نوشته شده توسط : وصالی

در این بخش قصد داریم درباره مرکز خرید فوق العاده لاریسا مال در کیش صحبت کنیم...

یکی از بهترین و جدیدترین مراکز خرید جزیره دوست داشتنی کیش، مرکز خرید لاریسا مال می باشد. این مرکز خرید در ابتدا توسط یک شرکت خصوص اماراتی طراحی شده بود اما به خاطر نارضایتی های کارفرما از چگونگی معماری اش در ان زمان، ادامه طراحی و ساخت آن به یک شرکت ایرانی به اسم گروه طراحان کوثر واگذار شد و در سال 1390 به طور کامل ساخته شد. لاریسا مال یکی از مجهزترین مراکز خرید این جزیره می باشد. این مرکز خرید در قسمت غربی جزیره و در میدان امیر کبیر قرار گرفته است. این مرکز خرید هشت طبقه جدا از فروشگاه ها و مغازه های متنوعی که داشته انواع و اقسام تفریحات و خدمات را برای رفاه حال توریست ها و گردشگران تور کیش ارائه داده تا از هر سنی به آن جذب شده و در آن لذت ببرند. در ادامه لست تورز همراه ما باشید

تور کیش https://yun.ir/6axve6

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید لاریسا مال کیش
حدودا صد فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید فعالیت می کنند. بسیاری از برندهای معروف بین المللی و برندهای باکیفیت ایرانی را میتوان در لاریسا مال پیدا کرد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری کیش میتوانند انواع و اقسام پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، کیف و کفش، لوازم ورزشی، پوشاک ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم خانگی و ... را از برندهای بین المللی و ایرانی با کیفیت و قیمت بسیار مناسب در مرکز خرید لاریسا مال کیش خریداری کنند.

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید لاریسا مال کیش

دیگر خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید لاریسا مال کیش
این مرکز خرید پنج طبقه جدا از فروشگاه و مغازه های مختلف و متنوع، امکانات و خدمات بسیاری در آن ارائه شده است. مرکز خرید لاریسا مال کیش سه پارکینگ با ظرفیت بالا، سالن های مجهز کنفرانس و همایش، دفاتر اداری، سینما، رستوران و کافه با انواع غذاهای بین المللی و محلی، شهربازی کوچک به همراه فوتبال دستی، میز بیلیارد، بولینگ، بازی های کامپیوتری و ... داشته تا بتواند تمام روز شما را سرگرم کند!

دیگر خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید لاریسا مال کیش

ساعات فعالیت مرکز خرید لاریسا مال کیش
مرکز خرید لاریسا مال هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب آماده پذیرایی از توریست ها و گردشگران تور ارزان کیش می باشد.

مشاهده وب سایت



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

آبشارهای انسانی در دبی مال

مرکز خرید دبی مال یک مرکز تفریحی سرگرم کننده است که با دیدنی‌ها و جاذبه‌های جذاب ساخته شده است.

از این گذشته ، اکثر اماراتی‌ها اغلب به عنوان مقصد نهایی خرید، دیدنی و تفریحی در این کلانشهر خاورمیانه مشاهده می‌شوند.

این که آیا شما یک مغازه‌دار پولدار یا یک گردشگر تور دبی هستید که علاقه به گشت و گذار در آن را دارید، مطمئناً از بازدید خود از این مجموعه خرید عظیم و خیره کننده لذت خواهید برد.

یکی از نمایشگرهای هنری که در دبی مال به آن توجه خواهید کرد آبشارهای انسانی است که در آن آبشار ارتفاع بازار را اشغال می‌کند.

قیمت تور دبی

آبشار انسانی که از ویژگی‌های قابل توجه و زیبایی در قلب این مرکز خرید بزرگ واقع شده است، به لطف طراحی چشمگیر و جذابیت‌های بی‌نظیری که دارد، در واقع یک جمع کننده جمعیت است.

اگرچه این برجسته چشم‌انداز به اندازه یخ آبریز و آکواریوم مرکز محبوب نیست، اما برای ما یکی از بزرگترین و جالب‌ترین جاذبه‌های ویژه بازار دبی یا همان دبی مال است.

آبشارهای انسانی در دبی مال
به سادگی زرق و برق دار

با زیبایی بی‌نظیر و جذابیت هنری، جای تعجب ندارد که بسیاری از خریداران از آن بازدید کنند و گردشگران تور ارزان دبی به سحر و جادو از این ویژگی آب داخل دبی مال توجه کنند.

به عنوان تماشاگر این آبشار خلاق ساخته انسان، شما قادر خواهید بود مجسمه‌های خیره‌کننده انسانی که دستان آنها در کنار هم پخش شده است و به سمت پایین آبشارها فرو می‌رود را ببینید.

این غواصان انسانی، به هر حال ، همه از فایبرگلاس ساخته شده‌اند.

آبشار دارای یک جریان آب ریتمیک است که طیف تصویری متحرک ایجاد می‌کند.

البته این جریان آجدار توسط یک مخزن سربار امکان پذیر است که آب بازیافت شده را به جفت سازه های استوانه‌ای آن می‌دهد.

همچنین تمام ویژگی‌های آب به وسیله یک چراغ قوه و همچنین نور خورشید که از پنجره های عظیم بازار واقع شده است، به زیبایی روشن می‌شود و تجربه تماشای شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اندازه گسترده

گذشته از چهره‌های انسانی برجسته و طراحی جذاب آن، این ویژگی آب همچنین به دلیل ابعاد بسیار زیاد شناخته شده است.

با قطر سی متر و ارتفاع بیست و چهار متر، پیدا کردن این جاذبه خاص قطعاً کار سختی نیست.

ناگفته نماند، این آبشار مصنوعی در تمام طول مرکز شهر جریان دارد و باعث می شود بیننده‌ها از چهار سطح بازار قابل مشاهده باشد.

آبشار انسانی در دبی بیش از یک منظره دیداری است.

با داشتن فضای مجلل و ویژگی‌های زیبایی شناسی سرگرم‌کننده خود، به یک مکان ملاقات مورد علاقه برای خانواده‌ها و افرادی که از این مرکز بازدید می‌کنند تبدیل شده است.

علاوه بر این، آن را با بسیاری از درختان نخل احاطه کرده است تا فضای آرامش بخش یک واحه بیابانی واقعی را تکرار کند.

دبی مال
آبشارهای انسانی در دبی مال
بزرگترین مقصد خرید جهان در کشور امارات و شهر دبی است و این غول خرید در تاریخ ۸ مه ۲۰۰۹ با حدود ۶۳۵ مغازه خرده فروشی در زمینی به مساحت (۱.۱۲۴.۰۰۰ مترمربع) آغاز به کار کرد و دارای ۱۲۰۰ فروشگاه، ۲۲سینما و ۱۲۰رستوران و کافه اسکیت روی یخ، منطقه ی بازی و سینما ۱۴ هزارمترمریع فضای پارکینگ است.

حتی در این مکان آکواریوم با ۳۳ هزار حیوانات دریایی وبیش از ۱۴۰ گونه و شامل حدود ۴۰۰ کوسه تونل طولانی ۴۸ متری با منظر فوق‌العاده ۲۷۰ درجه ای از آکواریوم غول پیکردبی مال و باغ وحش زیر آب وجود دارد.

 

نزدیک به ۷۰ میلیون بازدید کننده در سال از دبی مال دیدن می‌کنند.

پیست اسکی در دبی مال واقعا حیرت‌انگیز است و می‌توانید در گرمای بالای ۴۰ درجه دبی اسکی کنید و این تنها جا در جهان است که چنین امکانی به شما می‌دهد.

برای کودکان مرکز سگا SEGA و کیدزانیا KidZania وجود دارد که مساحت ۷۱۰۰ متر مربع دارد و تعداد ۱۵۰ غرفه بازی و سینما ریل Reel با پخش ۲۲ فیلم بر پرده های نقره ای آن با فرمت ۳D و ۴D وجود دارد و قیمت بلیط آن ۵۰ تا ۲۰۰ درهم است.

کیدزانیا هم یک شهر بازی کودک و یک خانه بازی بزرگ برای نوجوانان با انواع بازیها است و هزینه آن ۱۵۰ درهم است.پس شما می‌توانبد در سفر به دبی با انتخاب یک تور مناسب دبی از سایت توریاب به این مکان زیبا سفر کنید.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()