سایت خبری 

کسب درآمد نیز یک عامل مهم برای وب سایت های خبری است و جالب است بدانید که چگونه آنها تبلیغات را با طراحی ادغام می کنند. در برخی موارد، تبلیغات تا حدودی مزاحم و یا بیش از حد هستند، اما اکثر طرح های وب سایت های خبری قادر به اضافه کردن آگهی بدون پرت کردن حواس خوانندگان و ایجاد مزاحمت هستند.

برترین تم های وردپرس برای طراحی سایت خبری

تم ورد پرس NEWSMAGطراحی سایت خبری وردپرس 

تم ورد پرس COMPASSسایت خبری وردپرس 

تم ورد پرس HERALDHERALD 

تم ورد پرس NEWSPAPER

 

تم ورد پرس BEST

نتیجه گیری

در دنیای طراحی سایت ممکن است بهترین وجود نداشته باشد. اما برخی از سایت ها با طراحی، محتوا مناسب تر و امتیاز دهی و موارد کار های بهتری را نسبت به دیگران انجام می دهند. سایت های خبری برای کسب سود و منافع بیشتر بایستی ابتدا به هویت خود دقت کنند. چه کسی هستند، چه ماموریتی دارند و وجه تمایز مخاطبان آن ها در چیست؟

یافته ها نشان می دهد که گروه های مختلفی از مصرف کنندگان آنلاین در اینترنت وجود دارند که هر کدام متفاوت به نظر می رسند. این تفاوت ها باعث می شود سازمان های خبری برای ایجاد استراتژی های جداگانه ای برای خدمت رسانی به گونه های مختلف مخاطبان اقدام کنند.

آینده روزنامه نگاری بستگی به درک مردم از محیط های خبر رسانی دیجیتال دارد. مردم به اخبار جامع و به روز رسانی های سریع علاقه دارند. همچین آن ها معمولا تمایل دارند خبر های داغ و برجسته را بدون پرداخت هزینه دریافت کنند.

برگرفته از سایت pixelmattic

شما می توانید نقطه نظرات خود را درباره طراحی سایت خبری در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.



:: برچسب‌ها: بهترین روش طراحی سایت خبری , طراحی سایت خبری چیست , بهترین روش طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

برای طراحی سایت دانشگاهی باید نکات متعددی را رعایت کرد اما این پنج نکته را می‌توان کلید طلایی یک سایت و پرتال دانشگاهی موفق دانست:

 

۱. انتخاب دامین مناسب

نام و دامین مناسب نقش مهمی در شناسایی وب‌سایت دارد. علاوه بر آن برای اینکه یک دامین در ذهن بماند باید منعکس‌کننده برند و نام دانشگاه باشد. انتخاب نام درست برای وب‌سایت ضروری است چراکه تأثیر مستقیم بر سئو سایت دارد و می‌تواند به بهبود جایگاه وب‌سایت در موتورهای جست‌وجو کمک فراوان کند. نام و آدرس ساده که املای آن نیز دشوار نباشد در جذب مخاطب اهمیت دارد.

برای یک دانشگاه ضروری است که همه اجزای دانشگاه از دامین اصلی تبعیت کنند. به عنوان مثال چنانچه دانشکده‌های دانشگاه دارای وب سایت مستقلی هستند می بایست حتما در ذیل دامین اصلی دانشگاه بصورت sub-domain و یا دایرکتری آدرس دهی شوند. این مساله در رتبه بندی های مختلف خصوصا رتبه بندی وبومتریکس تاثیر بسزایی دارد.

۲. طراحی چشم و گیر و مناسب

یکی از مهم‌ترین عوامل و نکات در فرآیند طراحی وب‌سایت دانشگاهی، طراحی گرافیکی یکپارچه و در عین ساده و جذاب است. طراحی ساده به بازدیدکننده سایت کمک می‌کند تا بر محتوا به خوبی تمرکز کند و همین امر می‌تواند به جذب مخاطب و مراجعه دوباره کاربر بینجامد. رعایت برخی نکات همچون طراحی ریسپانسیو و مناسب برای تلفن همراه و تبلت نیز نکته ضروری دیگری است که باید در هنگام طراحی بدان دقت شود.

۳. رعایت استاندارهای سئو

رعایت نکات و استانداردهای مربوط به سئو در فرآیند ساحت وب‌سایت دانشگاهی مهم است. زمانی که صرف رعایت استانداردهای سئو می‌کنید، در آخر منجر به بهبود جایگاه وب‌سایت می‌شود و می‌توان آن را نوعی سرمایه‌گذاری تلقی کرد. رعایت استانداردهای سئو در طراحی سایت، به موتورهای جست‌وجو کمک می‌کند تا تصویری درست از محتوای وب‌سایت شما به دست آورند و بدین ترتیب به بهبود جایگاه وب‌سایت منجر می‌شود.

۴. امنیت اطلاعات

با گسترش فناوری، خطرات امنیتی نیز جدیدتر می‌شود و هر روز تهدید تازه‌ای در مقابل وب‌سایت قرار دارد. به همین دلیل ضروری است که وب‌سایت‌هایی نظیر وب‌سایت و پرتال‌های دانشگاهی که اطلاعات کاربران در آن‌ها وجود دارد نکات امنیتی را به‌خوبی رعایت کنند تا هم از خطر ویروس‌ها و بدافزارها و هم خطر نفوذ هکرها در امان باشند. اگر امکان پرداخت آنلاین در وب‌سایت وجود دارد، رعایت نکات امنیتی دوچندان خواهد بود. مهم‌ترین گام در این راستا استفاده از نیروهای متخصص و سیستم‌های مدیریت محتوایی است که سابقه آن‌ها در زمینه طراحی و ساخت وب‌سایت‌ها دانشگاهی مشخص و درخشان است.

۵. محتوای جدید و مناسب

پس از طراحی و ساخت وب‌سایت لازم است تا محتوای باکیفیت، جدید و مرتبط تولید شود. محتوای مناسب و کلمات کلیدی مرتبط می‌تواند بر جایگاه وب‌سایت در نتایج موتورهای جست‌وجو تأثیر بگذارد. همچنین جست‌وجوی کلمات کلیدی ایده‌های جدیدی را برای موضوعات محتوای وب‌سایت به همراه خواهند داشت و در نهایت کاربری که به دنبال موضوعی خاص است را به صفحه شما هدایت می‌کند. محتوای تولیدشده باید در راستای اهداف و برند دانشگاه باشد.



:: برچسب‌ها: بررسی ۵ نکته کلیدی در طراحی سایت دانشگاهی , طراحی سایت دانشگاهی , بررسی ۵ نکته کلیدی طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

در این مقاله قصد داریم مشخصات برترین شرکت طراحی سایت را بررسی نماییم. وقتی می خواهید یک وب سایت طراحی شده داشته باشید، باید با بهترین نحو عمل کنید. به همین دلیل ما این لیست از برترین شرکت های طراحی سایت را گردآوری کردیم تا بتوانید از طریق آرم محصول جستجو کنید و آنچه را که برای شما مناسب است، پیدا کنید.

این آژانس ها بهترین زمان برای طراحی وب سایت را در اختیار شما قرار می دهد و برخی از با استعداد ترین طراحان در جهان را دارند. آنها با شرکت شما کار می کنند تا وب سایتی را به شما عرضه کنند و برند شما را به گونه ای طراحی کنند که مشتریان آن را دوست داشته باشند و درک کنند.

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا تا ماه می ۲۰۱۸

همه این طراحان وب توانایی های استثنایی را از لحاظ نتایج، همکاری مشتری و معیارهای دیگر که ما برای قضاوت در کیفیت کلی آنها استفاده می کنیم را دارند. بهترین ها را در این مقاله گردآوری کرده ایم با ما همراه باشید.

  • Intechnic  یک شرکت طراحی سایت در شیکاگو است، سازمان بازاریابی دیجیتال UX که در زمینه وب سایت ها هدایت می شود .
  • Lounge Lizard  شرکت طراحی وب  در نیویورک که از سال  ۱۹۹۸ شروع به کار کرده است. این شرکت شامل یک گروه از طراحان وب سایت NYC با رتبه بالا، بازاریابان دیجیتال و توسعه دهندگان برنامه های موبایل است.
  • WebpageFX یکی از محبوب ترین شرکت های طراحی وب سایت در پنسیلوانیا است. آنها در کار خود جایزه های متعددی را به دست آورده اند و به طور مداوم نتایجی را که مشتریان آنها نیاز دارند، بیان می کنند.  این شرکت از سال ۱۹۹۷ تأسیس شده است و یکی از بازار یابان اینترنتی در جهان است .

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا

برترین شرکت های طراحی وب در سال ۲۰۱۸

در اینجا علاوه بر این سه مورد ، شرکت های طراحی سایت دیگری را به همراه آدرس رتبه بندی کرده ایم تا شما بهترین شرکت های طراحی وب سایت را مشاهده کنید.

 

شرکت وب سایت مکان تعداد کارمندان امتیاز شرکت
۱ . Intechnic http://www.intechnic.com/ ایلینوی ۲۶-۵۰ ۸٫۷۷
۲ . Lounge Lizard http://www.loungelizard.com/ نیویورک ۲۶-۵۰ ۸٫۷۳
۳ . WebpageFX https://www.webpagefx.com/ پنسیلوانیا ۱۰۰+ ۸٫۵۹
۴ . Blue Fountain Media http://www.bluefountainmedia.com/ نیویورک ۵۱-۱۰۰ ۷٫۶۸
۵ . Bizzuka, Inc. http://www.bizzuka.com/ لوئیزیانا ۲۶-۵۰ ۷٫۴۴
۶ . Mightybytes https://www.mightybytes.com/ ایلینوی ۲۶-۵۰ ۷٫۳۳
۷ . Taoti Creative http://www.taoti.com/ واشنگتون ۲۶-۵۰ ۷٫۱۰
۸ . MAXBURST http://www.maxburst.com/ نیویورک ۲۶-۵۰ ۶٫۹۲
۹ . R2integrated http://www.r2integrated.com/ مریلند ۱۰۰+ ۶٫۶۹
۱۰ . Do.com/ http://www.do.com/ نیوجرسی ۲۶-۵۰ ۶٫۲۶
۱۱ . Constructive https://constructive.co/ نیویروک ۲۶-۵۰ ۶٫۱۹
۱۲ . Bright Bright Great http://www.brightbrightgreat.com/ ایلینوی ۱-۱۰ ۵٫۷۱
۱۳ . Unleaded Group http://www.unleadedsoftware.com/ کلرادو ۲۶-۵۰ ۵٫۶۴
۱۴ . Designzillas http://www.designzillas.com/ فلورایدا ۲۶-۵۰ ۵٫۴۷
۱۵ . Clockwork Design Group, Inc. http://www.cdgi.com/ ماساچوست ۱-۱۰ ۵٫۳۶
۱۶ . ePageCity http://www.epagecity.com/ ایلینوی ۱۱-۲۵ ۵٫۲۵
۱۷ . Big Drop https://www.bigdropinc.com/ نیویوررک ۱۰۰+ ۴٫۷۷
۱۸ . Doejo http://www.doejo.com/ ایلینوی ۲۶-۵۰ ۴٫۵۱
۱۹ . MPC Studios http://www.mpcstudios.com/ تگزاس ۱-۱۰ ۴٫۲۲
۲۰ . EIGHT25MEDIA http://www.eight25media.com/ کالیفرنیا ۲۶-۵۰ ۴٫۰۷
۲۱ . Lead to Conversion http://www.leadtoconversion.com/ اوهایو ۲۶-۵۰ ۳٫۹۱
۲۲ . Kohactive http://www.kohactive.com/ ایلینوی ۵۱-۱۰۰ ۳٫۸۹
۲۳ . TP1 http://www.tp1.ca کانادا ۱۱-۲۵ ۳٫۵۶
۲۴ . Illusio Design http://www.illusio.com/ اورگان ۱-۱۰ ۳٫۴۱
۲۵ . SumatoSoft http://www.sumatosoft.com/ بلاروس ۲۶-۵۰ ۳٫۲۰
۲۶ . Forge and Smith http://www.forgeandsmith.com/ کانادا ۲۶-۵۰ ۳٫۱۰
۲۷ . Junction Creative http://junction-creative.com/ جورجیا ۲۶-۵۰ ۲٫۶۶
۲۸ . Skuba Design http://www.skubadesign.com/ لوئیزیانا ۵۱-۱۰۰ ۲٫۰۸
۲۹ . Old City Interactive https://www.oldcityinteractive.com/ واشنگتن ۱۱-۲۵ ۰٫۴۰
۳۰ . Cadre http://www.agencycadre.com/ جورجیا ۵۱-۱۰۰ ۰٫۳۹

 

اگر شما اهمیت طراحی وب  را مورد سوال قرار دهید، بد نیست بدانید که ما متوجه شده ایم که ۴۸ درصد از کاربران اینترنت، طراحی وب سایت را اولین عامل در تعیین اعتبار یک کسب و کار می دانند . به این معنا که اگر وب سایت شما فاقد یک طراحی عالی باشد، تقریبا نیمی از بازدیدکنندگان را از دست داده اید زیرا آنها معتقدند که وب سایت شما فاقد اعتبار است .

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا

معرفی برترین شرکت های طراحی سایت دنیا

اکنون که مطمئن هستید که طراحی وب یکی از کلید های کسب و کار موفق آنلاین است، بهتر است آژانس و شرکت طراحی وبی را انتخاب کنید که شما را به مقصودتان نزدیک کند.

هنگامی که شما در جستجوی بهبود سایت کسب و کار خود هستید، انتخاب آژانس طراحی وب آسان نیست . تحقیق و صبر زیادی می طلبد و این مهم است که با یک شریک طراح وب بالقوه تماس بگیرید و قبل از هرگونه قرارداد، با آنها صحبت کنید. با این شرکت های طراحی، شما حداقل می توانید یک نقطه شروع خوب داشته باشید .

نظرات دیگر مشتریان شرکت های طراحی وب می تواند شما را در انتخاب شرکت ها کمک کند .

همچنین باید نمونه کارهای شرکت ها  را بررسی کنید . آیا کار آنها برای رسیدن به استانداردهای شما مناسب است؟

برخی از طراحان وب فقط با کسب و کار با اندازه خاص کار می کنند. به عنوان مثال، برخی ممکن است خود را برای کسب و کارهای کوچک آماده کرده باشند و قادر به کسب و کار در اندازه های سازمانی نباشند.  بعضی ها ممکن است ترجیح دهند با شرکت های بزرگ کار کنند .  اطمینان حاصل کنید که این تحقیق را قبل از هر اقدام انجام دهید تا بتوانید تأیید کنید که آنها مناسب شما هستند یا خیر.

شما همچنین باید مقرون به صرفه بودن قیمت ها را نیز در نظر بگیرید بعضی از شرکت ها قیمت های زیادی را دریافت می کنند .

چه چیزی باعث طراحی وب سایت خوب  می شود؟

اگر قبلا هرگز با طراح وب کار نکردید، ممکن است بپرسید  چه خصوصیاتی آنها را بزرگ می کند.؟ در اینجا چند ویژگی یک طراح وب فوق العاده را بیان می کنیم .

  1. پس زمینه قوی– بهترین طراحان وب در جهان دارای یک پس زمینه قوی طراحی وب هستند و همه چیز را از طرح های رنگی تا طراحی گرافیکی درک می کنند.
  2. ارتباطی – بهترین طراحان وب می دانند که چگونه ایده های خود را با هم ارتباط دهند تا دیگران بتوانند درک کنند. اغلب اوقات زمانی که دیدی در سر دارید، دشوار است که این دقت دقیق را به دیگران ببخشید. اما بهترین طراحان وب ، فقط می دانند چگونه این کار را انجام دهند.
  3. منتقدان – انتقادات برای شنیدن، سخت است اما بهترین طراحان وب می دانند که منتقدان آنان کسانی هستند که آنها را بزرگ می کند. آنها با انتقادات دلسرد نخواهند شد، و  به جای آن، به آنها به عنوان راهی برای رشد و یادگیری نگاه خواهند کرد.

اینها تنها چند ویژگی برتر هستند که طراح وب باید داشته باشد!

پرسش و پاسخ درباره پیدا کردن یک شرکت طراحی وب

 هزینه طراحی وب سایت من چقدر است؟ 

الف: هر شرکت طراحی وب سایت متفاوت است و  هزینه وب سایت شما به چند مورد بستگی دارد. آیا شما ماهانه هزینه می کنید یا به صورت کلی و یکجا ؟ آیا یک متخصص، کار طراحی سایت شما را انجام می دهد یا یک فرد عادی؟ هر چه طراحی شما زمان بیشتری ببرد ، هزینه بیشتری به دنبال خواهد داشت . آیا وب سایت شما در یک پلت فرم مانند وردپرس قرار دارد؟  این ها مواردی هستند که هزینه وب سایت شما را مشخش می کنند .

با این حال – میانگین هزینه طراحی یک وبسایت بین ۵۰۰ تا ۱۵۰۰۰ دلار می باشد .

طراحی وب سایت من چه مدت طول خواهد کشید ؟ 

طراحی وب سایت دارای چند مرحله است؛. شرکت طراحی ابتدا باید به تفصیل، اهداف و دیدگاه های شما را برای پروژه دریافت کند. سپس آنها مجبور به انجام تحقیقات، پیشنهاد فریم های سیم، اصلاح فریم های سیم، ساخت و توسعه وب سایت و البته اصلاح های نهایی می شوند در مجموع کار این مجموعه بین ۱۲ تا ۱۶ هفته طول خواهد کشید ..

ترجمه از webdesignrankingsBottom



:: برچسب‌ها: برترین شرکت های طراحی سایت , شرکت طراحی سایت , برترین طراحی سایت دنیا ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

موفقیت بیمارستان ها و ارائه دهندگان خدمات پزشکی و بهداشتی بستگی به کیفیت خدمات آنها دارد. اما زمانی که ما اطلاعات زیادی برای تصمیم گیری نداریم، اهمیت این موضوع بیشتر می شود. اکثر مردم از یک سایت پزشکی برای دریافت اطلاعات استفاده می کنند. بنابراین این سایت ها باید بسیار کاربر پسند باشد و بسیار خوب سازماندهی شده باشد. توجه به موارد زیبایی شناسی و همچنین پیشمایش راحت توسط بازدید کنندگان در طراحی سایت پزشکی اهمیت زیادی دارند.

بر اساس این معیارها، برخی از بهترین وب سایت های پزشکی و بهداشتی را در زیر فهرست نموده ایم.

طراحی سایت بیمارستان Royal Melbourne

طراحی سایت بیمارستان 

در طراحی وب سایت بیمارستانی Royal Melbourne از روش های مرسوم و قابلیت تجربه کاربری خوبی استفاده شده است. نتیجه آن نیز ایجاد یک نگاه رمانتیک و قابل اعتماد است. 

آنها تمام اطلاعاتی را که بیمار یا بازدید کنندگان عمومی در جزئیات لازم دارند، ارائه می دهند. این باعث می شود که صفحه اصلی آنها بسیار فعالانه عمل کند و بازدیدکنندگان را تشویق به ارتباط داشتن با سایت می کند.

آدرس وب سایت: https://www.thermh.org.au

طراحی سایت پزشکی Fitwise Physiotherapy

طراحی سایت پزشکی حرفه ای 

اولین چیزی که در هنگام مشاهده این سایت به ذهن شما می آید این است که طراحی سایت چگونه صورت گرفته است. تصاویر مثبت و با کیفیت بالا در سراسر سایت برای ارسال یک پیام خوب استفاده می شود. وب سایت اطلاعات مربوط به خدمات و جدول زمانی آنها را فراهم می کند. همچنین اطلاعات دقیقی در مورد مشکلات جسمی مختلف وجود دارد.

ترکیبی از طرح رنگی تسکین دهنده و تصاویر دوستانه آن را به یکی از بهترین وب سایت های پزشکی در استرالیا تبدیل کرده است.

آدرس وب سایت: https://www.fitwise.com.au

طراحی سایت پزشکی Alfred

طراحی سایت 

طراحی سایت پزشکی مدرن Alfred تمرکز بر برجسته کردن تاثیر مثبت پزشکان و محققان دارد. صفحه اصلی آنها تصاویر زیادی را از کمک کردن پزشکان و پرستاران به بیماران نشان می دهد. تصاویر مثبت و باکیفیت همراه با تمام جزئیات لازم در بخش های مختلف این وب سایت قرار گرفته اند. همچنین آن ها تناسب رنگ ها را در تمام صفحات وب سایت به خوبی حفظ کرده اند.

آدرس وب سایت: https://www.alfredhealth.org.au

طراحی سایت Northernسایت Northern Health 

این وب سایت تمام جنبه های ایجاد احساس خوب و ادارک انسان را در نظر گرفته است. کیفیت در سراسر سایت حفظ شده است و بازدیدکنندگان می توانند به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری کنند.

آدرس وب سایت: https://www.nh.org.au

طراحی سایت پزشکی Greensborough Road Surgery

طراحی سایت جدید پزشکی 

طراحی سایت ساده اما موثر است. وب سایت Greensborough Road Surgery نشان می دهد که شما همیشه به یک طراحی وب سایت پزشکی پیچیده ای نیاز ندارید که بهترین باشد.

سایت آنها ناوبری سریع و آسان، اطلاعات دقیق و تصاویر زیبا و پیامد خوش آمد گویی در هر صفحه را ارائه می دهد. این باعث نگرانی بازدیدکنندگان می شود. طراحی این سایت بسیار موبایل پسند است و تجربه کاربری عالی را فرآهم می کند.

آدرس وب سایت: http://www.grs.net.au

طراحی سایت پزشکی Huntingdale 

سایت پزشکی Huntingdale 

وب سایت Huntingdale از یک طراحی جمع و جور استفاده کرده است. بازدید کننده می تواند تمام اطلاعات اساسی را در پایین صفحه دوار پیدا کند. همچنین طراحی دکمه فراخوان این سایت بسیار هوشمندانه است. همچنین در صفحه اصلی اطلاعات مربوط به ساعت کاری آن ها به خوبی قرار داده شده است.

آدرس وب سایت: http://www.huntingdaledc.com.au

طراحی سایت Royal Women’s

وب سایت آن ها از بالا به پایین به نیاز های مادران توجه دارد. حتی درباره رنگ ها هم این موضوع صادق است. همچنین از بنر های مثبت و سرشار از مهر مادری استفاده شده است. در این سایت همچنین یک صفحه پشتیبانی جامع برای کمک به زنان که با خشونت مواجه شده اند وجود دارد.

آدرس وب سایت: https://www.thewomens.org.au

طراحی سایت پزشکی Macquarie 

یکی از وب سایت های منحصر به فرد بین ارائه دهندگان خدمات بهداشتی، سایت دانشگاه Macquarie می باشد که آن را خود را طراحی کرده اند. آن ها این سایت را ایجاد کردند تا تمرکز خود را بر تحقیقات علمی برجسته کنند.

در این وب سایت از شکل های هندسی برای تقویت ارتباط با بازدیدکنندگان استفاده شده است. سایر صفحات وب سایت جزئیات روش های مختلف و تجهیزات موجود در مرکز پزشکی را شرح می دهند.

آدرس وبسایت: https://www.muh.org.au

طراحی سایت پزشکی Lifecare

نکات سایت پزشکی 

Lifecare دارای شعبات مختلف در سراسر استرالیا است، سبب شده تا به سرعت وب سایت آن ها برجسته گردد. این اولین چیزی است که مردم می بینند. اما همچنین به عنوان یک گزینه تماس قوی عمل می کند. بازدیدکنندگان تشویق می شوند که یک مکان را در این نزدیکی پیدا کنند و یک وقت ملاقات بگیرند.

وب سایت با استفاده از تصاویر تاثیر گذار که چهره های خوشحال از بیماران را نشان می دهند کسب درمان در Lifecare را نشان می دهند. انتخاب مناسب عناصر طراحی و رنگ این سایت را به یک رایحه تسکین دهنده تبدیل کرده است.

آدرس وب سایت: https://www.lifecare.com.au

طراحی سایت NYC

سایت nyc 

وب سایت NYC رنگارنگ، مثبت و آسان برای استفاده است. از صفحه اصلی تا تماس با ما، هر صفحه یک لبخند به صورت شما می آورد.

در این وب سایت آن ها با استفاده از تصاویر شگفت انگیز رفتار خود را با بیماران نشان می دهند. آنها همچنین فعالیت های رسانه های اجتماعی خود را نشان می دهند و بازدید کنندگان را تشویق می کنند تا با آنها ارتباط برقرار کنند. مردم می توانند به سرعت پیدا کنند که چه کسی می تواند به آنها کمک کند، چگونه می توانند به پزشک دسترسی داشته باشند و چه زمانی برای دریافت نوبت پزشک متخصص آن ها وجود دارد.

آدرس وب سایت: https://www.nychealthandhospitals.org

طراحی سایت بیمارستان Elevate

طراحی سایت بیمارستان Elevate 

Elevate دارای یک وب سایت ساده است که خوشحال به نظر می رسد و به راحتی کاربران می توانند در آن پیمایش کنند. وب سایت آنها آیکون های منحصر به فردی را در نوار ناوبری ارائه می دهد. این سایت همچنین یک تور مجازی عالی برای کلینیک بهداشتی خود ارائه می دهد.

صفحه اصلی شامل یک فرم درخواست بازخورد از سایت است که مطمئنا بسیاری از بازدیدکنندگان را مجددا به سایت برمی گرداند.

آدرس وب سایت: https://elevate.com.au

طراحی سایت پزشکی Peter MacCallum

سایت پزشکی Peter MacCallum 

بنر صفحه اصلی پویا، شامل تصاویر قدرتمند، طراحی بی نظیر و پس زمینه شگفت انگیز است. این همان چیزی است که این سایت را در لیست ما قرار داده است.

پس زمینه با کیفیت بالا محتوا وب سایت و طرح رنگ را در هر صفحه تکمیل می کند. همه چیز با جزئیات عالی ارائه شده است تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان اطلاعاتی را که می خواهند کسب می کنند.

آدرس وبسایت: https://www.petermac.org

طراحی سایت بیمارستان Royal Adelaide

سایت بیمارستان Royal Adelaide 

وب سایت بیمارستان Royal Adelaide تفاوت زیادی با تصورات دارد. به جای احساس دوستانه و استقبال، آنها تصمیم گرفتند که نگاهی پیچیده داشته باشند. طرح های آنها، ساختار محتوا و تصاویر همگی پیام یکسانی را تحویل می دهند.

همچنین لینک های سریع با اطلاعات لازم و تماس های اضطراری در سمت راست پایین برجسته شده اند.

آدرس وب سایت: https://www.rah.sa.gov.au

طراحی سایت مرکز پزشکی St. Andrew’s

 نکات طراحی سایت

همیشه در حال حرکت است، همیشه برای مراقبت از بیماران خود فعال است. این شعار بیمارستان St. Andrew’s است و پیامی است که وب سایت خود را با آن نشان می دهند. هر عکس در صفحات مختلف، تعهد خود را به ارائه خدمات بهداشتی با کیفیت نشان می دهد.

این یک وب سایت پزشکی بزرگ نیست، ولی به اندازه کافی برای ارائه اطلاعات مناسب است. ناوبری ساده و سریع به این معنی است که شما میتوانید با سهولت آنچه را که دنبال میکنید پیدا کنید.

آدرس وب سایت: https://www.stand.org.au

طراحی سایت بیمارستان Royal Children’s

طراحی سایت Royal Children’s 

این سیت در لیست ما از لحاظ فنی یک ارائه دهنده خدمات پزشکی نیست، بلکه یک سازمان است که برای بهبود سلامت کودکان اختصاص داده شده است. این بنیاد به طور دائمی برای تحقیق در مورد داروهای جدید، ارائه آموزش و تغییر خدمات بهداشتی برای کودکان تلاش می کند.

صفحه اصلی وب سایت با استفاده از یک بنر تصویری برای نشان دادن تاثیر مثبت ایجاد شده است. با کلمات قدرتمند و چهره های شاد از کودکان، به خوبی احساسات عاطفی را منتقل می کند. این همه رنگ های مختلف، نشاط بخش و سازگار است.

آدرس وب سایت: https://www.rchfoundation.org.au

نتیجه گیری

بسیاری از بیمارستان های خصوصی وب سایت های پزشکی قابل اعتماد و حاوی اطلاعات مفیدی دارند. بر خلاف سایر کسب و کارهایی که از رسانه های اجتماعی برای تولید تبلیغات استفاده می کنند، به عنوان ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی، شما نیاز به یک وب سایت دارید که به افرادی که دچار ناراحتی هستند، کمک می کند.

هر یک از سایت های ذکر شده در اینجا کاربر دوستانه و دارای فلسفه طراحی مناسب هستند که آنها را در زمره بهترین وب سایت های پزشکی قرار داده است. به نظر شما آیا اصول طراحی وب سایت پزشکی به خوبی در این سایت ها رعایت شده است؟

ترجمه از سایت webalive



:: برچسب‌ها: 15 نمونه برتر طراحی سایت پزشکی , طراحی سایت پزشکی , 15 نمونه برتر طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

هر بازاریابی می داند که ترافیک ورودی به وب سایت آن ها چقدر است چون تمامی این اطلاعات در آنالاتیک قابل مشاهده است. اما دقیقا مشخص نیست که بعد از آن چه روی خواهد داد. باید بگویم که عوامل بسیاری وجود دارند که در این امر دخیل هستند. حتی بعد از انجام طراحی سایت حرفه ای برای بیش از هزار مشتری برای ما درک این که چه چیزی بهتر است، آسان نیست. در این مقاله به بررسی 15 نکته طراحی سایت حرفه ای پرداخته ایم که ارزش هر بازدیدکننده را برای سایت شما مشخص خواهد نمود. 

توجه به طرح و ساختار وب سایت

یک وب سایت شامل دو چیز است: کانتینر و محتوا. کانتینر نیز شامل دو چیز است: ساختار و سبک. بیاید اولین نکته رو بررسی کنیم. این نکات درباره ساختار و طرح بندی وب سایت شما می باشند.

قدرت نفوذ سلسله مراتب بصری سایت

هر صفحه سایت یک سلسله مراتب بصری دارد. اگر شما با این مفهوم آشنا نیستید، تعریف ما این است:

سلسله مراتب بصری به ترتیب، اندازه، رنگ و کنتراست عناصر بصری اشاره دارد. این نوعی تعیین کننده نسبی و منظم است که توسط چشم انسان دیده می شود.

طراحان وب سایت از سلسله مراتب بصری استفاده می کنند تا نظر بازدیدکننگان وب سایت را به مهم ترین عناصر جلب کنند. طرح بندی سایت شامل موقعیت (بالا یا پایین صفحه)، اندازه (بزرگ یا کوچک)، تصاویر (ویدئو، تصاویر، آیکون ها) و کنتراست (رنگ و فضای سفید) می شود.

جنبه های ترکیبی اثر آنها را افزایش می دهد. همه ویدیوهای بزرگ که در بالای صفحه قرار دارند را می بینند. تعداد کمی از مردم متون با کنتراست پایین در اطراف تصاویر را مشاهده می کنند. 

در واقع سلسله مراتب بصری پاسخ به این سوال است که چرا چشم شما صفحات خاصی را در اینترنت دنبال می کند. هنگامی که شما از آن ها استفاده می کنید توجه مخاطبان به یک سری از پیام های شما جلب می شود.

از یک عنوان توصیفی و متمرکز استفاده کنید

عنوان موجود در بالای صفحه اصلی (و هر صفحه دیگری) توصیفی است یا خیر؟ اگر نه، بازدیدکننده ممکن است قادر به پاسخ دادن به اولین سوال خود نباشد: "من در جای مناسب هستم؟"

این نیز یک فرصت برای استفاده از یک عبارت کلیدی هدف و نشان دادن ارتباط است. بسیاری از مدیران وب سایت ها از عبارات هوشمندانه و مبهم برای عنوان سایت خود استفاده می کنند، اما باید این را بدانیم که عنوان وب سایت هر چقدر شفاف تر و واضح تر باشد، بهتر است.

به جای نوشتن یک عنوان فانتزی و مبهم، کسب و کار خود را توصیف کنید. بهتر است شرکت یا کسب و کار خود را توصیف کنید.

عنوان در طراحی سایت حرفه ای 

البته امروزه صفحه نمایش های مختلفی وجود دارند ولی چیزی که مهم است این است که اغلب کاربران بیشتر وقت خود را در بالای صفحه سایت شما صرف می کنند. این بدان معنی است که شما بایستی اطلاعات مهم و اهداف ضروری خود را در بالای صفحه سایت قرار دهید.

همه دکمه های فراخوان سایت را در بالا صفحه قرار ندهید

بازدیدکنندگان ممکن است وقت بیشتری را در بالای صفحه سایت باشند، اما این بدان معنا نیست که آنها آماده انجام اقدامی هستند. اغلب دکمه های فراخوان (calls to action) در پایین صفحه قرار دارند. هنگامی که Chartbeat بیست و پنج میلیون بازدید را تجزیه و تحلیل کرد، متوجه شدیم که اغلب تعاملات در بخش های پایینی روی داده است. یک نکته ای که در رابطه با مطالعات Chartbeat وجود دارد این است که آن ها عمدتا روی وب سایت های خبری تمرکز دارند که بسیار متفاوت از وب سایت های بازاریابی است.

درست است که محتوا بالا صفحه بیشتر قابل مشاهده است، اما لزوما مکانی برای قرار دادن دکمه های فراخوان شما نیست. پس سعی کنید دکمه های فراخوان وب سایت خود را در جایی قرار دهید که فکر می کنید بیشترین علاقه مندی را در مخاطب ایجاد می کند.

با پاسخ دادن به همه سوالات بازدیدکنندگان صفحه بلندی را ایجاد کنید

پیکسل های بیشتر به معنای فضای بیشتر برای پاسخ به سوالات، اعتراضات است. اگر بازدیدکننده پاسخ یک سوال مهمی را پیدا نکند، می تواند به سادگی صفحه را به سمت پایین حرکت دهند. هنگامی که آنها راضی هستند، به سادگی روند مطالعه صفحه متوقف خواهد شد.

موثرترین صفحات برای فروش از گفت و گو های فروش استفاده می کنند. هرگز پاسخ دادن به سوالات مشتریان را متوقف نکنید.

یک چیز را در یک زمان نمایش دهید

"من طرح های تمیز و مدرن را دوست دارم". این همان چیزی است که بیشتر مشتریان ما هنگام شروع پروژه های طراحی سایت حرفه ای به ما می گویند. اغلب آن ها به عنوان مثال به وب سایت اپل اشاره می کنند. 

بازدیدکنندگان درهم ریختگی سایت را دوست ندارند. ما فضای سفید را دوست داریم. به عبارت دیگر، ما پیچیدگی تصویری کم را دوست داریم.

در سال 2012 گوگل تحقیقاتی انجام داد درباره این که چه وب سایت هایی از نظر بازدید کنندگان زیبا به نظر می آیند. آن ها فهمیدند که طرح های پیچیده تر به احتمال زیاد به عنوان زیبایی در نظر گرفته نمی شوند. 

بنابر این پیچیدگی و درهم ریختگی صفحات سایت خود را از بین ببرید. در هر پیمایش اسکرول تمرکز خود را روی یک یا دو عنصر هدف قرار دهید.

از طرح های استاندارد استفاده کنید

مطالعات گوگل نشان داده است که prototypinality بالا با درک زیبایی سایت مرتبط است. (prototypinality به معنی اندازه گیری نحوه نمایش یک شی از یک دسته است.) هر چیزی که خارق العاده باشد باعث زیبایی وب سایت شما نخواهد شد. یک سایت حرفه ای که از استاندارد ها تبعیت کند، احتمال بیشتر دارد که بازدیدکنندگان آن را دوست داشته باشند. سایت هایی که زیباتر هستند، prototypinality و پیچیدگی بصری کم دارند. آنها ساده و تمیز هستند.

اما منظور از استاندارد چیست؟ وب سایت های حرفه ای و استاندارد با prototypinality بالا شامل موارد زیر است:

  • لوگو در بالا و سمت چپ سایت
  • ناوبری افقی در هدر
  • نوار جستجو در بالای صفحه
  • آیکون های اجتماعی در پایین صفحه
  • طراحی واکنش گرا برای موبایل

استفاده از بلوک ها در صفحات سایت

اغلب وب سایت های بازاریابی مدرن، به ویژه صفحات فروش، شامل بلوک هایی در صفحه سایت هستند. در واقع در هر ردیف محتوا مشخصی وجود دارد که اغلب با یک تصویر در یک سمت و یک متن در سوی دیگر، تکمیل شده اند. کورت کروس، یک مدیر خلاق، نقطه عالی را را در این مورد ارائه داد. تغییر رنگ پس زمینه یک راه عالی برای نشان دادن تغییر نوع محتوا سایت به بازدیدکنندگان است. 

هنگام انتخاب رنگ پس زمینه برای بلوک های صفحه، به خوبی فکر کنید. اگر بلوک ها پس زمینه تاریک داشته باشند، بازدیدکننده ممکن است فکر کند که بلوک را پیمایش کرده است و پیمایش خود را متوقف کند.

از اسلایدر های چرخشی دوری کنید

اسلایدر ها محبوب هستند و بازدیدکنندگان آن ها را دوست دارند. اما با نمایش آن ها در صفحه اصلی ممکن است بازدیدکنندگان فقط اسلاید اول شما را ببینند. مطالعات بسیاری در این مورد انجام شده است که به همین نتیجه می رسند. پیام هایی که در اسلایدهای بعدی مشاهده می شود کمتر دیده می شوند و نرخ کلیک روی آن ها کمتر است.

پس چه کار کنیم؟

اسلاید های سایت را دسته بندی کنید به طوری کهبازدید کننده می تواند هر کدام را با پیمایش به پایین صفحه ببینید. این کار درصد نمایش بیشتری را به دنبال خواهد داشت. 

تصاویر

بیاید به سراغ عناصر بصری برویم. این راهنمایی های ویژه مربوط به تصاویر در طراحی سایت حرفه ای است.

استفاده از تصاویر مردم

چهره ها یک تصویر منحصر به فرد و قدرتمند هستند. از زمانی که ما متولد شدیم، ما به چهره ای بیشتری نگاه می کنیم. قدرت مغناطیسی تصاویر مردم در طراحی سایت بسیار مفید است.

تصاویر چهره مردم 

نه تنها به چهره های جلب توجه، آنها با تبدیل تبدیل می شود. مطالعه موردی معروف توسط Basecamp، نتایج چهره و توصیفات در صفحه فروش را افزایش داد.

نه تنها تصاویر مردم در جلب توجه نقش موثری دارند بلکه سبب تغییرات زیادی نیز می شوند. مطالعه موردی معروف توسط Basecamp نشان داد که استفاده از چهره در صفحات سایت درصد فروش را افزایش داد. 

از عکس های واقعی مردم استفاده کنید، نه تصاویر ساختگی

تحقیقات اخیر نشان داده است که بازدیدکنندگان بیشتر به تصاویر واقعی علاقه مند هستند تا تصاویر پولی و ساختگی.

تصاویری با کیفیتی که با پرداخت هزینه برای شما تهیه می شود زیبا هستند اما بازدیدکنندگان بیشتر دوست دارند واقعیت را ببینند. آنها ترجیح می دهند افراد واقعی را ببینند که در شرکت کار می کنند.

از چهره ها به عنوان نشانه های بصری استفاده کنید

عکس های مردم به شما یک فرصت ویژه برای هدایت توجه بازدید کنندگان می دهد. یک پدیده معروف:"شما به جایی نگاه می کنید که آن ها نگاه می کنند."

این یک مطالعه معروف با چهره کودک است. هنگامی که کودک به دوربین نگاه می کند، بازدیدکنندگان به کودک نگاه می کنند. وقتی کودک به این تیتر نگاه می کند، بازدیدکنندگان به این تیتر نگاه می کنند.

سایت بصری 

استفاده از فلش به عنوان نشانه های بصری

چهره می تواند توجه افراد را جلب کند، اما آن ها تنها راه کنترل چشم های بازدید کنندگان شما نیستند. استفاده از یک فلش کوچک کشیده شده ممکن است حتی بیشتر موثر باشد.

فلش در سایت طراحی سایت حرفه ای فلش 

در این مطالعه ردیابی چشم توسط CXL متوجه شدیم که استفاده از یک فلش ساده برای دیدن یک عنصر صفحه قدرتمندتر از روش بالا بود.

استفاده از رنگ ها برای جلب توجه بازدیدکنندگان

رنگ ها سبب برقراری ارتباطات عاطفی می شوند (قرمز فوری است، آبی آرام است) و آنها بخشی از استانداردهای یک برند هستند. رنگ ها فرصت هایی برای جلب نظر چشم انداز بازدیدکنندگان به دکمه های فراخوان ایجاد می کنند. 

رنگ سایت 

مطالعه توسط Eyequant در مورد قدرت رنگ و روشنایی این موضوع را تایید می کند.

ناوبری و لینک های سایت

اکنون به توصیه هایی درباره ناوبری سایت، منو ها، دکمه ها و لینک ها می پردازیم که سبب حرکت بازدیدکنندگان در وب سایت شما می شوند.

ناوبری توصیفی

ناوبری همیشه یک جلوه بصری برجسته در وب سایت است. بازدیدکنندگان معمولا در سربرگ سایت آن ها را بررسی می کنند. هر چیزی که در ناوبری وجود دارد از جمله منو های شما به احتمال زیاد مشاهده خواهند شد. هنگامی که شما مانند هزاران یا میلیون ها سایت دیگر از روش های عمومی ناوبری سایت استفاده می کند شانس این را از دست خواهید داد که به بازدیدکنندگان خود بگویید شما چکاری می کنید. به دو مثال زیر دقت کنید:

ناوبری سایت 

سعی کنید با استفاده از بهترین روش ناوبری، به بازدیدکنندگان خود کمک کرده و رتبه بندی جستجوی خود را بهبود بخشید.

آیتم صفحه اصلی سایت را در سمت راست قرار دهید

پیوند صفحه اصلی سایت خود را در سمت راست قرار دهید و نگران سایر آیتم های منو نباشید. این شایع ترین مکان برای آن است، بنابراین بازدیدکنندگان انتظار دارند که آن را پیدا کنند. 

هنگام لینک دادن از صفحات سرویس های خود به بخش وبلاگ مراقب باشید

هنگامی که بازدیدکننده ای در بخش سرویس سایت شما قرار دارد هدف شما تبدیل او به مشتری است. لینک دادن به صفحات وبلاگ می تواند باعث حواس پرتی و از دست رفتن فرصت شما شود. پس باید هنگام لینک دادن به بخش های مختلف وبلاگ مراقب باشید. 

مراقب لینک دادن به وب سایت های دیگر باشید

لینک دادن به وب سایت هایی که باعث می شوند مخاطب به اهداف خود دست پیدا کند کار مناسبی است که اغلب در صفحات وبلاگ شاهد استفاده از آن ها هستیم. اما در صفحات سرویس و در صفحه اصلی باید هنگام لینک دادن به سایت های دیگر مراقب باشید. بهتر است قبل از دادن هر لینک خارجی از خود بپرسید آیا واقعا می خواهید بازدید کنندگان بر روی آن لینک کلیک کنند؟ آیا به شما کمک می کند تا به اهداف خود برسید؟

از قرار دادن آیکون شبکه های اجتماعی در هدر سایت خود اجتناب کنید

قطعا قرار دادن آیکون های رنگی شبکه های اجتماعی در هدر سایت شما برای اهداف شما مناسب نیست. اگر مخاطبان شما روی هر کدام از این آیکون ها کلیک کنند در وب سایتی وارد می شوند که می تواند حواس آن ها را کامل پرت کند و ممکن است دیگر به وب سایت شما باز نگردند.

بهتر است آن ها را در بخش پایین وب سایت خود قرار دهید مانند مثال زیر:

شبکه های اجتماعی سایت  

نوشتن محتوا سایت

بیایید درباره کلمات صحبت کنیم. در اینجا چند نکته برای نوشتن عنوان سایت، زیرنویس ها و متن بدنه سایت قرار داده شده است.

عنوان های معنی دار را بنویسید

مطالب نامناسب در همه جا هستند آنها اغلب بزرگ و بی فایده هستند، شما باید به دنبال چیزهایی باشید که کوچک اما مفید هستند.

اطمینان حاصل کنید که مطالب بزرگ برای بازدید کننده معنی دار و مفید هستند. اگر به مثال زیر دقت کنید متوجه منظور من خواهید شد.

عنوان سایت 

اجتناب از پاراگراف های بلند و طول خط طول

پاراگراف های طولانی و بلوکی با بهترین شیوه های نوشتن محتوا در دنیای دیجیتال سازگار نیستند. شکستن پاراگراف های طولانی به سادگی باعث می شود محتوا را آسان تر بخوانید. به عنوان یک قاعده کلی، نباید پاراگراف هایی را با بیش از 3-4 خط نوشت.

از اصطلاحات مخصوص دوری کنید و از کلمات ساده استفاده کنید

هر چقدر خوانایی وبسایت بیشتر و راحت تر باشد، می تواند آن وب سایت موفق تر باشد. استفاده از جملات بلند و کلمات فانتزی کار را برای بازدید کنندگان مشکل خواهد کرد. این خوب نیست. بهتر است از کلمات معمولی که بازدیدکنندگان انتظار دارند استفاده کنید

به جدیدترین سوالات بازدیدکنندگان پاسخ دهید

آن ها سوالاتی را مطرح کرده اند. کار اصلی وب سایت شما این است که به سوالات آن ها پاسخ دهید. هر سوال بدون جواب یک فرصت از دست رفته برای ایجاد اعتماد است. سوالات بدون جواب می تواند سبب این شود که بازدیدکنندگان وب سایت شما را ترک کنند. 

مدارک و شواهد اجتماعی را به سایت خود اضافه کنید

شواهد نشان داده اند که ارائه دادن مدارکی که نشان می دهد دیگران شما را انتخاب کرده اند می تواند شرکت شما را در معرض انتخاب توسط افراد دیگر نیز قرار دهد. به بازدیدکنندگان خود اثبات کنید که شرکت شما قانونی است. در واقع این شواهد هستند که از ادعا های بازاریابی شما حمایت می کنند.

بهینه سازی فرم های ثبت نام کاربران

هنگامی که فرم ثبت نام کاربران خود را طراحی می کنید، آن را قابل مشاهده قرار دهید و به مخاطبان خود بگویید که با انجام ثبت نام چه چیزی را دریافت خواهند کرد. همچنین برای اثبات شرکت خود می توانید از مشترکان معروف خود و گواهینامه های حرفه ای خود را نام ببرید.

برگرفته از سایت orbitmedia



:: برچسب‌ها: بررسی 25 نکته طراحی سایت حرفه ای , بررسی 25 نکته طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

JQuery را نیز می توان به صورت کتابخانه ای آماده از جاوا اسکریپت تصور کرد که برای ساده کردن کدنویسی جاوا اسکریپت در طراحی وب سایت ایجاد شده است. برای استفاده از این فن آوری شما با مراجعه به وبسایت www.JQuery.com آخرین نسخه موجود را در قالب یک فایل متنی با پسوند j5.دانلود و به صفحه وب خود اضافه می کنید. سپس با به کارگیری متدهای JQuery که با استفاده از جاوا اسکریپت نوشته شده می توانید به سادگی، جلوه های بصری زیبا و پیچیده ای را به وب سایت خود اضافه نمایید.
Image result for javascript

احتمالا نمونه ای از کاربرد JQuery را در وب سایت های ارایه دهنده تصاویر مشاهده کرده اید که با کلیک روی تصویر کوچک، پیش نمایش آن درون صفحه نشان داده می شود و پس زمینه صفحه تیره یا مات می گردد. در واقع این کار با استفاده از کدهای جاوا اسکریپت انجام می شود که روش دشوار آن، نگارش کامل کد و روش ساده تر استفاده از کتابخانه آماده و متدهای JQuery است.

افزودن اسکریپت به صفحه HTML

کدهای جاوا اسکریپت را می توان به دو صورت درون صفحات وب سایت گنجانید. روش اول این است که اسکریپت ها را مستقیما درون کدهای HTML بنویسید. در روش دوم که متداول تر و اصولی تر است، کدها درون یک فایل متنی با پسوند دل نوشته می شوند و سپس درون صفحه موردنظر به این فایل ارجاع داده میشود دقیقا مانند کاری که در هنگام استفاده از فایل های CSS فراگرفتید)
فعلا در ابتدای کار، با روش اول یعنی گنجاندن کدهای جاوا اسکریپت در میان کدهای HTML أثنا خواهید شد. در این روش باید به نحوی اسکریپت ها را از سایر کدها جدا کنید. برای انجام این کار لازم است اسکریپت ها را درون برچسب < cript> < script > قرار دهید. از آنجا که علاوه بر جاوا اسکریپت، اسکرپیت های دیگری نظیر VBScript هم وجود دارد که می توان درون کدهای HTML جای داد. باید با مقداردهی مشخصه type معین نمایید که از چه نوع اسکریپتی استفاده شده است. برای به کارگیری جاوا اسکریپت باید مشخصه type را با مقدار  ” text/ javascript ” مقدار دهی کنید.

 

 
 


:: برچسب‌ها: جاوا اسکریپت و JQuery در طراحی وب سایت , جاوا اسکریپت در طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

اگر شما نمی دانید که طراحی مجدد وب سایت خود را چگونه انجام دهید در این مقاله با بررسی مزیت های آن اطلاعات مهمی را به دست خواهید آورد. در طول 20 سال گذشته، صدها وب سایت برای کسب و کارهایی با نیازهای متنوع از صنایع مختلف طراحی شده است. ما بر اساس تجربه و اطلاعات خود نکات و استراتژی هایی را خواهیم گفت تا پاسخ شما به سوالات طراحی سایت مجدد ارائه شود.

وب سایت شما بخشی مهمی از کسب و کار شما را در اختیار خود دارد، بنابراین طراحی مجدد آن امری ضروری است. کاربران و مشتریان شما هر روز با وب سایت های پیشرفته، مدرن و بصری ارتباط برقرار می کنند. اگر وب سایت شما مدرن نیست، ممکن است به کاربر نشان دهد که شرکت شما منسوخ شده است. شما نمی خواهید کسب و کار شما سبب موفقیت وب سایتتان شود بلکه هدف اصلی شما بالا بردن کسب و کار خود توسط وب سایت می باشد.

درباره هزینه های مربوط به طراحی مجدد وب سایت نگران نباشید، این یک فرصت مناسب برای تبدیل وب سایت شما به یک ابزار تجاری قدرتمند است که بهتر است از آن استفاده نمایید.

در این جا برخی از مزایای طراحی مجدد سایت را قرار داده ایم:

  • شما می توانید لوگو و نام تجاری خود را آپدیت کنید. نام تجاری خود را با پیدا کردن راه های بهتر درباره ادغام رنگ ها، آرم و انتقال پیام ها اصلاح کنید.
  • شما می توانید طراحی سایت خود را آپدیت کنید. تغییر طرح قدیمی، و جایگزین کردن آن با گرافیک بهتر.
  • قابلیت استفاده از وب سایت می تواند بهبود یابد. شاید وب سایت شما در طول سال ها کاربر پسندی کمی داشته باشد. این اغلب در طول زمان اتفاق می افتد به این دلیل که شرکت ها به طور مداوم محتوای خود را به درستی سازماندهی نمی کنند. این یک فرصت عالی برای بهینه سازی محتوای و ویژگی های وب سایت شما است.
  • شما می توانید وب سایت با توجه به محصولات و خدمات جدید ترمیم کنید.
  • تکنولوژی جدید می تواند یکپارچه شود تا وب سایت شما برای بازدیدکنندگان مفیدتر باشد. همچنین می توانید از ابزار های مختلف مانند سرویس های مختلف تلفن های همراه استفاده کنید.

همه این ها دلایل خوبی برای طراحی مجدد وب سایت شما خواهند بود و خروجی این کار به افزایش مشتری، افزایش فروش و افزایش بازدید کنندگان منجر خواهد شد.

طراحی وب سایت 

بررسی مثال هایی برای طراحی مجدد سایت

ما در زمینه طراحی مجدد سایت و طراحی استراتژی های مختلف با مشتریان و سازمان های مختلف کار کرده ایم و در ادامه چند مثال را در این مورد قرار داده ایم.

مثال اول: وب سایت ما خیلی قدیمی است و کاربردی ندارد

صاحب این وب سایت 8 سال پیش این سایت را طراحی کرده بود و هنوز هم سایت بدون تغییر باقی مانده بود. کسب و کار رشد کرده بود، لیست مشتریان آنها به طور قابل توجهی بیشتر شده بود، کارمندان دو برابر شده اند و به محل جدید و بزرگتر منتقل شدند. اما او از پرداخت هزینه برای طراحی مجدد وب سایت خود می ترسید. 

در نهایت وی موافقت خود را برای طراحی مجدد وب سایت اعلام کرد و یکی از کارمندان شرکت برای پیگیری کار ها و هماهنگی با ما تماس گرفت. این پروژه به صورت کاملا مدرن بازسازی شد و توانست به عنوان یکی از رقیبان اصلی در صنعت خود شناخته شود و کارکنان آن دیگر از ارسال لینک وب سایت برای مشتریان خجالت زده نبودند.

مثال دوم: طراحی سایت ما ارزان بوده است و اکنون برای تعمیر آن به کمک نیاز داریم.

یک کسب و کار استارت آپی وب سایت خود را با هزینه ای کم طراحی کرده بود. این وب سایت بیشتر برای نمایش محتوا مورد نظر مشتریان ایجاد شده بود ولی نام تجاری شرکت را به خوبی منعکس نمی کرد. رئیس شرکت نگران از دست دادن مشتریان بالقوه خود بود و ممکن بود اعتبار کسب و کار خود را از دست بدهد.

ما یک بررسی از وب سایت انجام دادیم و یک لیست اولویت بازنویسی ایجاد کردیم تا برای اولین بار مقابله با مسائل بیشترین آسیب را به وجود آورد. برخی از بالاترین اولویت ها عبارت بودند از:

قرار بود وب سایت به خوبی در تلفن های همراه نمایش داده شود اما نمایش آن تلفن های همراه وحشتناک بود. تصاویر و بنر های سایت هیچ ربطی به نام تجاری شرکت نداشتند و بلوک های متن بسیار نامناسب بود که سبب کاهش خوانایی مطالب وب سایت می شد. خوشبختانه، ما توانستیم وضعیت وبسایت را بهبود دهیم و هزینه های خود را با استفاده از فهرست اولویت بندی کنترل کنیم.

نتیجه طراحی مجدد وب سایت چیست؟

همانطور که در مثال های بالا دیدید دلایل زیادی برای طراحی مجدد وب سایت وجود دارند. شما باید بررسی کنید که آیا طراحی مجدد سایت مشکلات مربوط به کسب و کار شما را حل خواهد کرد و نتایج بهتری را خواهد داشت یا خیر! با وجود این مزایا، طراحی مجدد وب سایت باید به صورت استراتژیک انجام شود و با در نظر گرفتن عوامل مختلفی از جمله اهداف کسب و کار، فن آوری، چشم انداز رقابتی و استراتژی بازاریابی انجام شود. نحوه سازماندهی محتوا در طراحی مجدد سایت شما اهمیت زیادی دارد و باید متناسب با اصول و قوانین درست انجام گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه پروژه های طراحی وب سایت و یافتن راه حل های مناسب می توانید با ما در تماس باشید. ما منتظر دریافت نظرات و پیشنهادات شما در این بخش هستیم.



:: برچسب‌ها: بررسی مزایا طراحی مجدد وب سایت , طراحی مجدد وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی
در طراحی سایت برای شروع کار ابتدا باید زبان برنامه نویسی مورد نیاز را انتخاب کنیم،زبان های برنامه نویسی معروفasp,php می باشد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارند.
php یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که برای طراحی وب سایت توسعه یافته هست،ولی زبان php را می توان یک زبان عمومی در نظر گرفت،کدهای php توسط یک سرور وب که نرم افزار php بر روی آن نصب می شود را می توان تفسیر کرد  و دستورهایی که در زبان پی اچ پی قرار می گیرد به صورت مستقیم درون Html قرار داده می شود.

 

مزایای استفاده از زبان برنامه نویسی php

php  قابلیت استفاده از پایگاه داده های متفاوت را دارا می باشد که از جمله:MySQL، SqlLite می باشد.
یک قابلیت بسیار مهم زبان php اوپن سورس بودنش هست که برای برنامه های تحت وب سرور هستند.
یک قابلیت دیگری که باعث شده زبان php محبوب شود امنیت و سرعت بالای این زبان می باشد .
یادگیری زبانphp خیلی سریع می باشد که به راحتی می توان این زبان را یاد گرفت و مورد استفاده قرار داد.
زبان php بسیار شبیه به زبان برنامه نویسی c می باشد.
aspکمپانی Microsofe که در زمینه کامپیوتر با شرکت های متفاوت آشنایی دارند در سال 2002 اقدام به گسترش برنامه ها نمود
و قابلیت کد باز بودن که همانند cms هستند را برای سایت های استفاده کننده این زبان قرار داد که امکانات مدیریتی را نیز فراهم نمود.

مزایای استفاده از زبان برنامه نویسی asp

زبان برنامه نویسیasp قابلیت این را دارد که دارای زبان های مشترک در حال اجرا را بسازد.
یکی از زبان های جدید ویژوال c# می باشد که aspقابلیت ایمن بودن و شی گرا بودن را دارد.
برای یادگیری زبان asp باید یکسری زبان های برنامه نویسی پیش نیاز را باید یاد بگیریم که از جمله:
Html:به معنای زبان نشانه گذاری می باشد،برای شروع طراحی سایت این زبان پیش نیاز می باشد که باید یاد گرفت.
css:عبارت Cascading Style Sheets مختصر شده و به css معروف می باشد،css در همه قسمت های وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد.
طراحی وب سایت چگونه سبب افزایش مشتریان کسب و کار ها می شود؟
 
چون با استفاده ازcss می توانیم سایت بسیار زیبایی را ایجاد کنیم.
javascript:زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت یکی دیگر از زبان های معروف می باشد که کاربرد بسیار فراوانی دارد و می توان با استفاده از
 جاوااسکریپت قسمت های زیادی از سایت را طراحی نمود و جاوااسکریپت
جزو زبان های فرانت اند محسوب می شود چون با استفاده ازhtml,css نمی توانیم یک صفحه وب کاملی را طراحی کرد ولی با استفاده از این سه زبان صفحه وب کامل می شود.
پایتون: در سال1982 زمانی که Guido Van Rossum زبان برنامه نویسی پایتون را در مؤسسه ی تحقیقاتی مرکز ریاضیات
و علوم کامپیوتری CWI در آمستردام هلند آغاز کرد و بسیار مورد توجه همه قرار گرفت.
زبان برنامه نویسی پایتون و کاربرد بسیار مهم این زبان در طراحی وب سایت:
یک زبان اسکریپتی محسوب می شود و در آینده همچون زبان های پی اچ پی و ای اس پی محبوبیت پیدا می کند.
زبان برنامه نویسی پایتون هم در وب مورد استفاده قرار می گیرد و هم اندروید که با استفاده از kivy میتوان توسط python یک توسعه دهنده اندروید ایجاد کرد،
استفاده آسان پایتون باعث شده که طرفداران خیلی زیادی را پیدا کند.
جاوا:زبان جاوا اولین بار توسط جیمز گاسلینگ ایجاد گردید و مدل شی گرائی بودن این زبان باعث شد که آسان تر شود و قابلیت های سطح پایین کمی را پشتیبانی می کند.
جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گرا می باشد که این زبان را با جاوااسکریپت نباید اشتباه گرفت،زبان جاوا یک قابلیت بسیار مهمی که دارد این هست که
مدیریت حافظه را به صورت خودکار انجام می دهد زبان برنامه‌نویسی جاوا یکی از زبان‌های اصلی توسعهٔ اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید محسوب می شود.

 

 
 


:: برچسب‌ها: زبان های برنامه نویسی طراحی سایت , برنامه نویسی طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

در حال حاظر توانایی جذب و افزایش مخاطب برای وب سایت شما از هر زمان دیگری بیشتر اهمیت دارد. اگر به دنبال یک راه حل خلاقانه و حرفه ای برای رقابت هستید، تولید ویدئو اختصاصی وب سایت یک راه عالی خواهد بود که مزایای بسیاری را برای سایت و شرکت شما ایجاد می کند. در ادامه به بررسی ده مزیت برتر تولید ویدئو اختصاصی برای وب سایت ها می پردازیم.

پیام خود را سریع تر منتقل می کنید

به استثناء برخی بازدیدکنندگان که توانایی خواندن مطالب با سرعت بالایی را دارند، اغلب بازدیدکنندگان اطلاعات شنیداری و دیداری را سریع تر درک می کنند. از این جهت، یک ویدیو سفارشی یک راه عالی برای انتقال پیام شما در یک فرمت است که بازدیدکنندگان به سرعت و به راحتی هضم می کنند. ما نمی گوییم که ویدیو باید محتوا مورد نظر را کاملا جایگزین کند، اما این یک مکمل عالی برای رساندن منظور شماست و پیام شما را به طور کلی تقویت می کند.

جذب بازدیدکنندگان وب سایت

ویدیو اختصاصی یک راه عالی برای آوردن بازدید کنندگان به وب سایت شما از طریق رتبه بندی موتورهای جستجو است. آن ها به پیام های مختلف به صورت متفاوتی (بصری، شنیداری و غیره) تمرکز می کنند و آنها زمان بیشتری در وب سایت صرف می کنند. همین موضوع می تواند باعث افزایش نرخ بازدید و جلب افزایش رتبه سایت شما باشد. در حقیقت ویدیو سفارشی مزیت منحصر به فردی را نسبت به سایر انواع محتوا ارائه می دهد، زیرا فقط به بازدیدکنندگان درباره شرکت، محصول یا سرویس شما نمی گوید. این تفاوت بین مشارکت فعال و غیر فعال است.

ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد

ترافیک وب سایت 

موتورهای جستجو محتوا جدید را دوست دارند، چه نسخه تازه ای باشد یا یک پست جدید وبلاگ و حتی ویدئو اختصاصی. هر بار که محتوا جدید اضافه می کنید رتبه بندی وب سایت شما در موتور های جستجو بهبود پیدا می کند. بنابراین چرا نباید یک ویدئو اختصاصی تولید کرد؟ شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی هدفمند (محدود به یک یا دو کلمه) در عنوان ویدئو، برچسب ها و توضیحات، از موتورهای جستوجو امتیاز بالایی بگیرید.

فقط ویدیو را به وب سایت خود اضافه نکنید، یک کانال در YouTube ایجاد کنید (ما اشاره کردیم که گوگل به یوتیوب اهمیت می دهد) تا به طور موثر به نفع سئو سایت شما باشد. همچنین شما می توانید از کلمات کلیدی برای تبلیغ در YouTube استفاده کنید. به علاوه، شما می توانید با استفاده از اشتراک گذاری ویدئو از طریق شبکه های اجتماعی دیگر، مزایای بهبود سئو وب سایت خود را به حداکثر برسانید.

ویدئو تولید شده باید سرگرم کننده باشد

ویدئو های شما نباید فقط مباحث آموزنده را شامل شود. این ویدئو ها باید شامل موارد سرگرم کننده و جذاب نیز باشد. اگر شما بتوانید یک ویدئو سرگرم کننده و آموزنده را تولید کنید علاوه بر افزایش بازدیدکنندگان وب سایت شما این ویدئو می تواند به طور ویروسی در تمامی شبکه های اجتماعی مختلف منتشر شود و چه چیزی از این شیرین تر است؟

به شرکت خود شخصیت بدهید

شخصیت دادن به شرکت 

شما می توانید ادعا کنید شرکتی هستید که حرفه ای کار می کند و زمان زیادی را صرف رفع نیاز های مشتریان خود می کند. اما چرا از یک ویدئو برای رساندن این پیام استفاده نکنیم؟ هر چند راه های مختلفی برای این کار وجود دارد اما استفاده از یک ویدئو مناسب یک راه عالی برای نمایش فرهنگ و شخصیت شرکت شما است. 

قوی تر کردن پیوند با بازدیدکنندگان سایت

یک راه عالی برای تقویت پیوند با بازدیدکنندگان سایت شما، انتشار ویدیوهای اختصاصی از کارکنان شما است. مردم دوست دارند از افرادی که می شناسند خرید کنند. پس چرا تیم خود را از طریق تولید ویدئو های سفارشی به بازدیدکنندگان معرفی نمی کنید؟ (ویدئو هایی از محصولات شما، تحویل زنده محصولات به مشتریان و معرفی کارکنان). ویدیو یک راه عالی برای جذب بازدید کنندگان به سایت شما و افزایش مخاطبان شرکت شما است.

افزایش دسترسی محتوا سایت شما

درست همانطور که می توانید با استفاده از یکپارچه سازی وبلاگ خود با شبکه های اجتماعی، میزان دسترسی خود را افزایش دهید، می توانید همین کار را با ویدئو های اختصاصی نیز انجام دهید. با به اشتراک گذاشتن ویدئو خود از طریق شبکه های اجتماعی خود و اجازه دادن به بازدیدکنندگان برای به اشتراک گذاشتن آنها، شما فرصت خوبی برای انتشار ویروسی ویدئو خود پیدا می کنید. به یاد داشته باشید که این ویدیو را به کانال YouTube خود ارسال کنید (گوگل به فیلم های YouTube علاقه زیادی دارد) بنابراین شما می توانید مکان دیگری هم برای تبلیغ داشته باشید. به این ترتیب اگر ویدئو شما واقعا جذاب باشد، افزایش بازدیدکنندگان جدید وب سایت شما را در پی خواهد داشت.

جدا شدن از رقبای خود

تولید ویدئو اختصاصی یک راه عالی برای ایجاد تمایز خود از رقیبان است. حقیقت ساده این است که بسیاری از شرکت ها چشم انداز، خلاقیت و یا جسارت ندارند تا محیط خود را به نمایش بگذارند و محصولات و خدمات خود را در وب سایت خود نمایش دهند. اما کسانی که این کار را انجام می دهند، مزیت عمده ای نسبت به سایر رقبای خود دارند. این که آیا صنعت شما بسیار عمومی یا بسیار تخصصی است، با استفاده از فیلم های سفارشی در وب سایت خود می توانید خود را از رقبای دیگر جدا کنید.

تشویق بازدیدکنندگانی که به طور منظم به وب سایت شما می آیند

پیدا کردن کسانی که یکبار از وب سایت شما بازدید کنند خیلی خوب است اما این که آن ها به طور منظم از وب سایت شما بازدید کنند مهم ترین چیز است. هر بار که فرد به وب سایت شما می آید، فرصتی است که آنها را تشویق کنید که اقدامات خاصی را انجام دهند.

 یک راه عالی برای به دست آوردن افرادی که به طور منظم از وبسایت شما دیدن نمایند این است که ویدیوهای هیجان انگیز، جذاب و مفید که پیام هدفمند شما را ارائه می دهند و برای بینندگان ارزش دارند، اضافه کنید. به طور مثال می توانید به بازدیدکنندگان وب سایت خود آموزش دهید که چگونه از محصول خود در خانه استفاده کنند؟

به اهداف خود فکر کنید

فکر کردن به اهداف وب سایت 

دلیل این که این مزیت را در آخر ذکر می کنیم این است که دربردارنده تمام مزایا قبلی بوده و نقش مهمی را ایفا می کند. زمانی که قصد طراحی وب سایت خود را دارید یا حتی بعد از آن درباره اهداف خود از انتشار ویدئو ها فکر کنید. این مورد با بازدیدکنندگان شما، تماس های دریافتی، فروش و... ارتباط نزدیکی دارد.

تولید محتوا اختصاصی تصفیه آب و آنتی اسکالانت

اگر در بخش صنعتی فعال هستید می توانید تولید ویدیو اختصاصی تصفیه آب و آنتی اسکالانت را به همراه تدوین از ما بخواهید. یکی از مشتریان اصلی ما آنتی اسکالانت آبین هست که برای مشاهده ویدیو آنتی اسکالانت روی لینک مقابل کلیک کنید: www.http://abin.ir/products/chemical-products/%D8%A2%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86%D8%AA/

به نظر شما چیزی را فراموش کردیم؟ در بخش کامنت ها منتظر شنیدن نظرات شما هستم.

برگرفته از سایت intechnic



:: برچسب‌ها: مزایای تولید ویدئو اختصاصی , ویدئو اختصاصی برای وب سایت , مزایای تولید ویدئو اختصاصی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 673
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 خرداد 1397 | نظرات ()