نوشته شده توسط : وصالی

کسب درآمد از سایت شاید زمانی چندان قابل تصور نبود، اما این روزها با وجود میلیون ها سایت اینترنتی و افزایش روز افزون خرید اینترنتی و معاملات آنلاین که روز به روز هم به تعداد آنها افزوده میشود دیگر کسب درآمد از سایت کار دور از ذهنی نیست.
همونطور که میدونید هدف سایت کارنوین این هست که به شما نحوه راه اندازی کسب و کار آنلاین و کسب درآمد رو از سایت اینترنتی یاد بده، گرچه روش های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت هست، اما روش هایی که در سایت کارنوین آموزش داده میشه نیاز به داشتن یک وب سایت اینترنتی داره.

برای کسب درآمد از سایت روش های مختلفی وجود داره که در این مقاله به ۷ مدل ثابت شده اشاره میشه که در حال حاضر بسیاری از سایت های اینترنتی ایرانی از همین روش ها کسب درآمد میکنند.
برای کسب درآمد از روش های گفته شده در زیر لازم هست تا یک وب سایت اینترنتی داشته و به میزان مناسبی از بازدید کننده رسیده باشید.

 
چه زمانی کسب درآمد از سایت خود را شروع کنید؟

 

مدل کسب درآمد از فروشگاه آنلاین

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین یا اینترنتی یکی از بهترین روش های کسب درآمد از طریق وب سایت هست.
اگر سایتی دارید که تعداد بازدید کننده مناسبی داشته و همچنین قادرید تا محصولاتی رو برای فروشگاه اینترنتی خود تهیه کنید، میتوانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به کسب درآمد از بازدید کنندگان خود بپردازید.

 

زمانی که صحبت از فروشگاه اینترنتی میشه، همه به فکر سایت بزرگی چون دیجیکالا و یا بامیلو میفتن. اما شاید خبر نداشته باشید که بسیاری از سایت های فروشگاه اینترنتی نه چندان بزرگ مثل این دو سایت هستند که ماهانه درآمد زیادی دارند.

سایت فروشگاه اینترنتی

قرار نیست از همان روز اول یک فروشگاه مثل دیجیکالا راه بی اندازید، تنها کافی است محصولاتی برای فروش داشته باشید یا بتوانید این محصولات را تهیه کنید. به عنوان مثال اگر دیده باشید، صفحات بسیاری در اینستاگرام و همچنین کانال های بیشماری در تلگرام هستند که به فروش محصولات خود میپردازند و البته درآمد خوبی هم دارند.

 

شما هم میتوانید از تخصص، دانش یا تجربه خود استفاده کرده و محصولاتی رو تولید یا تهیه کنید و سپس با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به درآمد زایی خود بی افزایید.

 
بهترین محصولاتی که میتوانید به صورت آنلاین به فروش برسانید چیست؟

 

دو نکته که باید به خاطر داشته باشید:

 

۱٫ حتما نباید بزرگ شروع کنید: لازم نیست برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به فکر ایجاد سایتی چون دیجیکالا باشید، میتوانید با محصولات کمتر و البته تخصصی تر و مرتبط با موضوع سایت خود شروع کرده و کم کم آن را گسترش دهید. به عنوان مثال با سایت فروش اینترنتی بدلیجات یا فروش لوازم چرم شروع کنید. تنها کافی است در ابتدا روی یک موضوع و یک نوع کالا تمرکز کنید.

 

۲٫ برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیاز به کار پیچیده یا هزینه بالایی نیست: برای داشتن فروشگاه نیازی نیست تا هزینه بالایی برای طراحی یا برنامه نویسی وب سایت خود بپردازید، وردپرس دارای افزونه هایی هست که میتونه در راه انداختن یک فروشگاه اینترنتی به شما کمک کنه. همچنین در حال حاضر فروشگاه سازهای بسیاری هستند که به شما در راه انداختن فروشگاه اینترنتی کمک میکنند.

 

 
مهمترین افزونه های وردپرسی که سایت شما باید داشته باشد.

 

مدل کسب درآمد از آزاد کاری یا Freelancing

کسانی که قصد کسب درآمد از اینترنت رو دارند به دنبال روشی برای درآمد زایی سریع میگردند، گرچه اگر با چنین ذهنیتی وارد حوزه کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از سایت شوید، مطمئنا نا امید خواهید شد، چون چیزی با عنوان کسب درآمد سریع و یک شبه از اینترنت وجود نداره، اما در روش آزاد کاری میتونید در زمان کمتری نسبت به روش های دیگر به درآمد آنلاین دست پیدا کنید.

 

آزاد کاری یا freelancing به معنی انجام پروژه های مختلفِ افراد، توسط شخص شما هست، یعنی اگر شما در زمینه خاصی مهارت، دانش یا تخصص دارید میتونید انجام پروژه های مختلف رو به دست گرفته و بعد از انجام آن کار هزینه ای رو دریافت کنید.
مثلا اگر شما در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی، کارهای گرافیکی و کار با فتوشاپ، یا ساختن فیلم و انیمیشن، نویسندگی مطلب، ترجمه یا هر کار مشابه دیگری دانش و تخصصی دارید میتونید با استفاده از تخصص خود پروژه های افراد را دریافت کرده و آن ها را انجام داده و پس از پایان کار پول خود را دریافت کنید.

 

کسب درآمد از سایت پارس کدرز

سایت های پونیشا و پارس کدرز در حال حاضر جزو سایت های معروفی هستند که به صورت واسطه بین درخواست کننده پروژه و انجام دهنده آن عمل کرده و میتواند بدون نیاز به داشتن سایت در این دو وب سایت فعالیت کرده و کسب درآمد کنید.
اما دقت داشته باشید که در این دو وب سایت هزاران کاربر دیگر هم مثل شما هستند و باید برای دریافت پروژه مورد نظر خود با آن ها رقابت کنید.

 

اما میتوانید با راه اندازی وب سایت خود و قرار دادن نمونه کارهای تان و همچنین افزایش بازدید کننده و افزایش اعتبار خود نزد آن ها به راحتی در طول ماه پروژه های فراوانی دریافت کرده و به کسب درآمد از سایت خود بپردازید.

 

دقت داشته باشید گرچه کسب درآمد به این روش در کوتاه مدت سریع تر است، اما آسان نبوده و باید سعی کنید تا پروژه هایی که دریافت میکنید را به صورت کامل و تا حدی که میتوانید بی نقص ارائه دهید، از مشتریان خود پشتیبانی کنید، برای انجام پروژه ها زمان گذاشته و آن ها را در اسرع وقت تحویل دهید.

 

دو نکته را فراموش نکنید:

 

۱٫ باید مهارت یا تخصصی برای ارائه داشته باشید: برای کسب درآمد از این روش همانطور که گفته شد باید مهارت یا تخصصی در حوزه مورد نظر خود داشته باشید، و یا به عبارتی چیزی برای ارائه داشته باشید، نمونه کارهای خود را در سایت تان قرار دهید و برای انجام پروژه ها زمان بگذارید.

 

۲٫ نکته دوم اینکه لازم هست همیشه به روز و در حال یادگیری باشید، همچنین در این روش درآمد اتوماتیک و منفعل نخواهید داشت و برای کسب درآمد نیاز به حضور شما هست.

 

 
کسب درآمد منفعل چیست؟

 

مدل کسب درآمد از سایت مشاوره

راه اندازی سایت برای ارائه مشاوره آنلاین هم به نوعی مانند داشتن سایت آزاد کاری هست، اما با این تفاوت که در این مدل شما به جای انجام پروژه افراد، به آن ها راهنمایی های لازم را در مورد موضوع خاصی که در مورد آن به اندازه کافی اطلاعات یا مهارت دارید، ارائه میکنید.
در زمینه های مختلفی میتوانید سایت مشاوره راه اندازی کنید، به عنوان مثال میتوان به سایت های مشاوره آنلاین خانواده، اعم از مسائل قبل و بعد از ازدواج اشاره کرد. همچنین مشاوره در مورد تربیت و مسائل مرتبط با تربیت فرزندان را نیز میتوان در این دسته گنجاند.

 

کسب درآمد از ارائه مشاوره

 

مشاوره در مورد مسائل حقوقی ( البته حتما در نظر داشته باشید که در این زمینه ها باید تخصص کافی را داشته باشید و البته لازم است تا مدارک صحت کار خود را نیز در سایت قرار دهید. )
مشاوره برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف اعم از کسب و کارهای آنلاین یا سنتی برای رسیدن به درآمد خاصی یا رسیدن به اهداف بازاریابی خود.
سایت های مشاوره روانشناسی و روابط اجتماعی و یا رسیدن به اهداف
سایت های مشاوره درسی و برنامه ریزی برای افراد دانشجو یا محصلین
سایت های مشاوره برای طراحی و ایجاد وب سایت و یا سئو و بازاریابی سایت در اینترنت
و بسیاری موارد دیگر که میتوان به آن ها اشاره کرد.

 

تنها با جستجوی عبارت ( سایت مشاوره + ” موضوع مورد نظر خود ” ) میتوانید به نتایج بسیاری در مورد سایت های ارائه کننده مشاوره دست پیدا کنید.

 

دقت داشته باشید که برای کسب درآمد از این روش و موفقیت در این مدل کسب درآمد از سایت، باید حتما به محتوایی که در سایت خود ارائه میکنید اهمیت ویژه ای دهید، زیرا تنها به این روش است که افراد به دانش، مهارت و تجربه شما پی برده و با داشتن محتوای ارزشمند و البته اختصاصی میتوانید به اعتبار کسب و کار خود افزوده و اعتماد بازدید کنندگان را نیز جلب کنید.

 

مدل کسب درآمد از فروش محصولات دیجیتالیِ قابل دانلود

دقت داشته باشید که منظور از محصولات دیجیتالی، محصولاتی هستند که بعد از پرداخت پول، قابل دانلود بوده و کاربر میتواند سریعا به محصول خود دسترسی داشته باشد، یعنی نیازی به قرار داد بستن با اداره پست یا تهیه محصول فیزیکی ندارید.

 

مدل کسب درآمد از فروش محصولات دیجیتالی قابل دانلود همانند راه اندازی فروشگاه اینترنتی هست اما با این تفاوت که در این مدل اولا شما نیازی به تهیه محصولات و کالاهای فیزیکی نداشته و نیازی هم به درگیر شدن با موارد ارسال کالا و اداره پست و این ها نخواهید داشت.
میتونید به راحتی محصولاتی رو خودتون بسازید و برای فروش در سایت قرار دهید.

 

به عنوان مثال سایت های بسیاری که در امر فروش افزونه ها و قالب های وردپرس فارسی در اینترنت در حال فعالیت بوده و درآمد خوبی هم از این کار دارند.
یا سایت هایی که اقدام به فروش محصولات آموزشی در قالب فایل های تصویری قابل دانلود میکنند.
یا حتی سایت هایی که اقدام به فروش محصولاتی چون نرم افزارها، بازی های قابل دانلود یا فایل های موزیک، و همچنین اپلیکیشن های موبایل میکنند را میتوان در این دسته مدل کسب درآمد از سایت قرار داد.

 

مدل کسب درآمد از همکاری در فروش

کسب درآمد از همکاری در فروش یعنی شما اقدام به فروش محصولات دیگران کرده و درصدی از درآمد به دست آمده را به صورت پورسانت به عنوان درآمد خود خواهید داشت.
در حال حاضر سایت های بسیاری هستند که در اینترنت به این روش درآمد زایی میکنند.

 
چطور با استفاده از روش همکاری در فروش کسب درآمد کنیم؟

 

اگر دقت کرده باشید در بالای سایت های بسیاری به خصوص سایت های دانلود موزیک و نرم افزار و همچنین سایت های تفریحی، تبلیغات مشابهی در مورد فروش محصولاتی چون ساعت، یا ام پی تری پلیر و عینک ها و موارد مشابه دیده میشود، بیشتر این محصولات، کالاهای همکاری در فروش هستند.

 

این روش برای کسانی که نمیخواهند خودشان اقدام به تهیه محصولات فیزیکی کنند و یا با مسائل مرتبط با قرار داد پست و پشتیبانی مشتریان سر و کله بزنند، و همچنین نمیخواهند زمانی برای ساخت محصولات دیجیتالی قابل دانلود بگذارند بهترین گزینه هست.
البته دقت داشته باشید که مهمترین عامل موفقیت برای کسب درآمد از این روش این است که:

 

۱٫ محصولات همکاری در فروش با کیفیتی ارائه دهید. هر محصول به درد نخوری رو صرفا برای کسب درآمد برای فروش در سایت خود قرار ندهید.

 

۲٫ دوم اینکه برای موفقیت در کسب درآمد از همکاری در فروش باید محصولاتی رو ارائه کنید که با موضوع سایت تان مرتبط بوده و همچنین برای مخاطبان یا بازید کنندگان سایت نیز با ارزش بوده و ارائه دهنده راه حلی برای مشکلات آن ها باشد.

 

با دقت و عمل به دو نکته گفته شده در فوق و البته داشتن یک سایت پربازدید و با محتوای عالی و اختصاصی میتونید به درآمد تقریبا بی دردسر تری، از این روش برسید.

 

مدل کسب درآمد از سایت با عضویت ویژه

یک روش عالی برای کسب درآمد از سایت آن هم به طور ماهیانه، راه اندازی سایت با عضویت ویژه هست.
روش های زیادی برای داشتن چنین سایتی موجود هست، به عنوان مثال سایت های دانلود که برای اعضای ویژه، لینک مستقیم قرار میدهند، یا سایت هایی که برخی از مطالب شان را فقط برای اعضای ویژه خود قابل دسترسی کرده اند.
نمونه چنین سایتی میتوان به وب سایت پروژه سوخت جت اشاره کرد. برای اینکه بتوانید تمام مطالب این سایت را مطالعه کنید لازم است تا به عضویت ماهانه یا سالانه این سایت در بیایید.

 

این روش یکی از بهترین مدل های کسب درآمد از اینترنت است که میتونه برای شما درآمد خوب و ثابتی رو به صورت ماهانه به ارمغان بیاره. البته به شرط اینکه در ابتدای شروع کار تلاش لازم رو برای ایجاد یک سایت با محتوا بکنید.

 

کسب درآمد از عضویت ویژه

 

سایت شما باید دارای چنان محتوایی باشه که بازدید کننده رو برای خواندن مطالب اختصاصی و ویژه تان ترغیب به خرید اشتراک ویژه کند.
برای راه اندازی چنین سایتی نیاز به طراحی سایت یا برنامه نویسی ندارید، بلکه میتوانید به راحتی با استفاده از افزونه های موجود برای وردپرس یک سایت عضویت ویژه برای کاربران و بازدید کنندگان خود درست کنید.

 
مهمترین افزونه های وردپرس که سایت شما باید داشته باشد؟

 

بسیاری از فروم ها یا انجمن های گفتگو نیز این روزها دسترسی به برخی از قسمت های انجمن را تنها برای کاربران عضو ویژه آزاد گذاشته اند واگر بخواهید از تمام امکانات این فروم ها استفاده کنید باید به عضویت ویژه آن ها در بیایید.

 

مدل کسب درآمد از تبلیغات

در نهایت آخرین مدل و البته آسان ترین مدل برای کسب درآمد از سایت، قرار دادن تبلیغات سایت های دیگر در وب سایت خودتان است.
این کار زمانی برای شما سود خواهد داشت، که به اندازه کافی بازدید کننده داشته باشید. بسیاری از سایت های ایرانی که دارای بازدید کننده بسیاری هستند از این روش ماهانه چندین میلیون تومان درآمد دارند.

 
چطور با استفاده از روش کلیک برروی تبلیغات کسب درآمد کنیم؟

 

اما برای کسب درآمد از این روش حتما باید سایتی با محتوای بسیار زیاد داشته باشید. تعداد بازدید کننده هم که بسیار مهم است، اگر بازدید کننده تان زیاد نباشد کسب درآمد از این روش نمیتواند گزینه ایده آلی باشد.
پس بهتر است در شروع راه اندازی کسب و کار خود کسب در آمد از این روش را فراموش کنید.
معمولا سایت های خبری معروف و همچنین سایت هایی که در زمینه های مختلف اقدام به انتشار مطلب در سایت خود میکنند از این روش درآمد خوبی دارند.

 

کسب درآمد از نمایش تبلیغات

 

اما دقت داشته باشید که اگر بخواهید سایتی بسازید که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در آن پیدا میشود فقط برای اینکه بتوانید از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید، کاری بسیار طاقت فرسا و البته نیاز به زحمت و زمان زیاد دارد.
بلکه میتوانید با استفاده از روش های گفته شده قبلی سریعتر به درآمد برسید.

 

پس کسب درآمد از تبلیغات را تنها در صورتی انتخاب کنید که یا در حال حاضر بازدید کننده زیاد و البته واقعی دارید، یا اینکه حاضرید برای کسب درآمد از این روش زمان و زحمت زیادی رو صرف کنید.

 
تنها فرمول اصلی افزایش بازدید سایت که به آن نیاز دارید.

 

در پایان…

هیچ کدام از روش های گفته شده در فوق به شما درآمد یک شبه و سریع نخواهد داد و هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را داراست، اما باید برای سایتی که راه اندازی میکنید به بیش از یک مدل درآمدی فکر کنید.

دقت داشته باشید که فرقی نمیکند کدام روش را برای کسب درآمد انتخاب کنید، تا زمانی که حوزه پولسازی را برای ایجاد سایت تان انتخاب نکرده و موضوع سایت تان درآمد زا و سودآور نباشد نمیتوانید درآمد خوبی از طریق اینترنت داشته باشید.

 

آموزش انتخاب موضوع پولساز

 

 

بهترین روش در شروع راه اندازی سایت این است که اول سایت خود را با مطالب و محتوای مفید پر کرده و بعد از اینکه آمار بازدید کننده سایت تان به میزان مناسبی رسید، میتوانید با استفاده از مدل های درآمد زایی گفته شده در فوق به جز مورد اول و آخر یعنی راه اندازی فروشگاه و کسب درآمد ازتبلیغات شروع به کسب درآمد کنید.

 

برای این منظور لازم است تا با محتوای مناسب و اختصاصی اعتماد بازدید کنندگان خود را جلب کنید.

 
مدلی که برای کسب درآمد از سایت خود انتخاب میکنید رابطه مستقیمی با مهارت ها و تخصص های شما دارد.

 

اگر در هیچ زمینه مهارت و تخصصی ندارید و یا میخواهید هرچه سریعتر درآمدی کسب کنید، میتوانید از مدل ششم یا کسب درآمد از همکاری در فروش استفاده کنید.

 

فقط برای کسب درآمد از این روش به نکات گفته شده دقت کنید و هر محصولی رو در سایت خود برای فروش قرار ندهید.
بهترین راه این است که درآمد زایی سایت خود را تنها به یک مدل محدود نکرده و از ترکیب دو یا سه مدل برای کسب درآمد از سایت تان استفاده کنید.

http://karenovin.com/make-money-website-models/



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

طراحی وب سایت و اپلیکیشن مشاوره آنلاین حرفه ای توسط شرکت نوپرداز اساس جدیدترین تکنولوژی روز دنیا انجام می پذیرید. شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

چرا طراحی سایت ریسپانسیو؟

همانطور که می دانیم امروزه افراد از دستگاه های مختلفی برای ورود کردن به وب سایت های مورد نظر خود استفاده می کنند. طبق آمار های منتشر شده نیز ثابت شده است که بازدید از وب سایت از تلفن های همراه به مراتب بیشتر از کامپیوتر ها بوده است. به همین جهت طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا اهمیت زیادی برای بهتر دیده شدن وب سایت شما توسط دستگاه های مختلف خواهد داشت.

امکانات وب سایت مشاوره

  • دریافت مشاوره از طریق وب سایت
  • امکان قراردادن مقالات و وبلاگ
  • ایجاد کلینیک آنلاین مشاوره
  • برگزاری کارگاه آنلاین
  • امکان ثبت نام کاربران
  • ایجاد پنل کاربری حرفه ای
  • مدیریت نظر ها
  • و سایر خدمات مشاوره ای

امکانات اپلیکیشن مشاوره

  • دریافت مشاوره از طریق اپلیکیشن
  • انتقال مطالب سایت به اپلیکیشن
  • پرفایل اختصاصی برای کاربران
  • ارتباط با شبکه های اجتماعی مختلف
  • سرعت بالا
  • انتشار اپلیکیشن در مارکت ها داخلی و خارجی
  • و سایر خدمات مشاوره ای

مشاوره چیست؟

مشاوره عبارت است از دریافت اطاعاتی حول یک موضوع خاص از مراجع و افراد متخصص. امروزه مشاوره ها در زمینه های مختلفی صورت می گیرد مانند روان شناسی، تحصیلی و غیره.  کلمه مشاوره مصدر عربی بوده و به معنای مشورت کردن با بقیه افراد است که دارای انواع مختلفی نیز می باشد. انجام مشاوره مناسب از مهم ترین اقداماتی است که از اشتباهات زیادی جلوگیری کرده و منفعت زیادی را برای شخص به دنبال خواهد داشت.

طراحی سایت و اپلیکیشن مشاوره 

یک مشاوره باید فردی خلاق باشد و از قدرت تجزیه و تحلیل بالایی برخوردار باشد. توانایی سخن گفتن و ایجاد ارتباط با افراد مختلف از جمله مهم ترین توانایی هایی است که یا مشاور مناسب باید داشته باشد.

nopardazco.net



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت مشاوره آنلاین,طراحی اپلیکیشن مشاوره,طراحی وب سایت مشاوره ,
:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

نرم افزار فروشگاه ساز نوپرداز ابزاری حرفه ای برای رشد کسب و کار شما و افزایش فروش و مشتریان شما از طریق دنیای اینترنت می باشد. ما ما در این محصول کد نویسی اختصاصی، قالب های بهینه سازی شده، سرعت بالا، امنیت بسیاری بالا و سایر موارد مورد نیاز در فروشگاه اینترنتی را در نظر گرفته ایم. با فروشگاه ساز حرفه ای نوپرداز بهترین نتیجه را برای کسب و کار خود به دست آورید.

فروشگاه ساز کسب و کار های کوچک و بزرگ

با توجه به امکانات متنوع و حرفه ای که در نرم افزار فروشگاه ساز نوپرداز به کار گرفته شده است، این امکان فرآهم شده تا صاحبان تمام کسب و کار های کوچک و بزرگ بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. این محصول طیف وسیعی از مشاغل را در بر میگیرد و طوری طراحی شده است تا امکان انجام جزئی ترین تغییرات نیز از طریق پنل مدیریتی امکان پذیر باشد.

امکان ثبت، ویرایش، حذف و کلیه تغییرات در بخش های مختلف سایت از طریق پنل کاربری به راحتی امکان پذیر بوده و کاربر هرگز دچار سردرگمی نخواهد شد.

فروشگاه ساز بهینه سازی شده

با توجه به این که امروزه اغلب مشتریان فروشگاه های اینترنتی از طریق موتور های جستجو وارد فروشگاه می شوند، به همین جهت تیم برنامه نویسی شرکت نوپرداز کدنویسی تمام بخش های فروشگاه را به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با اصول سئو و بهینه سازی وب سایت انجام داده است.

هچنین سرعت بارگذاری بالا سایت و پیمایش با سرعت بالا بین صفحات مختلف از دیگر عوامل مهمی است که در این محصول ایجاد گردیده است. فروشگاه ساز نوپرداز به صورت کاملا بومی بوده و توسط جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا پیاده سازی گردیده است.

نرم افزار فروشگاه ساز چیست؟

فروشگاه ساز نرم افزاری است که برای ساخت فروشگاه اینترنتی و مدیریت آن ایجاد می گردد. از طریق آن شما می توانید محصولات مورد نظر کسب و کار خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. برای انتخاب یک نرم افزار فروشگاه ساز حرفه ای شما باید ابتدا فروشگاه ساز های مختلف را بررسی نموده و پس از تجزیه و تحلیل بخش های مختلف آن و انجام مقایسه های لازم انتخاب خود را انجام دهید.

جهت مشاهده دمو فروشگاه ساز نوپرداز می توانید با بخش پشتیبانی ما در تماس باشید. 

امکانات فروشگاه ساز نوپرداز

  • امکان مدیریت سفارشات
  • اتصال به درگاه های بانکی مختلف
  • امکان گزارش گیری های اختصاصی و پیشرفته
  • سبد خرید حرفه ای
  • پشتیبانی قدرتمند
  • امکان ایجاد وبلاگ و خبرنامه
  • امکان قرار دادن تبلیغات در فروشگاه اینترنتی
  • امکان ارسال پیامک و ایمیل به مشتریان
  • امکان ایجاد تغییرات مختلف در هر بخش فروشگاه
  • امکان جستجو فوق پیشرفته
  • امکان نمایش محصولات مرتبط
  • نمایش بهترین محصولات
  • امکان ایجاد تخفیف ویژه برای محصولات 
  • و سایر امکانت موجود در دمو وب سایت

سفارش خرید نرم افزار فروشگاه ساز

شما می توانید برای سفارش خرید نرم افزار فروشگاه ساز با ما در تماس باشید. تیم طراحی و برنامه نویسی شرکت نوپرداز با بهره گیری از به روز ترین اطلاعات روز دنیا تلاش نموده است تا بهترین محصول را برای مشتریان تهیه کرده تا کسب و کار شما به بهترین شکل مسیر پیشرفت و رشد خود را طی نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این محصول و سفارش خرید می توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید.

جهت دریافت دمو درخواست خود را به پست الکترونیکی : info@nopardazco.com ارسال نمایید. 

خرید نرم افزار فروشگاه ساز حرفه ای

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

تقریبا می توان گفت امروزه همه چیز در دنیای مجازی خلاصه شده است. مردم بخش زیادی از زمان خود را در فضای مجازی سپری می کنند و بیشتر کارهای خود را به کمک اینترنت به آسانی انجام می دهند. به همین دلیل است که اینترنت تاثیر مستقیمی روی دنیای اقتصاد داشته است و کمک زیادی به کسب و کارها و سازمان ها برای معرفی خود و تبلیغات کرده است. طراحی وب سایت سازمانی و شرکتی از این جهت حائژ اهمیت می باشد.

سازمان ها و شرکت های مختلف نیز می توانند از اینترنت استفاده کرده به معرفی شرکت خود و خدماتی که ارائه می دهند بپردازند. با داشتن یک سایت علاوه بر این که به اعتبار خود می افزایند؛ می توانند بازدهی تبلیغات را بالا ببرند. همچنین کاربران می توانند از طریق سایت با شرکت ارتباط داشته باشند.

حدود 48 درصد از کاربران اینترنت عقیده دارند داشتن یک سایت شرکتی با طراحی خوب به شرکت ارزش و اعتبار می بخشد و حس اعتماد بیشتری ایجاد می کند. نداشتن سایت از داشتن یک سایت با طراحی بد، بهتر است. زیرا یک سایت نامناسب می تواند به شرکت شما آسیب بزند.

مزیت های طراحی سایت های شرکتی چیست؟

با توجه به مطالبی که درباره ی اهمیت و گسترش روز افزون نقش فضای مجازی در زندگی انسان گفته شد؛ کسب وکار و تجارت شرکت ها فقط به فضای کار فیزیکی محدود نمی شوند. شرکت های موفق همگی سایت هایی پربازدید برای پیشی گرفتن از سایر رقبا دارند. با داشتن یک سایت و ارائه لیست خدمات و فعالیت های خود، کاربران می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی با شرکت شما آشنا شوند؛ از خدمات شرکت استفاده کنند و با شما در ارتباط باشند.

چه شرکت هایی می توانند سایت داشته باشند؟

مهم نیست شرکت و کسب و کارتان کوچک است یا بزرگ. مهم نیست شرکتی تازه تاسیس دارید یا با قدمتی طولانی. همه ی شرکت ها برای موفقیت و رقابت باید در دنیای مجازی حضور داشته باشند؛ و این جز با داشتن یک سایت مناسب و حضور در شبکه های اجتماعی امکان پذیر نیست. خوشبختانه بستر اینترنت گسترده است و به راحتی می توانید یک سایت مناسب با شرکتتان طراحی کنید و پیشرفت بیشتری را شاهد باشید.

نکات مهم در طراحی وب سایت های سازمانی و شرکتی

سایت شرکت شما باید، با توجه به نوع شرکتتان و خدماتی که ارائه می دهید طراحی شود و برخی امکانات و ویژگی ها را دارا باشد. برای مثال درگاه پرداخت اینترنتی، تماس با ما، ثبت نام کاربران و ... .

مهمترین نکته که حتما باید در طراحی سایت شرکتتان رعایت کنید؛ زمان بارگذاری صفحات سایت است. اگر زمان بارگذاری سایت زیاد شود کاربران از سایت شما خارج شده و تاثیر بدی روی سئو سایت شما نیز خواهد داشت.

سئو و بهینه سازی سایت های سازمانی و شرکتی

آیا تنها طراحی یک سایت خوب برای افزایش مشتریان کافیست؟ باید بگویم خیر. درگام بعدی پس از طراحی یک سایت خوب، بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو بسیار مهم است. با قرار گرفتن در صفحات اول گوگل شما می توانید بازدید کنندگان بیشتری جذب کنید.

سئو شامل فاکتور های مختلفی مانند تولید محتوای مناسب، لینک ها، کلمات کلیدی و دیگر عوامل می شود؛ که باید رعایت شوند.

طراحی سایت سازمانی

 



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت سازمانی,طراحی وب سایت سازمانی و شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()