نوشته شده توسط : وصالی
بالی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین جزایر توریستی کل مجمع الجزایر اندونزی است. بازدید از اینجا حواس را به خود جلب می کند.
چرا باید به بالی سفر کرد؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بالی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین جزایر توریستی کل مجمع الجزایر اندونزی است. بازدید از اینجا حواس را به خود جلب می کند. به محض ورود ، عطر محسور کننده بخور و روغن میخک در هوای غلیظ گرمسیری استنشاق می شود. نخاله های بادام زمینی در غرفه های کنار جاده ، پیشنهادات گلبرگ پخش شده در پیاده روهای شلوغ و زنگ های موسیقی سنتی گیملان در برابر وزوزهای موتور سیکلت شاید خوب نباشد این جزیره علی رغم دلهره و هرج و مرج مناطق اصلی گردشگری ، سرشار از زیبایی های طبیعی است و دارای جاذبه هایی برای هر نوع مسافر تور بالی است.
موج سواران برای تور افسانه ای آمده اند ، کوهنوردان می توانند قله های آتشفشانی جنگل را به لرزه درآورند و آبشارهای مه آلود را پیدا کنند و دوچرخه سواران می توانند از طریق مناظر سرسبز که با تراسهای برنج در روستاهای سنتی دوچرخه سواری کنند.
صحنه هنری غنی این جزیره یکی دیگر از قرعه کشی های برتر است ، و اگر آرامش اولویت شماست ، خرید در بالی و آبگرم درمانی با افسانه - و مقرون به صرفه است.
معنویت یک لایه دیگر به جذابیت بالی می افزاید و دیدن معابد باشکوه و مراسم مقدس هندو چیزهای برجسته ای برای انجام این کار است. از آنجا که کتاب و فیلم مشهور Eat، Pray، Love بالی را مورد توجه قرار داده است ، تورنمنت های گردشگری بطور غیرقابل انکار افزایش یافته اند ، اما اگر از مسیر شلوغی بالی دور شوید ، باز هم می توانید بالی قدیمی را تجربه کنید.

 

1 - معبد تانالوت


در حدود 20 كیلومتری شمال غربی كوتا ، پورا تانالوت ("پورا" به معنی معبد بالیون) به دلیل قرار گرفتن در ساحل دیدنی و جذاب در یك جزیره صخره ای كه با امواج توفنده احاطه شده است ، یكی از نمادین ترین معابد بالی است. برای مردم بالی یکی از مقدس ترین کلیه معابد دریایی جزیره است. هر شب ، تعداد زیادی از گردشگران از کوتا ، لژیان و سانور راه خود را از طریق هزارتوی خطوطی که توسط فروشندگان سوغات برای تماشای آن رصد می شوند ، پیدا می کنند. معبد پورا تاناه لوط در آغاز قرن شانزدهم ساخته شده است و تصور می شود از كاهن نیرارا الهام گرفته شده است ، كه از صیادان محلی خواسته است پس از گذراندن شب در بیرون آمدن صخره ، یك معبد بسازند.اگرچه خارجی ها نمی توانند وارد هیچ یک از معابد شوند ، اما می توانید با سرعت کم به معبد اصلی بروید ، و سرگرمی در مسیرهای گرفتن عکس و خنک کردن محیط با شکوه سرگرم کننده است. یا می توانید در یکی از رستوران ها و کافه های کوهنوردی اینجا استراحت کنید و حتی نمونه معروف قهوه سیویت Kopi luwak  را امتحان کنید ، در حالی که حیوانات دوستانه روی میزهای کافه چرت می زنند.

 

2- قله باتور


هر روز صدها نفر از بازدید کنندگان از قله 1700 متری قله باتور شروع به تماشای طلوع آفتاب در بالای موزائیک سرسبز کوههای پوشیده از غبار می کنند. این آتشفشان فعال مقدس در منطقه کینتمانی در ارتفاعات مرکزی بالی قرار دارد و حدود یک ساعت رانندگی از اوبود فاصله دارد و پیاده روی به قله برای تماشای طلوع آفتاب ، مدتهاست لیست موارد برتر در تور ارزان بالی را در بر گرفته است. پیاده روی در مسیرها به خوبی نشان داده شده است و معمولاً حدود دو تا سه ساعت طول می کشد. مسیرهای هدایتی معمولاً شامل صبحانه پیک نیک است که تخم مرغهای آن توسط بخار آتشفشان فعال پخته می شوند. در یک روز روشن ، دیدنی ها دیدنی و جذاب هستند. رشته کوه اطراف دریاچه باتور زیبا و منبع اصلی آب آبیاری جزیره است.کفش های پیاده روی محکم ضروری است و توصیه می شود گرم بپوشید زیرا درجه حرارت قبل از طلوع آفتاب می تواند خنک باشد. همچنین می توانید در چشمه های آب گرم در دهکده زیبای تویا بونگ در کرانه دریاچه باتور ، یک سفر ترکیبی را در اینجا ترکیب کنید.

 

3- جنگل میمون اوبود


تنها 10 دقیقه پیاده روی از مرکز شهر در اوبود ، جنگل میمون که به عنوان پناهگاه جنگلی میمون ها در بالی معروف است ، یکی از جاذبه های تفریحی این شهر توریستی و دیدنی برای دوستداران حیوانات و عکاسان است. علاوه بر ماکی های بلند و طوسی خاکستری که خانه خود را در اینجا تشکیل می دهند ، بخش بزرگی از جذابیت ، جنگل میمون ها هستند که در آن پرسه می زنند. مسیرهای آسفالته در میان جنگلهای ضخیم درختان غول پیکر بنانیان و جوز هندی عبور می کنند ، جایی که مجسمه های خزه پوشیده و معابد باستانی در میان شاخ و برگهای متراکم پراکنده می شوند
 


این جنگل برای نشان دادن همزیستی هماهنگ بین انسان و حیوان در نظر گرفته شده است. این گیاه همچنین گیاهان کمیاب را ذخیره می کند و به عنوان مکانی برای تحقیق در مورد رفتارهای ماکاک ، به ویژه تعامل اجتماعی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.در قیمت تور بالی ارزان حتما از این پارک دیدن کنید.


:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

سمینیاک بالی (Seminyak) کمی از ساحل معروف کوتا در بالی فاصله دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام توریاب، در سمینیاک احساس فضای بیشتری وجود دارد، زیرا جمعیتی که با تور ارزان بالی از کوتا می‌آیند در سمینیناک به اندازه شایع زیاد نیستند. در سمینیاک شما می‌توانید تخته‌ای را اجاره کرده و بروی امواج سوار شوید.

یکی از دلایل اصلی برای رسیدن به سمینیناک لذت از کافه‌های شگفت انگیز ساحلی است که در امتداد ساحل حرکت می‌کنند و تعداد زیادی از گزینه‌های موجود را پیدا خواهید کرد که به معنی این است که شما هیچ وقت گرسنه یا تشنه نمی‌شوید.... بسیاری از رستوران‌ها دارای سرآشپزهای خارجی در محل اقامت هستند، بنابراین اگر می‌خواهید چند ناهارخوری خوب را امتحان کنید، این مکان عالی برای انجام آن در تور بالی است. سمینیناک کمی توسعه نیافته‌تر از همسایه خود کوتا است. سمینیاک همچنین با خریدن برخی از بزرگ‌ترین نام‌ها در بالی، به مرکز خرید معروف است و تصمیم دارد در اینجا فروشگاهی باز کند. به این ترتیب، می‌توانید در مسیر شریان‌های اصلی خرید این قسمت از جزیره قدم بزنید و تا زمان دارید، خرید کنید.

بهترین کارها در سمینیاک بالی

۱. رستوران پوتاتوهد

این رستوران یکی از مکان‌های خوب در سمینیاک بالی اگر ساعت ۱۰ صبح به اینجا برسید و بعضی از غذاهای خوب در اینجا شامل طپاها و چینی‌های بزرگ پنیر و گوشت هستند. در اینجا سه ​​رستوران نیز وجود دارد اگر می‌خواهید ناهار خوری رسمی را به شکل پوتاتوهد که دارای غذای آسیایی است و تپینگ شوز که یک رستوران فرانسوی است.

۲. یک فنجان قهوه در ریولور میل کنید

مردم محلی و بازدیدکنندگان به طور یکسان به شما خواهند گفت که بهترین قهوه سمینیاک در ریولور است. کافی‌شاپ کوچک در انتهای یک کوچه قرار دارد اما ارزش آن را دارد که نمونه لوبیاهای خوشمزه را در اینجا ببینید. طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌های مبتنی بر قهوه و همچنین تعدادی مخلوط لوبیا را خواهید یافت و از نظر شخصیت عالی است، به‌خصوص که به عنوان یک سالن در روزهای غرب وحشی طراحی شده، آن‌ها همچنین غذاهای خوشمزه‌ای را سرو می‌کنند، بنابراین بازدید وقت بگذارید تا هم‌زمان با صبحانه یا ناهار باشد.

۳. غواصی را امتحان کنید

اگر در سمینیاک هستید و می‌خواهید مجوز PADI را دریافت کنید، سفر به ادونچر بالی را در نظر بگیرید. این مدرسه غواصی مستقر در سمینیناک به شما یاد می‌دهد که چگونه با خیال راحت شیرجه بزنید، یا اگر در حال حاضر یک غواص باتجربه هستید می‌توانید با آن‌ها در یک سفر شیرجه نیز ثبت نام کنید. در سمینیناک غواصی وجود ندارد.

۴. از هنر در گالری نیامان دیدن کنید

اگر به هنر علاقه دارید و می‌خواهید از صحنه هنر در بالی حمایت کنید، گالری نیامان یکی از بهترین مکان‌هایی است که در سمینیناک آمده‌اید. بیشتر قطعات نمایش در اینجا توسط هنرمندان محلی بالیایی و اندونزیایی با تأکید بر نشان دادن استعدادهای جدید و آینده ساخته می‌شوند. تعداد زیادی قطعه از نمایش در اینجا وجود دارد که شامل هنر پوشیدنی، سرامیک، نقاشی و مجسمه‌سازی می‌شود. همچنین مواردی از سراسر اندونزی مانند منبت کاری های زینتی از شرق نوسا تنگگارا و همچنین نقاشی با دست‌های شیشه‌ای و روغن وجود دارد. تقریباً تمام این قطعات برای فروش هستند، بنابراین می‌توانید به عنوان یک سوغات سفر خود به سمینیناک، تابلوی هنر خود را نیز انتخاب کنید.

۵. به جالان لاکسمانا بروید

جالان لاکسمانا یکی از جاده‌های اصلی سمینیاک است و به عنوان یک پناهگاه خرید نه تنها در سمینیاک بلکه در سراسر بالی گسترده‌تر نیز شناخته شده است. در اینجا طیف وسیعی از مارک‌های بزرگ را خواهید دید که شامل لباس‌های مانند صبا و دریفتر است. اگر می‌خواهید پول نقد را خرج کنید، می‌توانید در جاهایی مانند شیر و گل سرخ خرید کنید یا برخی از سبک‌های گاه‌به‌گاه را در بو وار انتخاب کنید. هرچند سلایق و بودجه شما هرچه باشد، شکی نیست که در اینجا چیزی برای پوشیدن پیدا خواهید کرد.

۶. اسب‌سواری

یکی از ورزش‌های ساکنان بالی اسب‌دوانی است به دلیل ماهیت سخت جنگل و کوه بالی این مهارت واقعاً در میان مردمان محلی بالی مورد نیاز است اگر شما به عنوان یک مسافر تور بالی در سمینیاک حضور دارید بد نیست که اسب‌دوانی یا سوارشدن بروی اسب را امتحان کنید.

اطلاعات بیشتر



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

هتل هوریزون کارون بیچ پوکت : هتل چهار ستاره هوریزون کارون بیچ پوکت از ساحل اختصاصی خود چهار دقیقه فاصله دارد. این هتل برای میهمانان تور تایلند خود امکانات لوکس و پیشرفته بسیاری ارائه داده مثل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، کتابخانه، اینترنت بی سیم رایگان، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، حمل و نگهداری از چمدان ها و ... . پرسنل و کارکنان این هتل به زبان های ترکی، انگلیسی و روسی مسلط بوده و میهمانان را به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و به آن ها سرویس دهی می کنند.

هتل هوریزون کارون بیچ پوکت

اتاق های هتل هوریزون کارون بیچ پوکت

هتل هوریزون کارون بیچ پوکت به طور کلی دارای 160 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های اختصاصی

دکوراسیون اتاق ها به شکل مدرن آسیایی بوده و فضای آن ها بسیار تمیز و بزرگ بوده است. تراس اتاق ها نیز رو به دریا، باغ و یا استخر هستند. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در اختیار تمام میهمانان و توریست های تور ارزان آنتالیا ارائه و از دیگر امکانات ارائه شده برای آن ها میتوان به سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، میز مطالعه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل هوریزون کارون بیچ پوکت

امکانات رفاهی و رستوران های هتل هوریزون کارون بیچ پوکت

هتل هوریزون کارون بیچ پوکت دو رستوران بوردر تاون و یک رستوران هندی به اسم بالوچی دارد. در این دو رستوران انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی و تایلندی برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند ارائه شده است. امکانات رفاهی و سرگرم کننده ارائه شده در این هتل چهار ستاره شامل دو استخر روباز، زمین بازی و استخر مخصوص کودکان، سونا و جکوزی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل هوریزون کارون بیچ پوکت

دسترسی های نزدیک به هتل هوریزون کارون بیچ پوکت

از این هتل چهار ستاره تا ساحل معروف پاتونگ پوکت پانزده دقیقه و تا مرکز شهر بیست کیلومتر فاصله است.



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

بررسی ساحل گونیو باتومی(مروارید کوچکی در سواحل گرجستان)

آب تمیز، شفاف،رنگ فیروزه ای دریای سیاه، دامنه های سرازیری به ساحل و پوشیده از جنگل، مزایای ساحل گونیو برای یک تعطیلات خانوادگی دلپذیر و آرامش بخش طراحی شده است.

حتی مردم محلی باتومی و تفلیس در آخر هفته به سواحل گونیو و روستاهای مجاور می روند و آنها را بهترین می دانند!مرواریدی در میان دریای سیاه! این نام جایگزین باتومی، یکی از بزرگترین مراکز توریستی در گرجستان است. باتومی یک شهر بندری است اما در عین حال میلیون ها گشت و گذار را نیز به خود جلب می کند. محبوبیت آن به ویژه در تابستان به اوج می رسد که دریا به رنگ نیلگون و صاف، با آبی گرم و مطبوع است. باتومی به بازدید کنندگان خود تجربه ای به یاد ماندنی از اقامتی دلنشین می بخشد. سواحل سنگی شما را با نیروی طبیعی خود انرژی می بخشد و از زیبایی صدف های دریایی که به راحتی در سنگ ها به خصوص پس از طوفان ها یافت می شود حیرت زده خواهید شد!به هر حال، باتومی تنها شهر گرجستان است که می توانید مسیرهای دوچرخه را در طول محدوده شهر پیدا کنید. در نزدیکی دریا یک بلوار جدید با بوتیک ها و کافه های زیادی پیدا خواهید کرد در حالی که در بلوار قدیمی می توانید با آرامش در سایه درختان غول پیکر استراحت کنید. همیشه در معرض انواع رویدادهای موسیقی هستید و همیشه می توانید از اقامت دلنشین خود در این منطقه، که از طریق بهترین تور باتومی میسر است، لذت ببرید.

آب و هوا

آب و هوای نیمه گرمسیری سواحل آدجارا، از جمله ساحل گونیو، با زمستان های مطلوب و تابستان های گرم، گردشگران را به این مکان زیبا می­کشاند. عطر شفابخش بیشه گیاه های اکالیپتوس واقع در کنار جاده بالاتر از ساحل گونیو، به ترکیبی از هوای دریایی و کوهستانی جلوه ای شفا­بخش و فوق العاده می دهد که برای  درمان بسیاری از بیماری های دستگاه های تنفسی، قلبی عروقی و عصبی موثر می­باشددر طول فصل گرم (از نیمه ژوئن تا اواسط سپتامبر) دمای آب در نزدیکی ساحل مطلوب و در حدود 25 درجه است. نسیم دریا می تواند گرما را به خوبی متعادل نماید.

چگونه به ساحل گونیو برویم؟

در میدان تفلیس در باتومی با فاصله کمی، اتوبوس هایی وجود دارند که به سارپی می­روند. از باتومی تا گونیو در حدود 15 کیلومتر فاصله است، این سفر در طی 15-20 دقیقه در طول بزرگراه عالی E70 طی خواهد شد. می توانید از تاکسی نیز برای رسیدن به این منطقه زیبا و حیرت انگیز با قیمت حدود 20 ژل استفاده کنید.

مسکن

برای یافتن مسکن در این منطقه مشکلی پیدا نخواهید کرد: یک هتل چهار ستاره، چند هتل سه ستاره و یک مهمانخانه در این منطقه وجود دارد. البته بهتر است محل اقامت مورد علاقه خود از طریق سایت از قبل رزرو نمایید. هزینه اقامت هتل از شبی 40 دلار و هزینه اقامت در  مهمانخانه ها  از شبی 6 دلار برای هر نفر شروع می­شود.در این منطقه مسکن را می توان در نزدیکی ساحل گونیو نیز اجاره کرد. شما منظره های زیبا، طلوع خورشید فراموش نشدنی و غروب خورشید را به زیبایی مشاهده خواهید نمود. برای سفر به این ساحل زیبا با امکانات کامل و قیمتی مناسب از طریق تور ارزان باتومی اقدام نمایید.

بهترین زمان سال برای سفر به سواحل باتومی

باتومی به دلیل قرار گرفتن در جنوب شرقی دریا در دریای سیاه، از آب و هوای نیمه گرمسیری بهره می برد. در مقایسه با بقیه گرجستان، آب و هوای باتومی حتی در زمستان بسیار گرمتر است.باتومی در زمستان می تواند سرد و بارانی باشد، اما شما دمای زیرصفر تفلیس یا جاده های پوشیده از برف شمال گرجستان را به ندرت خواهید دید. باتومی، اگر در زمستان در این کشور به مسافرت بپردازید، مکانی عالی را برای فرار از سرما ایجاد می کند. در حالی که در تابستان، که فصل تعطیلات است و مردم شهر و گردشگران نیز بیشتر در کنار سواحل به سر می­برند، فضایی پرانرژی و مهیج در این مناطق از جمله ساحل زیبای گونیو ایجاد می شود که می­توانید از آن لذت ببرید!محبوبیت باتومی به عنوان یک مقصد محبوب به هنگام تعطیلات ناشی از این واقعیت است که خط ساحلی در اینجا با سواحل پوشیده شده است. اگرچه سواحل باتومی غالبا دارای سنگریزه و سنگی هستند، اما هنوز هم  به خصوص در تابستان از بودن در آن ها لذت خواهید برد. فصل شنا در اغلب سواحل گرجستان ماه ژوئن آغاز می شود و تا پایان ماه سپتامبر ادامه می یابد، اگرچه برخی شناگران جسور حتی از ماه مه تا اکتبر که آب بسیار سرد است، از شنا کردن در این مناطق لذت می­برند!برای سفر به شهر زیبای باتومی با بهترین امکانات و بازدید از سواحل بی­نظیر آن از طریق تور لحظه آخری باتومی با ما همراه باشید!



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 بهمن 1398 | نظرات ()