نوشته شده توسط : وصالی
 

من حرف و حدیث‌های زیادی در مورد پاتایا شنیده بودم که 99%  اونا منفی بودن. البته باید بگم که این حرف‌ها تا حدودی صحت داشتن. اما خوب چرا باید همیشه جنبه منفی رو بدون هیچ تحقیقی در نظر بگیریم. توی اینترنت در مورد پاتایا و جاذبه‌هاش حسابی تحقیق کردم و فهمیدم که چقدر این شهر زیباست و کلی جنبه‌های مثبت و قشنگ داره؛ در ضمن راهنمای سفر به پاتایا که توسط سایت توریاب نوشته شده بود رو هم خوندم. اینطور شد که با همسرم تصمیم گرفتیم برای ماه عسلمون به پاتایا سفرکنیم.

سفرنامه پاتایا - پاتایا

برای رزرو تورمون حسابی توی اینترنت گشتیم و راهنمای سفر به پاتایا هم خوندیم. ما اول تصمیم داشتیم که یک تور ترکیبی تایلند بگیریم اما بعد با توجه به اینکه قیمت تور پاتایا نسبت به تورای ترکیبی بهتر بود، نظرمون تغییر کرد. البته برای این انتخاب دلایل دیگه‌ای هم داشتیم؛ مثلا اینکه مدت زمان تور ما 7 شب و 8 روز بود و با این مدت کم ما برای بازدید از جاذبه‌های دو یا سه تا شهر وقت کم می‌آوردیم. به همین دلیل تمرکزمون رو فقط رو پاتایا گذاشتیم. توی اینترنت که می‌گردی، کلی تبلیغات برای فروش تور وجود داره؛ بعضیاش نوشته تور ارزان پاتایا و یا تخفیف و از این حرفا که خیلیاش هم صحت نداشت. راستش رو بخواید ما هم خیلی دنبال تور پاتایا ارزان نبودیم. بعد از کلی جستوجو توی اینترنت از سایت توریاب یک تور مناسب با پرواز ماهان در یک هتل 5 ستاره به نام  هتل رویال کلیف (ROYAL CLIFF) رو انتخاب کردیم. البته باید بگم که هتل‌ های پاتایا خیلی متنوع بودن و انتخاب هتل میون این همه هتل خیلی سخت بود. به هر حال این تور رو رزرو کردیم. توی عنوان تور زده بود تور لحظه آخری پاتایا البته قیمت تور خیلی هم ارزون نبود، اما چون برنامه ماه عسل بود ما تصمیم داشتیم برای سفرمون سنگ تموم بذاریم. توی این پست میخوام از تجربه سفرمون به پاتایا براتون بگم.

ورود به پاتایا:

پرواز ما توی بانکوک فرود اومد و از بانکوک با اتوبوس ویژه به پاتایا رفتیم. هرچقدر در مورد جاذبه‌های پاتایا براتون بگم کمه. واقعا انگار یه رنگ شادی و هیجان توی این شهر وجود داره (البته اگر جنبه‌های منفیش رو فاکتور بگیریم). پاتایا ترکیبی از معماری سنتی و مدرنه؛ ساختمون‌هایی با معماری سنتی در کنار آسمون خراش‌ها و برج‌ها نمای جالبی به این شهر دادن. به نظر من پاتایا از اون دسته شهرهاییه که آینده موفقی می‌تونه داشته باشه. ساختمون‌های خیره کننده و زیبای اون که در همه جای شهر مستقر شدن منظره خاص و دیدنی رو ایجاد کرده. پاتایا به جز این منظره دیدنی، مراکز خرید و رستوران‌های فوق العاده‌ای هم داره که دیدن اونا خالی از لطف نیست. جاذبه های گردشگری پاتایا اونقدر زیادن که وقعا نمی‌تونید برای دیدن شون فقط چندتا رو انتخاب کنید. من و همسرم تصمیم گرفته بودیم نهایت لذت رو از سفرمون ببریم و از هیچ تفریحی دریغ نکنیم و بی خود وقتمون رو توی هتل نگذرونیم. البته باید بگم هتلی که ما رزرو کرده بودیم، صرفا یه خوابگاه نبود! خود هتل به تنهایی اندازه یه شهر بود و کلی تفریحات متنوع توش ارائه داده می‌شد. وقتی وارد هتل شدیم هر دومون یه این طرف و اون طرف نگاه می‌کردیم و حسابی حیرت زده شده بودیم و حرفی نمی‌زدیم. راستش رو بخواید یه زمانی رو به تفریح توی هتل هم اختصاص دادیم. بعداز تحویل گرفتن اتاق‌مون یکمی استراحت کردیم و بعد تور لیدرمون توی هتل رو دیدیم. اسم تور لیدر ما مجتبی بود، مجتبی آدم مهربون و خوش برخوردی بود و هر چقدر ازش سوال می‌پرسیدیم خسته نمی‌شد و با حوصله تک تک سوالات‌‌مون رو جواب می‌داد. مجتبی حسابی در مورد گشت‌ها و تور پاتایا برامون توضیح داد. چند تا مسافر دیگه هم با ما بودن که همون روز هتل‌شون رو تحویل گرفته بودن. برعکس ما، اقامت اونها تنها 3 شب بود و از این قضیه خیلی ناراحت بودن و دنبال راهی برای اضافه کردن شب‌های اقامتشون بودن؛ از نظر من و همسرم 3 شب اقامت تو پاتایا خیلی کم بود. پاتایا کلی جاذبه برای بازدید و کلی تفریحات مختلف داره که نمی‌شه ازش گذشت. ما خیلی خوش شانس بودیم که تور 7 شب برای پاتایا گرفته بودیم. از این حرفا بگذریم. بعد از مشورت با تور لیدرمون و برنامه‌ریزی، گشت‌ها‌مون رو شروع کردیم و من قصد دارم درمورد جاهایی که تو مدت سفرمون تو پاتایا رفتیم و کارهایی که کردیم براتون توضیح بدم. بذارید یه چیزی رو بهتون بگم برای دیدن جاذبه‌های گردشگری پاتایا، اتوبوس‌ها انتخاب خوبی هستن اما من پیشنهاد می‌کنم وقتی قصد دارید مسافت کوتاهی رو طی کنید از اونا استفاده کنید. از نظر من سفر با توک توک‌ها هم اصلا به صرفه نیست و در کل فکر می‌کنم بهتره از اتوبوس و در نهایت تاکسی استفاده کنید.

ساحل ناکولا (Naklua Beach) و پناهگاه حقیقت (Sanctuary of Truth):

یکی از جاهایی که رفتیم ساحل ناکولا بود. ناکولا، مخصوصا تو قسمت‌های شمالیش که عریضتر و خلوت تره، بهترین ساحل رو داره. کنار این ساحل یه رستوران خیلی خوب و بزرگ هست که ما هم یه سری به این رستوران زدیم. توی این رستوران فضا و صندلی‌های مخصوص ساحلی وجود داره که می‌تونید با یک نوشیدنی خریدن از برخی از اون صندلی‌ها به طور رایگان استفاده کنید. تو این ساحل می‌تونید از فروشنده‌های ساحلی و غرفه‌ها خرید کنید؛ مردم ناکلوا واقعا دوست داشتنی هستن و خیلی رفتار خوبی با گردشگرها دارن.پناهگاه حقیقت دقیقا توی همین قسمت قرار داره و وقتی از کنارش رد می‌شید چشم انداز زیبای اون آدم رو به خودش جذب می‌کنه. این پناهگاه با معماری عجیبش آدم رو به سکوت وا می‌داره. من و همسرم از باز دید از این پناهگاه واقعا لذت بردیم و کلی هم عکس گرفتیم. 

سفرنامه پاتایا - پناهگاه حقیقت

ساحل جومتین (Jomtien Beach):

شنیده بودم که ساحل‌های پاتایا اکثرا شلوغ هستن وساحل جومتین نسبت به بقیه ساحل‌ها خلوت تره! ما هم دلمون می‌خواست یه ساحل آروم برای لحظات دو نفرمون پیدا کنی. البته باید باید بگم که اینطوری نبود. ما یه روز از سفرمون به ساحل جمتین رفتیم اما بخاطر کثیفی و گل آلودی این ساحل زیاد جذبش نشدیم و لذت نبردیم و درضمن ساحل پر از صندلی بود و نمای دریا رو گرفته بود و نمی‌شد به راحتی چشم انداز دریا رو دید. تنها چیزی که تو این ساحل برای ما لذت بخش بود، رستوران‌های ساحلیش بود که غذاهای تایلندی داشتن.

سفرنامه پاتایا - ساحل جومتین

مینی سیام (Mini Siam):

یکی دیگه از جاذبه های پاتایا که همسرم به خصوص اون رو خیلی دوست داشت، مینی سیام بود. توی این پارک می‌تونید تقریبا ماکت کوچیک تمام بناهای مهم جهان رو ببینید؛ برج ایفیل، مجسمه آزادی، برج پیتزا  و حتی تخت جمشید. تقریبا با بیشتر این ماکت‌ها عکس گرفتیم. مینی سیام تو مرکز شهر پاتایا بود و ما با تاکسی به اونجا رفتیم. حدودا 2 الی 3 ساعت رو توی پارک بودیم. ساعت کاری پارک مینی سیام از 7 صبح تا 10 شب بود و ما دم دمای غروب آفتاب اونجا بودیم و حالت نورپردازی شده ماکت‌هارو هم دیدیم. بهتون توصیه می‌کنم حدود عصر و غروب رو برای رفتن به این پارک انتخاب کنید. ممکنه توی روز از گرما و نور خورشید کلافه و خسته بشید. نمای پارک تو شب قشنگ‌تر هم هست.  در ضمن ورودی این پارک برای هر نفر حدودا 300 بات بود.

 

 خرید در پاتایا:

می‌دونید که خانما عاشق خریدن! همسر من هم از این قاعده مستثنی نیست. البته نا گفته نماند که من خودم هم عاشق خریدم. پروسه خرید تو پاتایا برای من و همسرم خیلی جذاب بود و کلی به ما خوش گذشت. خرید توی پاتایا رو به چند روز مختلف تقسیم کردیم. تقریبا هر روز به یه جایی برای خرید سر می‌زدیم و کلی از این قضیه لذت بردیم. یکی از جاهای فوق العاده جالبی که برای خرید رفتیم، بازار شناور پاتایا (Pattaya Floating Market) بود. اصلا دلمون نمی‌خواست از این بازار بیایم بیرون. درسته که این بازار خیلی شلوغه اما خرید کردن تو قایق وقعا چیزیه که خیلی از ما ها تجربه نکردیم. انقدر خرید تو بازار شناور برای ما هیجان انگیز بود که اصلا به شلوغی و ترافیکش توجه نکردیم. توی این بازار همه چیز می‌شه پیدا کرد. اما از نظر من خوردنی‌هایی مثل میوه و سبزیجاتش بیشتر آدم رو جذب می‌کنه. مغازه‌های کناری هم روی آب هستن و یا بعضی‌ها مغازشون همون قایقشونه. ما کلی میوه و تنقلات از این بازار خریدیم و با خودمون به هتل بردیم. قیمت اجناس هم نسبتا معقول و خوب بودن.

سفرنامه پاتایا - بازار شناور پاتایا

یکی دیگه از مرکز خریدهای پاتایا بازار شبانه پاتایا (Pattaya Night Bazaar) بود. نمیدونم چرا اسمش بازار شبانست، در هر صورت ما صبح حدود ساعت 10:30 به این بازار رفتیم. قیمت‌های این بازار واقعا خوب بودن و من چند تا تی شرت برای بعضی از دوستام و براردم از اونجا خریدم. خانمم هم کلی آویز و زیوالات بدلی خرید.

سفرنامه پاتایا - بازار شبانه پاتایا

وقتی به ساحل ناکولا رفته بودیم، سر رهمون به فروشگاه اوتاپ (One Tambon, One Product) هم رفتیم و برای خانواده‌هامون سوغاتی خریدیم. خود مردم ناکولا توی این فروشگاه صنایع دستیشون رو برای فروش گذاشته بودن. ما از این فروشگاه چند تا مجسمه، صابون معطر و لوازم چوبی جالبی برای سوغاتی خریدیم. قیمت‌ها خیلی پایین نبودن اما به هر حال اینجا رو برای خرید سوغاتی ترجیح دادیم.

سفرنامه پاتایا - فروشگاه اوتاپ

یکی دیگه از جاهایی که برای خرید رفتیم مرکز فستیوال پاتایا (Central Festival Shopping Mall Pattaya)  بود! چرخیدن تو این مرکز خوبه، اما به شرطی که توش خرید نکنید. ما حدود 2 ساعت توی این مرکز خرید بودیم و به جز چند قلم جنس برای خودمون چیز خاص دیگه‌ای نخریدیم. یک طبقه از این مرکز به رستوران‌ها اختصاص داده شده بود و به اصطلاح فود کورت بود. ناهار رو توی یکی از این رستورانا خوردیم.

سفرنامه پاتایا - مرکز فستیوال پاتایا

ساحل پاتایا (Pattaya Beach):

روزهامون همینطوری به گشت و گذار می‌گذشت و ما تقریبا هر روز کلی خوش می‌گذروندیم. البته وقت کافی هم برای دیدن همه جاذبه‌های پاتایا نداشتیم و اقامتمون هم دیگه داشت تموم می‌شد. یکی از روزهامون رو به ساحل پاتایا اختصاص دادیم. این ساحل خیلی قشنگ بود و نسبت به ساحل جومتین واقعا تمیز تر بود. لباس‌های ساحلی پوشیده بودیم و کمی کنار ساحل استراحت و آبتنی کردیم. از دور مردم رو می‌دیدم که مشغول ورزش‌های آبی مثل جت اسکی، پاراسیلینگ و کلی ورزش دیگه بودن. با هم به سمت قسمتی رفتیم که می‌تونستیم برای این ورزش‌ها ثبت نام کنیم. قیمت تفریحات آبی واقعا بالا بود اما به هر حال پاراسیلینگ رو انتخب کردیم. برای پاراسیلینگ برای هر نفر 600 بات پرداخت کردیم. این ورزش به قدری هیجان انگیز بود که ارزش این مقدار پول رو داشت. وقعا اون روز به ما خوش گذشت و حسابی لذت بردیم.

هتل رویال کلیف (ROYAL CLIFF):

همونطور که قبلا هم گفته بودم، ما توی هتل رویال کلیف 5 ستاره اقامت داشتیم که کلی امکانات داشت. پرسنل هتل هر روز صبح با برخود خوبشون و لبخندای رو لباشون به ما انرژی می‌دادن. هتل ما خیلی به ساحل پاتایا نزدیک بود و با پیاده‌روی کوتاهی به اونجا می‌رسیدیم. هتل ما یه ساحل اختصاصی داشت که تقریبا من و همسرم هروز به اونجا سر می‌زدیم. یک روز رو کاملا به هتل اختصاص دادیم و تصمیم گرفتیم از امکانات هتل استفاده کنیم. البته باید بگم که متاسفانه سمت هر چیزی که رفتیم خیلی گرون بود. هتل یه استخر اصطلاحا اینفینیتی داشت که نماش رو به دریا بود. واقعا آبتنی توی این استخر برامون آرامش بخش و لذت بخش بود. رستوران‌های هتل هم نسبت به سرویسی که اراپه میدادن پول زیادی می‌گرفتن. اما به هر حال چند وعده ناهار یا شام‌مون رو هم توی رستوران هتل خوردیم.

سفرنامه پاتای - هتل رویال کلیف

بازدید از جاذبه‌های پاتایا:

یکی از روزهامون رو کاملا به جاذبه‌های توریستی پاتایا اختصاص دادیم. البته این روز کاملی که می‌گم از ساعت 11 صبح شروع شد و واقعا تا شب خیلی زمان برای دیدن همه جاذبه‌ها نداشتیم. یکی از جاهایی که رفتیم معبد وات یانسانگ وارارام (Wat Yan Sang Wararam) بود. البته توصیه می‌کنم اینجا رو با یه تور لیدر فارسی زبون برید تا متوجه بشید چی به چیه. حتی اگر انگلیسی هم بلد باشید فایده‌ای نداره؛ همه چیز و تمام تابلو‌ها به زبان تایلندی نوشته شدن.

دهکده فیل ها:

همسرم من به فیل‌ها علاقه خیلی زیادی داره. دقیقا نمی‌دونم چرا ولی وقتی فیل‌ها رو می بینه هیجان زده می‌شه. برای همین به دهکده فیل‌ های پاتایا (Pattaya Elephant Village) رفتیم. این دهکده جالب پر از فیل بود و همسرم به شکلی نترس به سمت این فیل‌ها می رفت که من حیرت زده می‌شدم. خیلی از این فیل‌ها پیر شده بودن و این دهکده مثل خانه سالمندان برای نگهداری از فیل‌های پیر بود. همسرم بدون من با فیل‌ها کلی عکس سلفی گرفت و کلا من رو فراموش کرده بود. توی این دهکده از فیل‌های از کار افتاده مراقب می‌کردن و خوب بهشون می‌رسیدن. همسرم کلی دعاشون کرد که انقدر مراقب فیل‌ها هستن. با این همه علاقش به فیل، حتما برای سالگرد ازدواجمون براش فیل می‌خرم.

روز آخر:

بالاخره روز آخر شد و باید آماده می‌شدیم که برگردیم. موقعی که داشتیم وسایلامون رو جمع می‌کردیم در مورد جاهایی که رفته بودیم و کارایی که کرده بودیم کلی صحبت کردیم. به هردومون خیلی خوش گذشته بود و شاید این بهترین خاطره برامون باشه. واقعا جا داشت بیشتر توی پاتایا بمونیم.  ما با کلی خاطره خوش از پاتایا به خونه برگشتیم و مطمئنا باز هم برای سفر به پاتایا برنامه ریزی می‌کنیم.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

پلتفرم ها و ابزارهایی وجود دارند که به شما کمک می­ کنند تا اپلیکیشن های خود را ایجاد کرده و توسعه دهید. اینکار بدون نیاز به دانش یا مهارت برنامه نویسی امکان پذیر است. در این صورت شما قادر خواهید بود با توجه به راهنمایی ها و قالب های بسیار متنوع عالی، خیلی سریع اپلیکیشن های موبایل خود را بسازید. در این مقاله از سری مقالات شرکت نوپرداز قصد داریم به معرفی این نرم افزارها بپردازیم.(مشاهده طراحی اپلیکیشن: https://nopardazco.com/pages/app-design)

Buildbox

ساخت اپلیکیشن با Buildbox 

Buildbox به شما این امکان را می دهد که اپلیکیشن مورد نظر خود را بسازید. شما با کشیدن و رها کردن ابزار می توانید بازی های خاصی بسازید. اینکار به هیچ دانش برنامه نویسی نیاز ندارد. این نرم افزار در سال 2014 توسط تری اسمیت ساخته شد تا به کارآفرینان، طراحان و علاقه مندان تجربه ساخت و توسعه آسان اپلیکیشن را بدهد. بازی های Hit مانند colorswitch,Line zen در یک هفته با استفاده از Buildbox ساخته می شوند.

ShoutEm

ساخت برنامه موبایل با ShoutEm 

ShoutEm یک پلتفرم متن باز است که برای توسعه دهندگان امکان توسعه و ساخت سفارششان را از طریق یک اپلیکیشن برای طراحی در react Native را می دهد. نسل پنجم این پلتفرم کاربران را قادر می سازد اپلیکیشن هایی بومی و متقارن ایجاد کنند. بیش از 200 پوسته قابل تنظیم و سبک های بصری برای پاسخگویی به نیازهای کاربران در این برنامه وجود دارد.

RhoMobile

اپلیکیشن RhoMobile 

 RhoMobileیک برنامه ساز است که برای مشتریان و توسعه دهندگان ساخته شده است. استفاده از این پلتفرم آسان است و به کاربر اجازه می دهد تا برنامه ها را با استفاده از زبان های CSS ، HTML و جاوا اسکریپت اضافه کند. PhoneGap فرآیند توسعه را برای توسعه دهندگان تسریع می کند، تا بتوانند به سرعت مهارت های توسعه وب را انتقال دهند.

AppInstitute

برنامه ساخت اپ با AppInstitute 

این اپلیکیشن استفاده آسان از ماژول ها برای توسعه اپلیکیشن ها را برای SMES و امکانات بیشتر ارائه می دهد. این پلتفرم قابلیت ایجاد برنامه های سفارشی را بدون نیاز به نوشتن کد فراهم می کند. همچنین تجزیه و تحلیل برنامه، اطلاعیه ها و ابزار مدیریت مشتری را فراهم می کند. AppInstitute  یک پلتفرم است که در در سال 2011 برای هر دو سیستم عامل iOS و اندروید ساخته شد که به هیچ مهارت برنامه نویسی نیاز ندارد. AppInstitute طیف وسیعی از قالب های برنامه و یک ویرایشگر مفید برای کشیدن و رها کردن برای نظارت بر فروش نرم افزار، اطلاعیه ها و تجزیه و تحلیل ارائه می دهد.

Appery.io

اپلیکیشن موبایل AppIcelerator 

Appery.io یک پلتفرم مبتنی بر فضای ابری با ابزارهای طراحی بصری و سیستم های یکپارچه است. Appery.io توسط شرکت هایی مانند ESPN,AT & T و سامسونگ استفاده می شود. Appery.io با ابزارهای قدرتمند بصری، تعداد زیادی قالب و پشتیبانی از برنامه های تحت وب پاسخگوی نیازهای شما است.

AppIcelerator

برنامه AppIcelerator 

AppIcelerator یک پلتفرم است که خدمات ابری یکپارچه و کتابخانه ای گسترده از خدمات کاربردی و ماژول ارائه می دهد. این اپلیکیشن مناسب برای سازمان هایی است که نیاز به توسعه برنامه های کاربردی و چند گانه برای استفاده از امکانات تحت وب است. همچنین دارای بینش استفاده از برنامه است، به این معنی که نظارت بر عملکرد برنامه شما بسیار ساده خواهد بود.

 

AppMachine

ساخت اپلیکیشن با AppMachine  

AppMachine ابزاری است که ادعا می­کند که یک ابزار خوب و راحت برای همه است. در ساده ترین حالت، این نرم افزار بر اساس اصل اسکن محتوای وب سایت شما کار می کند. سپس AppMachine به شما اجازه می دهد برنامه را با آنچه 'بلوک های ساختمان' نامیده می شود بسازید. این یک روش عالی و ارزان برای به دست آوردن محصول زنده است.

AppMakr

ساخت برنامه با AppMakr 

AppMakr به شما کمک می کند که محتوای یا سرویس خود را بسازید و برنامه های iPhone و Android  و همچنین یک وب سایت HTML5 Mobile ایجاد کنید. این یک راه حل بدون کد است که می تواند چند دقیقه طول بکشد. با استفاده از AppMakr، شما قادر خواهید بود از اطلاعیه های داخلی، سفارشی سازی کامل بسازید.

AppYourself

برنامه AppYourself 

AppYourself به شما اجازه می دهد یک برنامه Android با مبلغی حدود 50 € ایجاد کنید. کاربران می توانند از مشارکت با Open Table و Resmio بهره مند شوند که از جمله قابلیت های تجارت الکترونیک نسبتا مستقیم است. AppYourself یک لیست طولانی از بلوک های برای ساخت و رابط کاربری بسیار آسان برای استفاده دارد.

Appy Pie

ساخت اپلیکیشن با Appy Pie 

این نرم افزار یکی دیگر از برنامه هایی که کاربرد بسیاری در ساخت برنامه های کاربردی دارد. Appy Pie اجازه می دهد تا برنامه های خود را ویرایش کنید و در هر پلتفرم موجود منتشر کنید. شما قادر خواهید بود برنامه های کاربردی برای تلفن های ویندوز، Blackberry و Fire OS Kindle و همچنین Android و iOS ایجاد کنید، که بسیار قابل توجه است. اگر چه، شما باید برای کار با این برنامه هزینه­ای معادل 50 دلار در ماه بپردازید. یک نسخه اولیه از این پلتفرم تنها برای ساخت برنامه های اندروید وجود دارد که هزینه آن 15 دلار در ماه است.

Bizness Apps

ساخت اپ با Bizness Apps 

Bizness Apps به عنوان یک سازنده نرم افزار برای کسب و کارهای کوچک ساخته شده است، و یک راه ساده برای جمع آوری محتوای موجود از وب سایت ها و رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد. شما می توانید بدون هیچ گونه نیاز به تخصص برنامه نویسی تغییرات را در زمان واقعی مشاهده کنید. این برنامه کمک می­کند بفهمید کدام اطلاعات برای SMB مفید است. و کدام کمتر مفید است برای کسانی که نیاز به آنها برنامه اصلی دارند.

Como

طراحی اپلیکیشن موبایل با استفاده از Como 

کاربران کامو می توانند قالب و سبک ناوبری خود را انتخاب کنند و حتی آثار هنری خود را اضافه کنند. برنامه های اصلی موجود برای ایجاد مرکز و اطراف تقویم، موسیقی، رستوران و برنامه های رویدادی با ویژگی های مفید مانند امکان اضافه کردن طرح های کارت وفاداری است.

GameSalad

برنامه GameSalad 

GameSalad ابزار برنامه سازی متفاوتی است، و سرنخ در نام آن است. بله، به شما اجازه می دهد تا سالاد را بسازید!!! نه بازی، قطعا این برنامه برای ساخت بازی است. GameSalad ادعا می­کند که شما می­توانید در یک ساعت یک بازی بسازید. GameSalad از تمام سیستم عامل های اصلی مانند ویندوز پشتیبانی می­کند.

اگر برنامه ای که شما استفاده می کنید یا دوست دارید در این مقاله نام برده نشده است، خوشحال می شویم که در نظرات ما را مطلع کنید.

 منبع


:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

کسب درآمد از سایت شاید زمانی چندان قابل تصور نبود، اما این روزها با وجود میلیون ها سایت اینترنتی و افزایش روز افزون خرید اینترنتی و معاملات آنلاین که روز به روز هم به تعداد آنها افزوده میشود دیگر کسب درآمد از سایت کار دور از ذهنی نیست.
همونطور که میدونید هدف سایت کارنوین این هست که به شما نحوه راه اندازی کسب و کار آنلاین و کسب درآمد رو از سایت اینترنتی یاد بده، گرچه روش های مختلفی برای کسب درآمد از اینترنت هست، اما روش هایی که در سایت کارنوین آموزش داده میشه نیاز به داشتن یک وب سایت اینترنتی داره.

برای کسب درآمد از سایت روش های مختلفی وجود داره که در این مقاله به ۷ مدل ثابت شده اشاره میشه که در حال حاضر بسیاری از سایت های اینترنتی ایرانی از همین روش ها کسب درآمد میکنند.
برای کسب درآمد از روش های گفته شده در زیر لازم هست تا یک وب سایت اینترنتی داشته و به میزان مناسبی از بازدید کننده رسیده باشید.

 
چه زمانی کسب درآمد از سایت خود را شروع کنید؟

 

مدل کسب درآمد از فروشگاه آنلاین

راه اندازی یک فروشگاه آنلاین یا اینترنتی یکی از بهترین روش های کسب درآمد از طریق وب سایت هست.
اگر سایتی دارید که تعداد بازدید کننده مناسبی داشته و همچنین قادرید تا محصولاتی رو برای فروشگاه اینترنتی خود تهیه کنید، میتوانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به کسب درآمد از بازدید کنندگان خود بپردازید.

 

زمانی که صحبت از فروشگاه اینترنتی میشه، همه به فکر سایت بزرگی چون دیجیکالا و یا بامیلو میفتن. اما شاید خبر نداشته باشید که بسیاری از سایت های فروشگاه اینترنتی نه چندان بزرگ مثل این دو سایت هستند که ماهانه درآمد زیادی دارند.

سایت فروشگاه اینترنتی

قرار نیست از همان روز اول یک فروشگاه مثل دیجیکالا راه بی اندازید، تنها کافی است محصولاتی برای فروش داشته باشید یا بتوانید این محصولات را تهیه کنید. به عنوان مثال اگر دیده باشید، صفحات بسیاری در اینستاگرام و همچنین کانال های بیشماری در تلگرام هستند که به فروش محصولات خود میپردازند و البته درآمد خوبی هم دارند.

 

شما هم میتوانید از تخصص، دانش یا تجربه خود استفاده کرده و محصولاتی رو تولید یا تهیه کنید و سپس با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به درآمد زایی خود بی افزایید.

 
بهترین محصولاتی که میتوانید به صورت آنلاین به فروش برسانید چیست؟

 

دو نکته که باید به خاطر داشته باشید:

 

۱٫ حتما نباید بزرگ شروع کنید: لازم نیست برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به فکر ایجاد سایتی چون دیجیکالا باشید، میتوانید با محصولات کمتر و البته تخصصی تر و مرتبط با موضوع سایت خود شروع کرده و کم کم آن را گسترش دهید. به عنوان مثال با سایت فروش اینترنتی بدلیجات یا فروش لوازم چرم شروع کنید. تنها کافی است در ابتدا روی یک موضوع و یک نوع کالا تمرکز کنید.

 

۲٫ برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیاز به کار پیچیده یا هزینه بالایی نیست: برای داشتن فروشگاه نیازی نیست تا هزینه بالایی برای طراحی یا برنامه نویسی وب سایت خود بپردازید، وردپرس دارای افزونه هایی هست که میتونه در راه انداختن یک فروشگاه اینترنتی به شما کمک کنه. همچنین در حال حاضر فروشگاه سازهای بسیاری هستند که به شما در راه انداختن فروشگاه اینترنتی کمک میکنند.

 

 
مهمترین افزونه های وردپرسی که سایت شما باید داشته باشد.

 

مدل کسب درآمد از آزاد کاری یا Freelancing

کسانی که قصد کسب درآمد از اینترنت رو دارند به دنبال روشی برای درآمد زایی سریع میگردند، گرچه اگر با چنین ذهنیتی وارد حوزه کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از سایت شوید، مطمئنا نا امید خواهید شد، چون چیزی با عنوان کسب درآمد سریع و یک شبه از اینترنت وجود نداره، اما در روش آزاد کاری میتونید در زمان کمتری نسبت به روش های دیگر به درآمد آنلاین دست پیدا کنید.

 

آزاد کاری یا freelancing به معنی انجام پروژه های مختلفِ افراد، توسط شخص شما هست، یعنی اگر شما در زمینه خاصی مهارت، دانش یا تخصص دارید میتونید انجام پروژه های مختلف رو به دست گرفته و بعد از انجام آن کار هزینه ای رو دریافت کنید.
مثلا اگر شما در زمینه طراحی سایت، برنامه نویسی، کارهای گرافیکی و کار با فتوشاپ، یا ساختن فیلم و انیمیشن، نویسندگی مطلب، ترجمه یا هر کار مشابه دیگری دانش و تخصصی دارید میتونید با استفاده از تخصص خود پروژه های افراد را دریافت کرده و آن ها را انجام داده و پس از پایان کار پول خود را دریافت کنید.

 

کسب درآمد از سایت پارس کدرز

سایت های پونیشا و پارس کدرز در حال حاضر جزو سایت های معروفی هستند که به صورت واسطه بین درخواست کننده پروژه و انجام دهنده آن عمل کرده و میتواند بدون نیاز به داشتن سایت در این دو وب سایت فعالیت کرده و کسب درآمد کنید.
اما دقت داشته باشید که در این دو وب سایت هزاران کاربر دیگر هم مثل شما هستند و باید برای دریافت پروژه مورد نظر خود با آن ها رقابت کنید.

 

اما میتوانید با راه اندازی وب سایت خود و قرار دادن نمونه کارهای تان و همچنین افزایش بازدید کننده و افزایش اعتبار خود نزد آن ها به راحتی در طول ماه پروژه های فراوانی دریافت کرده و به کسب درآمد از سایت خود بپردازید.

 

دقت داشته باشید گرچه کسب درآمد به این روش در کوتاه مدت سریع تر است، اما آسان نبوده و باید سعی کنید تا پروژه هایی که دریافت میکنید را به صورت کامل و تا حدی که میتوانید بی نقص ارائه دهید، از مشتریان خود پشتیبانی کنید، برای انجام پروژه ها زمان گذاشته و آن ها را در اسرع وقت تحویل دهید.

 

دو نکته را فراموش نکنید:

 

۱٫ باید مهارت یا تخصصی برای ارائه داشته باشید: برای کسب درآمد از این روش همانطور که گفته شد باید مهارت یا تخصصی در حوزه مورد نظر خود داشته باشید، و یا به عبارتی چیزی برای ارائه داشته باشید، نمونه کارهای خود را در سایت تان قرار دهید و برای انجام پروژه ها زمان بگذارید.

 

۲٫ نکته دوم اینکه لازم هست همیشه به روز و در حال یادگیری باشید، همچنین در این روش درآمد اتوماتیک و منفعل نخواهید داشت و برای کسب درآمد نیاز به حضور شما هست.

 

 
کسب درآمد منفعل چیست؟

 

مدل کسب درآمد از سایت مشاوره

راه اندازی سایت برای ارائه مشاوره آنلاین هم به نوعی مانند داشتن سایت آزاد کاری هست، اما با این تفاوت که در این مدل شما به جای انجام پروژه افراد، به آن ها راهنمایی های لازم را در مورد موضوع خاصی که در مورد آن به اندازه کافی اطلاعات یا مهارت دارید، ارائه میکنید.
در زمینه های مختلفی میتوانید سایت مشاوره راه اندازی کنید، به عنوان مثال میتوان به سایت های مشاوره آنلاین خانواده، اعم از مسائل قبل و بعد از ازدواج اشاره کرد. همچنین مشاوره در مورد تربیت و مسائل مرتبط با تربیت فرزندان را نیز میتوان در این دسته گنجاند.

 

کسب درآمد از ارائه مشاوره

 

مشاوره در مورد مسائل حقوقی ( البته حتما در نظر داشته باشید که در این زمینه ها باید تخصص کافی را داشته باشید و البته لازم است تا مدارک صحت کار خود را نیز در سایت قرار دهید. )
مشاوره برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف اعم از کسب و کارهای آنلاین یا سنتی برای رسیدن به درآمد خاصی یا رسیدن به اهداف بازاریابی خود.
سایت های مشاوره روانشناسی و روابط اجتماعی و یا رسیدن به اهداف
سایت های مشاوره درسی و برنامه ریزی برای افراد دانشجو یا محصلین
سایت های مشاوره برای طراحی و ایجاد وب سایت و یا سئو و بازاریابی سایت در اینترنت
و بسیاری موارد دیگر که میتوان به آن ها اشاره کرد.

 

تنها با جستجوی عبارت ( سایت مشاوره + ” موضوع مورد نظر خود ” ) میتوانید به نتایج بسیاری در مورد سایت های ارائه کننده مشاوره دست پیدا کنید.

 

دقت داشته باشید که برای کسب درآمد از این روش و موفقیت در این مدل کسب درآمد از سایت، باید حتما به محتوایی که در سایت خود ارائه میکنید اهمیت ویژه ای دهید، زیرا تنها به این روش است که افراد به دانش، مهارت و تجربه شما پی برده و با داشتن محتوای ارزشمند و البته اختصاصی میتوانید به اعتبار کسب و کار خود افزوده و اعتماد بازدید کنندگان را نیز جلب کنید.

 

مدل کسب درآمد از فروش محصولات دیجیتالیِ قابل دانلود

دقت داشته باشید که منظور از محصولات دیجیتالی، محصولاتی هستند که بعد از پرداخت پول، قابل دانلود بوده و کاربر میتواند سریعا به محصول خود دسترسی داشته باشد، یعنی نیازی به قرار داد بستن با اداره پست یا تهیه محصول فیزیکی ندارید.

 

مدل کسب درآمد از فروش محصولات دیجیتالی قابل دانلود همانند راه اندازی فروشگاه اینترنتی هست اما با این تفاوت که در این مدل اولا شما نیازی به تهیه محصولات و کالاهای فیزیکی نداشته و نیازی هم به درگیر شدن با موارد ارسال کالا و اداره پست و این ها نخواهید داشت.
میتونید به راحتی محصولاتی رو خودتون بسازید و برای فروش در سایت قرار دهید.

 

به عنوان مثال سایت های بسیاری که در امر فروش افزونه ها و قالب های وردپرس فارسی در اینترنت در حال فعالیت بوده و درآمد خوبی هم از این کار دارند.
یا سایت هایی که اقدام به فروش محصولات آموزشی در قالب فایل های تصویری قابل دانلود میکنند.
یا حتی سایت هایی که اقدام به فروش محصولاتی چون نرم افزارها، بازی های قابل دانلود یا فایل های موزیک، و همچنین اپلیکیشن های موبایل میکنند را میتوان در این دسته مدل کسب درآمد از سایت قرار داد.

 

مدل کسب درآمد از همکاری در فروش

کسب درآمد از همکاری در فروش یعنی شما اقدام به فروش محصولات دیگران کرده و درصدی از درآمد به دست آمده را به صورت پورسانت به عنوان درآمد خود خواهید داشت.
در حال حاضر سایت های بسیاری هستند که در اینترنت به این روش درآمد زایی میکنند.

 
چطور با استفاده از روش همکاری در فروش کسب درآمد کنیم؟

 

اگر دقت کرده باشید در بالای سایت های بسیاری به خصوص سایت های دانلود موزیک و نرم افزار و همچنین سایت های تفریحی، تبلیغات مشابهی در مورد فروش محصولاتی چون ساعت، یا ام پی تری پلیر و عینک ها و موارد مشابه دیده میشود، بیشتر این محصولات، کالاهای همکاری در فروش هستند.

 

این روش برای کسانی که نمیخواهند خودشان اقدام به تهیه محصولات فیزیکی کنند و یا با مسائل مرتبط با قرار داد پست و پشتیبانی مشتریان سر و کله بزنند، و همچنین نمیخواهند زمانی برای ساخت محصولات دیجیتالی قابل دانلود بگذارند بهترین گزینه هست.
البته دقت داشته باشید که مهمترین عامل موفقیت برای کسب درآمد از این روش این است که:

 

۱٫ محصولات همکاری در فروش با کیفیتی ارائه دهید. هر محصول به درد نخوری رو صرفا برای کسب درآمد برای فروش در سایت خود قرار ندهید.

 

۲٫ دوم اینکه برای موفقیت در کسب درآمد از همکاری در فروش باید محصولاتی رو ارائه کنید که با موضوع سایت تان مرتبط بوده و همچنین برای مخاطبان یا بازید کنندگان سایت نیز با ارزش بوده و ارائه دهنده راه حلی برای مشکلات آن ها باشد.

 

با دقت و عمل به دو نکته گفته شده در فوق و البته داشتن یک سایت پربازدید و با محتوای عالی و اختصاصی میتونید به درآمد تقریبا بی دردسر تری، از این روش برسید.

 

مدل کسب درآمد از سایت با عضویت ویژه

یک روش عالی برای کسب درآمد از سایت آن هم به طور ماهیانه، راه اندازی سایت با عضویت ویژه هست.
روش های زیادی برای داشتن چنین سایتی موجود هست، به عنوان مثال سایت های دانلود که برای اعضای ویژه، لینک مستقیم قرار میدهند، یا سایت هایی که برخی از مطالب شان را فقط برای اعضای ویژه خود قابل دسترسی کرده اند.
نمونه چنین سایتی میتوان به وب سایت پروژه سوخت جت اشاره کرد. برای اینکه بتوانید تمام مطالب این سایت را مطالعه کنید لازم است تا به عضویت ماهانه یا سالانه این سایت در بیایید.

 

این روش یکی از بهترین مدل های کسب درآمد از اینترنت است که میتونه برای شما درآمد خوب و ثابتی رو به صورت ماهانه به ارمغان بیاره. البته به شرط اینکه در ابتدای شروع کار تلاش لازم رو برای ایجاد یک سایت با محتوا بکنید.

 

کسب درآمد از عضویت ویژه

 

سایت شما باید دارای چنان محتوایی باشه که بازدید کننده رو برای خواندن مطالب اختصاصی و ویژه تان ترغیب به خرید اشتراک ویژه کند.
برای راه اندازی چنین سایتی نیاز به طراحی سایت یا برنامه نویسی ندارید، بلکه میتوانید به راحتی با استفاده از افزونه های موجود برای وردپرس یک سایت عضویت ویژه برای کاربران و بازدید کنندگان خود درست کنید.

 
مهمترین افزونه های وردپرس که سایت شما باید داشته باشد؟

 

بسیاری از فروم ها یا انجمن های گفتگو نیز این روزها دسترسی به برخی از قسمت های انجمن را تنها برای کاربران عضو ویژه آزاد گذاشته اند واگر بخواهید از تمام امکانات این فروم ها استفاده کنید باید به عضویت ویژه آن ها در بیایید.

 

مدل کسب درآمد از تبلیغات

در نهایت آخرین مدل و البته آسان ترین مدل برای کسب درآمد از سایت، قرار دادن تبلیغات سایت های دیگر در وب سایت خودتان است.
این کار زمانی برای شما سود خواهد داشت، که به اندازه کافی بازدید کننده داشته باشید. بسیاری از سایت های ایرانی که دارای بازدید کننده بسیاری هستند از این روش ماهانه چندین میلیون تومان درآمد دارند.

 
چطور با استفاده از روش کلیک برروی تبلیغات کسب درآمد کنیم؟

 

اما برای کسب درآمد از این روش حتما باید سایتی با محتوای بسیار زیاد داشته باشید. تعداد بازدید کننده هم که بسیار مهم است، اگر بازدید کننده تان زیاد نباشد کسب درآمد از این روش نمیتواند گزینه ایده آلی باشد.
پس بهتر است در شروع راه اندازی کسب و کار خود کسب در آمد از این روش را فراموش کنید.
معمولا سایت های خبری معروف و همچنین سایت هایی که در زمینه های مختلف اقدام به انتشار مطلب در سایت خود میکنند از این روش درآمد خوبی دارند.

 

کسب درآمد از نمایش تبلیغات

 

اما دقت داشته باشید که اگر بخواهید سایتی بسازید که از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در آن پیدا میشود فقط برای اینکه بتوانید از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید، کاری بسیار طاقت فرسا و البته نیاز به زحمت و زمان زیاد دارد.
بلکه میتوانید با استفاده از روش های گفته شده قبلی سریعتر به درآمد برسید.

 

پس کسب درآمد از تبلیغات را تنها در صورتی انتخاب کنید که یا در حال حاضر بازدید کننده زیاد و البته واقعی دارید، یا اینکه حاضرید برای کسب درآمد از این روش زمان و زحمت زیادی رو صرف کنید.

 
تنها فرمول اصلی افزایش بازدید سایت که به آن نیاز دارید.

 

در پایان…

هیچ کدام از روش های گفته شده در فوق به شما درآمد یک شبه و سریع نخواهد داد و هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را داراست، اما باید برای سایتی که راه اندازی میکنید به بیش از یک مدل درآمدی فکر کنید.

دقت داشته باشید که فرقی نمیکند کدام روش را برای کسب درآمد انتخاب کنید، تا زمانی که حوزه پولسازی را برای ایجاد سایت تان انتخاب نکرده و موضوع سایت تان درآمد زا و سودآور نباشد نمیتوانید درآمد خوبی از طریق اینترنت داشته باشید.

 

آموزش انتخاب موضوع پولساز

 

 

بهترین روش در شروع راه اندازی سایت این است که اول سایت خود را با مطالب و محتوای مفید پر کرده و بعد از اینکه آمار بازدید کننده سایت تان به میزان مناسبی رسید، میتوانید با استفاده از مدل های درآمد زایی گفته شده در فوق به جز مورد اول و آخر یعنی راه اندازی فروشگاه و کسب درآمد ازتبلیغات شروع به کسب درآمد کنید.

 

برای این منظور لازم است تا با محتوای مناسب و اختصاصی اعتماد بازدید کنندگان خود را جلب کنید.

 
مدلی که برای کسب درآمد از سایت خود انتخاب میکنید رابطه مستقیمی با مهارت ها و تخصص های شما دارد.

 

اگر در هیچ زمینه مهارت و تخصصی ندارید و یا میخواهید هرچه سریعتر درآمدی کسب کنید، میتوانید از مدل ششم یا کسب درآمد از همکاری در فروش استفاده کنید.

 

فقط برای کسب درآمد از این روش به نکات گفته شده دقت کنید و هر محصولی رو در سایت خود برای فروش قرار ندهید.
بهترین راه این است که درآمد زایی سایت خود را تنها به یک مدل محدود نکرده و از ترکیب دو یا سه مدل برای کسب درآمد از سایت تان استفاده کنید.

http://karenovin.com/make-money-website-models/



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

طراحی وب سایت و اپلیکیشن مشاوره آنلاین حرفه ای توسط شرکت نوپرداز اساس جدیدترین تکنولوژی روز دنیا انجام می پذیرید. شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت و یا کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

چرا طراحی سایت ریسپانسیو؟

همانطور که می دانیم امروزه افراد از دستگاه های مختلفی برای ورود کردن به وب سایت های مورد نظر خود استفاده می کنند. طبق آمار های منتشر شده نیز ثابت شده است که بازدید از وب سایت از تلفن های همراه به مراتب بیشتر از کامپیوتر ها بوده است. به همین جهت طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا اهمیت زیادی برای بهتر دیده شدن وب سایت شما توسط دستگاه های مختلف خواهد داشت.

امکانات وب سایت مشاوره

  • دریافت مشاوره از طریق وب سایت
  • امکان قراردادن مقالات و وبلاگ
  • ایجاد کلینیک آنلاین مشاوره
  • برگزاری کارگاه آنلاین
  • امکان ثبت نام کاربران
  • ایجاد پنل کاربری حرفه ای
  • مدیریت نظر ها
  • و سایر خدمات مشاوره ای

امکانات اپلیکیشن مشاوره

  • دریافت مشاوره از طریق اپلیکیشن
  • انتقال مطالب سایت به اپلیکیشن
  • پرفایل اختصاصی برای کاربران
  • ارتباط با شبکه های اجتماعی مختلف
  • سرعت بالا
  • انتشار اپلیکیشن در مارکت ها داخلی و خارجی
  • و سایر خدمات مشاوره ای

مشاوره چیست؟

مشاوره عبارت است از دریافت اطاعاتی حول یک موضوع خاص از مراجع و افراد متخصص. امروزه مشاوره ها در زمینه های مختلفی صورت می گیرد مانند روان شناسی، تحصیلی و غیره.  کلمه مشاوره مصدر عربی بوده و به معنای مشورت کردن با بقیه افراد است که دارای انواع مختلفی نیز می باشد. انجام مشاوره مناسب از مهم ترین اقداماتی است که از اشتباهات زیادی جلوگیری کرده و منفعت زیادی را برای شخص به دنبال خواهد داشت.

طراحی سایت و اپلیکیشن مشاوره 

یک مشاوره باید فردی خلاق باشد و از قدرت تجزیه و تحلیل بالایی برخوردار باشد. توانایی سخن گفتن و ایجاد ارتباط با افراد مختلف از جمله مهم ترین توانایی هایی است که یا مشاور مناسب باید داشته باشد.

nopardazco.net



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت مشاوره آنلاین,طراحی اپلیکیشن مشاوره,طراحی وب سایت مشاوره ,
:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

نرم افزار فروشگاه ساز نوپرداز ابزاری حرفه ای برای رشد کسب و کار شما و افزایش فروش و مشتریان شما از طریق دنیای اینترنت می باشد. ما ما در این محصول کد نویسی اختصاصی، قالب های بهینه سازی شده، سرعت بالا، امنیت بسیاری بالا و سایر موارد مورد نیاز در فروشگاه اینترنتی را در نظر گرفته ایم. با فروشگاه ساز حرفه ای نوپرداز بهترین نتیجه را برای کسب و کار خود به دست آورید.

فروشگاه ساز کسب و کار های کوچک و بزرگ

با توجه به امکانات متنوع و حرفه ای که در نرم افزار فروشگاه ساز نوپرداز به کار گرفته شده است، این امکان فرآهم شده تا صاحبان تمام کسب و کار های کوچک و بزرگ بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. این محصول طیف وسیعی از مشاغل را در بر میگیرد و طوری طراحی شده است تا امکان انجام جزئی ترین تغییرات نیز از طریق پنل مدیریتی امکان پذیر باشد.

امکان ثبت، ویرایش، حذف و کلیه تغییرات در بخش های مختلف سایت از طریق پنل کاربری به راحتی امکان پذیر بوده و کاربر هرگز دچار سردرگمی نخواهد شد.

فروشگاه ساز بهینه سازی شده

با توجه به این که امروزه اغلب مشتریان فروشگاه های اینترنتی از طریق موتور های جستجو وارد فروشگاه می شوند، به همین جهت تیم برنامه نویسی شرکت نوپرداز کدنویسی تمام بخش های فروشگاه را به صورت کاملا حرفه ای و مطابق با اصول سئو و بهینه سازی وب سایت انجام داده است.

هچنین سرعت بارگذاری بالا سایت و پیمایش با سرعت بالا بین صفحات مختلف از دیگر عوامل مهمی است که در این محصول ایجاد گردیده است. فروشگاه ساز نوپرداز به صورت کاملا بومی بوده و توسط جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا پیاده سازی گردیده است.

نرم افزار فروشگاه ساز چیست؟

فروشگاه ساز نرم افزاری است که برای ساخت فروشگاه اینترنتی و مدیریت آن ایجاد می گردد. از طریق آن شما می توانید محصولات مورد نظر کسب و کار خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید. برای انتخاب یک نرم افزار فروشگاه ساز حرفه ای شما باید ابتدا فروشگاه ساز های مختلف را بررسی نموده و پس از تجزیه و تحلیل بخش های مختلف آن و انجام مقایسه های لازم انتخاب خود را انجام دهید.

جهت مشاهده دمو فروشگاه ساز نوپرداز می توانید با بخش پشتیبانی ما در تماس باشید. 

امکانات فروشگاه ساز نوپرداز

  • امکان مدیریت سفارشات
  • اتصال به درگاه های بانکی مختلف
  • امکان گزارش گیری های اختصاصی و پیشرفته
  • سبد خرید حرفه ای
  • پشتیبانی قدرتمند
  • امکان ایجاد وبلاگ و خبرنامه
  • امکان قرار دادن تبلیغات در فروشگاه اینترنتی
  • امکان ارسال پیامک و ایمیل به مشتریان
  • امکان ایجاد تغییرات مختلف در هر بخش فروشگاه
  • امکان جستجو فوق پیشرفته
  • امکان نمایش محصولات مرتبط
  • نمایش بهترین محصولات
  • امکان ایجاد تخفیف ویژه برای محصولات 
  • و سایر امکانت موجود در دمو وب سایت

سفارش خرید نرم افزار فروشگاه ساز

شما می توانید برای سفارش خرید نرم افزار فروشگاه ساز با ما در تماس باشید. تیم طراحی و برنامه نویسی شرکت نوپرداز با بهره گیری از به روز ترین اطلاعات روز دنیا تلاش نموده است تا بهترین محصول را برای مشتریان تهیه کرده تا کسب و کار شما به بهترین شکل مسیر پیشرفت و رشد خود را طی نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از این محصول و سفارش خرید می توانید هم اکنون با ما تماس بگیرید.

جهت دریافت دمو درخواست خود را به پست الکترونیکی : info@nopardazco.com ارسال نمایید. 

خرید نرم افزار فروشگاه ساز حرفه ای

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

تقریبا می توان گفت امروزه همه چیز در دنیای مجازی خلاصه شده است. مردم بخش زیادی از زمان خود را در فضای مجازی سپری می کنند و بیشتر کارهای خود را به کمک اینترنت به آسانی انجام می دهند. به همین دلیل است که اینترنت تاثیر مستقیمی روی دنیای اقتصاد داشته است و کمک زیادی به کسب و کارها و سازمان ها برای معرفی خود و تبلیغات کرده است. طراحی وب سایت سازمانی و شرکتی از این جهت حائژ اهمیت می باشد.

سازمان ها و شرکت های مختلف نیز می توانند از اینترنت استفاده کرده به معرفی شرکت خود و خدماتی که ارائه می دهند بپردازند. با داشتن یک سایت علاوه بر این که به اعتبار خود می افزایند؛ می توانند بازدهی تبلیغات را بالا ببرند. همچنین کاربران می توانند از طریق سایت با شرکت ارتباط داشته باشند.

حدود 48 درصد از کاربران اینترنت عقیده دارند داشتن یک سایت شرکتی با طراحی خوب به شرکت ارزش و اعتبار می بخشد و حس اعتماد بیشتری ایجاد می کند. نداشتن سایت از داشتن یک سایت با طراحی بد، بهتر است. زیرا یک سایت نامناسب می تواند به شرکت شما آسیب بزند.

مزیت های طراحی سایت های شرکتی چیست؟

با توجه به مطالبی که درباره ی اهمیت و گسترش روز افزون نقش فضای مجازی در زندگی انسان گفته شد؛ کسب وکار و تجارت شرکت ها فقط به فضای کار فیزیکی محدود نمی شوند. شرکت های موفق همگی سایت هایی پربازدید برای پیشی گرفتن از سایر رقبا دارند. با داشتن یک سایت و ارائه لیست خدمات و فعالیت های خود، کاربران می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی با شرکت شما آشنا شوند؛ از خدمات شرکت استفاده کنند و با شما در ارتباط باشند.

چه شرکت هایی می توانند سایت داشته باشند؟

مهم نیست شرکت و کسب و کارتان کوچک است یا بزرگ. مهم نیست شرکتی تازه تاسیس دارید یا با قدمتی طولانی. همه ی شرکت ها برای موفقیت و رقابت باید در دنیای مجازی حضور داشته باشند؛ و این جز با داشتن یک سایت مناسب و حضور در شبکه های اجتماعی امکان پذیر نیست. خوشبختانه بستر اینترنت گسترده است و به راحتی می توانید یک سایت مناسب با شرکتتان طراحی کنید و پیشرفت بیشتری را شاهد باشید.

نکات مهم در طراحی وب سایت های سازمانی و شرکتی

سایت شرکت شما باید، با توجه به نوع شرکتتان و خدماتی که ارائه می دهید طراحی شود و برخی امکانات و ویژگی ها را دارا باشد. برای مثال درگاه پرداخت اینترنتی، تماس با ما، ثبت نام کاربران و ... .

مهمترین نکته که حتما باید در طراحی سایت شرکتتان رعایت کنید؛ زمان بارگذاری صفحات سایت است. اگر زمان بارگذاری سایت زیاد شود کاربران از سایت شما خارج شده و تاثیر بدی روی سئو سایت شما نیز خواهد داشت.

سئو و بهینه سازی سایت های سازمانی و شرکتی

آیا تنها طراحی یک سایت خوب برای افزایش مشتریان کافیست؟ باید بگویم خیر. درگام بعدی پس از طراحی یک سایت خوب، بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو بسیار مهم است. با قرار گرفتن در صفحات اول گوگل شما می توانید بازدید کنندگان بیشتری جذب کنید.

سئو شامل فاکتور های مختلفی مانند تولید محتوای مناسب، لینک ها، کلمات کلیدی و دیگر عوامل می شود؛ که باید رعایت شوند.

طراحی سایت سازمانی

 



:: برچسب‌ها: طراحی وب سایت سازمانی,طراحی وب سایت سازمانی و شرکتی ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

تهران بزرگ‌ترین شهر و پایتخت ایران و مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. جمعیّت آن در حدود 8 میلیون نفر است و بیست و پنجمین شهر پرجمعیّت جهان به شمار می‌ آید. مساحت این شهر ۷۳۰ کیلومتر مربّع است. این شهر یکی از بزرگ‌ترین شهرهای غرب آسیا  و بیست و هفتمین شهر بزرگ دنیا است. شهر تهران، در شمال کشور ایران و جنوب دامنهٔ رشته‌ کوه البرز واقع شده‌است.

مهمترین جاهای دیدنی تهران عبارتند از:

برج میلاد

عکس از جاهای دیدنی تهران,جاهای دیدنی تهران,برج میلاد

برج میلاد از بلندترین برج های ایران است

برج میلاد نام برج مخابراتی چند منظوره است که در شمال غربی تهران، میان تپه‌ ای با مساحت تقریبی ۱۴ هکتار واقع در جنوب محله شهرک غرب و شمال کوی نصر در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار دارد. این برج با ارتفاع ۴۳۵ متر (۳۱۵ متر از آن مربوط به شفت بتنی و ۱۲۰ متر دیگر مربوط به آنتن برج)، بلندترین برج ایران، ششمین برج بلند مخابراتی جهان و بیستمین سازه بلند نامُتکی جهان است.

این برج با ۱۳ هزار متر زیربنا از نظر وسعت کاربری سازهٔ رأس برج در میان تمامی برج‌های مخابراتی دنیا مقام نخست را دارد. این سازه به دلیل بلندی بسیار و شکل ظاهری متفاوتش، تقریباً از همه جای تهران نمایان است و از این رو، یکی از نمادهای پایتخت ایران به شمار می‌آید.

موزه آبگینه

جاهای دیدنی تهران,مکان های دیدنی تهران,موزه آبگینه

موزه آبگینه، موزه تخصصی شیشه و سفال است

این مجموعه تا ۱۳۳۰ خانه و محل کار قوام‌السلطنه بود و بعد از آن به مدت هفت سال در اختیار سفارت مصر قرار گرفت. سپس، به ترتیب به محل سفارت افغانستان، بانک بازرگانی و در سال ۱۳۵۵ با همکاری مهندسان ایرانی و اتریشی، تغییرات آن شروع شد. موزه آبگینه، موزه تخصصی شیشه و سفال است.

قدیمی‌ ترین شیشه‌ ها، لوله‌ های شیشه‌ ای به نام سیلندر شیشه است که از معبد چغازنبیل کشف شده است و مربوط به هزاره دوم قبل از میلاد است. شیشه‌ ها و سفال‌ های طبقه اول نیز مربوط به دوره‌ های پیش از تاریخ است که قدیمی‌ترین سفال دست‌ساز از دوران اشکانی می باشد. این موزه دارای تالارهای مختلفی مانند تالار صدف، تالار زرین و تالار لاجورد است که مجموعه ای از ظروف تاریخی با نقش و نگارهای هنری را در خود جای داده است.

بوستان نوروز

جاهای دیدنی تهران,بهترین جاهای دیدنی تهران,بوستان نوروز

از جاهای دیدنی تهران میتوان به بوستان نوروز اشاره کرد

یکی از جاهای دیدنی تهران در غرب بزرگراه شهیدمدرس و جنوب پارک آب و آتش می باشد که با عبور از مجموعه آب و آتش و ادامه مسیر به سمت جنوب، بعد از اتوبان شهید همت با استفاده از یک پل ارتباطی وارد بوستان نوروز و مجموعه پلانتاریوم می شوید.

بوستان نوروز با بیش از 90 هزار متر مربع مساحت بزرگترین بوستان پهنه غربی اراضی عباس آباد تهران با کارکرد تفریحی، فرهنگی و تفرجی است که برای آن کارکردهای بین المللی و فرهنگی نیز تعریف شده است. در بخشی از بوستان نوروز به نام «اکو»، برای کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو (به علاوه بحرین و عراق، که عضو اکو نیستند ولی نوروز را جشن می گیرند) 12 سکو طراحی شده است که این کشورها می توانند مراسم و آداب خاص خود درباره نوروز را در آن به نمایش بگذارند.

بوستان باغ ایرانی

جاهای دیدنی تهران,بهترین جاهای دیدنی تهران,بوستان باغ ایرانی

بوستان باغ ایرانی در ده ونک قرار گرفته است

با مساحتی حدود 3.4 هکتار در محدوده شهرداری منطقه 3 تهران واقع شده و بر اساس الگوی باغ ایرانی طراحی گردیده است تا به یکی از جاهای دیدنی تهران بدل شود. بوستان باغ ایرانی در یکی از محله های قدیمی تهران به نام ده ونک قرار گرفته که با قدم زدن در کوچه پس کوچه هایش یادی از گذشته های نه چندان دور تهران می کنید. عمارت ها و خونه باغ های قدیمی یاد آور آرامش و صفای مردم آن، از زیباییهای محله های قدیمی تهران هستند. در همان حوالی یکی از باغ های قدیمی سر و سامان داده شده و با استفاده از عناصر معماری سنتی ایرانی نام باغ ایرانی را به یدک می کشد.

2.5 هکتار از سطح بوستان باغ ایرانی به فضای سبز اختصاص داده شده و جالب اینجاست که در احداث فضای سبز آن درختان قدیمی موجود حفظ گردیده اند و گونه های گیاهی دیگر از قبیل برگ نو، برگ بو، زرشک، شیر خشت، مورد، پیراکانتا، انواع رز و نسترن و بوته های فصلی و دایمی به آن اضافه شده اند. گلکاری های بسیار زیبا در کنار درختان سر به فلک کشیده و نیمکت هایی که می توانید روی آنها بنشینید و از زیباییهای این باغ لذت ببرید. بدون شک بوستان باغ ایرانی از مکانهای دیدنی تهران است.

از ویژگی های مهم بوستان باغ ایرانی می توان به مناسب سازی معابر جهت تردد معلولین اشاره کرد که استفاده از این بوستان را برای این عزیزان راحت تر می کند. بوستان باغ ایرانی به نام های پارک باغ ایرانی، نیز شناخته می شود. بوستان باغ ایرانی دارای 2 ورودی اصلی با سردرهای زیبا در ضلع شرقی و غربی و 2 ورودی در ضلع جنوبی و جنوب غربی است.

آدرس بوستان باغ ایرانی: خیابان شیخ بهایی شمالی،20  متری پیروزان، کوچه شهید صابری.

بهشت مادران

بهترین جاهای دیدنی تهران,جاهای دیدنی تهران,بهشت مادران

یکی از جاهای دیدنی تهران، بهشت مادران، که فقط مختص زنان است

این بوستان نخستین مجموعه ورزشی تفریحی ویژه بانوان است که با دیوارهای بلند محافظت شده و ورود مردان به آن ممنوع است. عملیات احداث پروژه بوستان بهشت مادران واقع در ضلع شمال شرقی تقاطع بزرگراه های رسالت و شهید حقانی از اواخر اردیبهشت سال ۱۳۸۴ شروع گردید.

یکی از جذابیت‌ های بوستان بهشت مادران، گونه‌ های گیاهی است که برای فضای سبز آن استفاده شده و زنان علاقه‌مندی خاصی برای آگاهی از کم و کیف رشدشان نشان می‌ دهند که البته در این رابطه فضایی در قالب کلینیک گل و گیاه نیز در پارک طراحی شده است. در این پارک بیش از ۳۸ گونه گیاهی وجود دارد. همچنین جوی‌ های آب در سراسر بوستان طراحی شده که برخی در آرامش پارک، عبور آب را به تماشا می‌ نشینند و در حقیقت یکی از زیباترین فضاهای پارک همین قسمت است. دور از هیاهوی خیابان‌ ها و ماشین‌ ها بهشت مادران فضایی آرامش بخش برای زنانی است که نیاز به تفریح و استراحت دارند.

بوستان آب و آتش

جاهای دیدنی تهران,عکس جاهای دیدنی تهران,بوستان آب و آتش

بوستان آب و آتش که از مکانهای دیدنی تهران است

یکی از بوستان های متفاوت شهر تهران با مساحتی گسترده و امکانات تفریحی مختلف که بدون شک از دیدنیهای تهران محسوب می شود. بوستان آب و آتش با مساحت 24 هزار مترمربع در تیرماه 1388 افتتاح شد. بوستان آب و آتش یا بوستان حضرت ابراهیم (ع) دارای تجهیزاتی مانند چهار برج آتش، آبنما،فضای بازی با آب، چادری ۷۰۰ متری با روی گردان ۳۷۰ نفری، پل ابریشم، لانه کبوتر، کالسکه رانی، فانوس دریایی، آلاچیق،… و محیط سبز است که آن را از سایر بوستان های تهران متمایز کرده است.

 

بوستان آب و آتش که از مکانهای دیدنی تهران است از طریق یک پل کابلی به بوستان نوروز ارتباط دارد. این پل مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری است که از روی اتوبان همت می گذرد و نمای بسیار زیبایی دارد. بوستان آب و آتش دارای 2 در ورودی نیز هست که یکی از اتوبان شهید حقانی و دیگری از کوچه کنار بوستان؛ در ضلع غربی آن که دالانی با سقفی چوبی است و در تابستان با گل و گیاه پوشیده می شود وبسیار زیبا و دلنشین است.

آدرس بوستان آب و آتش: بوستان حضرت ابراهیم (ع) در شمال مجموعه تفریحی اراضی عباس آباد تهران قرار گرفته است. بوستان آب و آتش در میدان ونک، اتوبان شهید حقانی، بعد از چهار راه جهان کودک، دست راست، جنب اتوبان. در اولین کوچه بعد از چهارراه جهان کودک راه دارد که آخر آن خیابان پارکینگ مخصوص پارک نیز در نظر گرفته شده است.

درکه

مکان های تفریحی تهران,جاهای دیدنی تهران,درکه

درکه تهران به نام های درکه، نیز شناخته می شود

درکه یکی از از قدیمی ترین و زیباترین محلات ییلاقی شمیرانات است که در امتداد دره مصفایی به همین نام به صورت شمالی-جنوبی و در دو طرف مسیر رودخانه درکه واقع شده است. محل و مسیر کوهستانی درکه در شمال غرب تهران قرار دارد و آغاز یکی از مسیرهای محبوب کوه پیمایی در تهران است. درکه یکی از تفریحگاههای مهم و قدیمی تهران است که نباید هیچوقت آن را از نظر دور کنید. ییلاق خوش آب وهوایی در پای کوههای بلند البرز، مکانهای دیدنی با دسترسی آسان که می توان برای کوه پیمایی سبک و گشت و گذار به آنجا رفت .

قدمت درکه به حدود قرن پنجم هجری بر می گردد و سادات ساکن در آن از نسل امامزاده سید محمد والی از نوادگان علی بن حسین هستند. کشف سنگ های قبور، تنور های قدیمی، هاون های سنگی تراش خورده هنگام خاکبرداری و احداث بنای امامزاده، همچنین جاری بودن چشمه آب در شمال بقعه متبرکه موید سکنای اولیه اهالی درکه در اطراف همین امامزاده می باشد.

هفت حوض، جنگل و آبشار کارا، آبشار بند عبدالله، آبشار جوزک، پلنگ جوزک، پلنگ چال، اسپیو (آب سپید)، هفت چشمه (هفت طیغانی)، و کفو (آب کف دار) معروف ترین جلوه های طبیعت زیبا و مترنم دره درکه هستند که بر جاذبه های گردشگری و کوه پیمایی آن افزوده اند. درکه تهران به نام های درکه، نیز شناخته می شود.

چشمه علی

جاهای دیدنی تهران,عکس جاهای دیدنی تهران,چشمه علی

نام باستانی این چشمه علی، سورنا بوده است

این چشمه در همسایگی ابن بابویه، برج طغرل، دژ رشکان و در زیر باروی ری واقع شده است. چشمه‌علی از میان صخره‌ اى بزرگ خارج شده و به سوى جنوب و سپس جنوب شرق جاری است. نام باستانی این چشمه، سورنا بوده است که احتمالا منسوب به دودمانی بزرگ در دوره اشکانیان و ساسانیان است. بعدها به نام امام علی (ع) به چشمه على معروف شد. قدمت چشمه‌ علی به حدود ۸۰۰۰ سال پیش بر می‌ گردد، زمانی که نخستین اجتماع در کنار چشمه‌ ای دایمی واقع بر بالای تپه‌ ای، گرد آمدند. این محل در هزاره سوم پیش از میلاد ناگهان متروک شد و دوباره از هزاره دوم مسکونی و آباد گشت.

این جا آثاری از عهد پارت‌ ها (حصار معبد آناهیتا متعلق به آغاز عصر مسیحی)، ساسانی‌ ها، اسلام تا عهد تیموریان به دست آمده است. به استناد روایت‌ های مختلف، مادر زرتشت نیز در این مکان متولد شده است. درباره آب چشمه گفته می‌ شود که از جاجرود و قیطریه تأمین می‌ شود و پس از گذر از راه‌ های زیر زمینی، از دل تپه می‌ جوشد. در گذشته فرش فروش‌ ها و مردم تهران، قالی‌ ها و قالیچه‌ های خود را با این عقیده که در آب این چشمه خاصیتی است که فرش را تمیز و رنگش را روشن‌ تر و پر جلاتر می‌ سازد، در آب چشمه‌علی می‌ شستند. چشمه‌ علی در جنوب تهران و شمال شهرری در منطقه ۲۰ شهرداری تهران قرار دارد.

میدان آزادی

جاهای دیدنی تهران,مکان های دیدنی تهران,برج آزادی

برج آزادی نماد تهران می باشد

 

از بزرگ ترین میدان های تهران است که برج آزادی با ارتفاع چهل و هشت متر ، نماد تهران در آن قرار دارد. برج آزادی یا شهیاد ، در زمان سلطنت محمد رضا شاه پهلوی به عنوان نماد پایتخت ساخته شد. این میدان که قبل از انقلاب ۱۳۵۷ ایران میدان شهیاد نام داشت، به صورت بیضی ساخته شده است که در مرکز آن برج آزادی قرار گرفته است و در حاشیه ی آن دو مسیر اتومبیل رو که در بعضی قسمت ها به صورت دو طبقه ساخته شده است، قرار گرفته است. بین بنای برج آزادی و مسیرهای اطراف میدان نیز باغچه های چمن کاری شده به صورت شش ضلعی ساخته شده است.

بازار تجریش

بازار تجریش,مهمترین جاهای دیدنی تهران,جاهای دیدنی تهران

بازار تجریش یکی از قدیمی‌ترین بازارهای تهران در منطقه شمیرانات است

بازار تجریش که از یک طرف به میدان تجریش، از سمت دیگر به امام‌زاده صالح و کوچه‌ های اطراف آن راه دارد، از قدیمی‌ ترین مراکز خرید شمیران بوده و هنوز بافت قدیمی خود را حفظ کرده است‌. اگر چه ساخت بازار قائم به سبک جدید در کنار آن شکل کاملاً سنتی بازار را تحت تأثیر قرار داده است‌، اما هنوز حجره‌ های معروف و قدیمی بازار هویت خود را از دست نداده‌ اند. بازار قدیمی تجریش، به صورت سرپوشیده و متصل کننده دو محله سرپل و تجریش است‌، که نمونه کوچکی از بازار تهران است‌.

در بازار تجریش که از سوق‌ های کوچکی تشکیل شده‌، یک میدان سرپوشیده میوه و تره ‌بار هم وجود دارد که از نظر مکانی بسیار جذاب و زیبا است‌. البته این میدان در اصل مکان تکیه تجریش می باشد که یکی از قدیمی ترین تکیه های تهران به شمار می رود و بعد از ده محرم به اجاره در اختیار بازار میوه تره بار قرار می گیرد. بازار تجریش همچون دیگر بازارهای سنتی، مسجد و حسینیه دارد‌.

 

فهرست دیگر جاهای دیدنی تهران:

تهران قدیم
1. مجموعه برج آزادی
2. خانه موزه مقدم حسن آباد
3. عمارت مسعودیه بهارستان
4. باغ موزه نگارستان بهارستان
5. کاروانسرای خانات میدان شوش
6. خانه کاظمی تهران قدیم چاله میدان
7.باغ موزه قصر
8. مدرسه دارالفنون ناصرخسرو
9.خانه دکتر مصدق فلسطین
10.قنات آب شهرک امید

هنری
11. خانه موزه استاد صبا بهارستان
12. موزه فرش کارگر شمالی
13. موزه موسیقی الهیه
14. خانه صادق هدایت سعدی
15. موزه سینما باغ فردوس
16. موزه ابگینه و سفالینه سی تیر
17. شهرک سینمایی غزالی جاده مخصوص کرج
18. موزه هنرهای معاصر کارگر شمالی
19. تاتر شهر پارک دانشجو
20. تالار وحدت حافظ
فرهنگی تاریخی
21. مجموعه موزه های کاخ گلستان
22. مجموعه موزه های کاخ نیاوران
23. مجموعه موزه های کاخ سعد آباد
24.موزه عبرت ایرات عشرت آباد
25. موزه رضا عباسی شریعتی
26. موزه جواهرات چهارراه استانبول
27. موزه عروسک های ملل پاسداران
28. موزه ملی ایران سی تیر
29.موزه ملک باغ ملی
30. باغ مینیاتوری ایران جانبازان غربی

مذهبی
31. آرامگاه ابن بابویه
32. موزه آثار شهدا بهشت زهرا
33. موزه مرکزی شهدا طالقانی
34. مسجد و مدرسه سپهسالار ناصر خسرو
35. کلیسای سرکیس مقدس نجات الهی
36. موزه هنرهای دینی امام علی اسفندیار
37.حسینیه و خانه امام خمینی جماران
38. مرقد امام خمینی بهشت زهرا
39.حسینیه ارشاد شریعتی
40. امام زاده داوود کن

گردش و فضای سبز
41. آبشار و آب نما تهران شهید خرازی
42. پارک ژوراسیک سعادت آباد پارک پرواز
43. باغ ایرانی شیخ بهایی
44. پارک بازیافت علی آباد جنوبی
45. دریاچه شهدای خلیج فارس چیتگر
46. بوستان نوروز پل طبیعت گنبد مینا و زیما پارک آب و آتش
47. باغ گیاه شناسی ملی پیکان شهر
48. باغ پرندگان هنگام
49. موزه حیات وحش هفت چنار
50. موزه حشرات هایک میرزا یانس چمران

ورزشی 
51. کوهنوردی کوهستان های تهران پناه گاه های شیر پلا توچال و پناه گاه کلک چال درکه و دارآباد
52. دوچرخه سواری پارک چیتگر
53. مجموعه ورزشی استادیوم آزادی
54. مجموعه ورزشی انقلاب نیایش
55. پیست های اسکی توچال و دیزین و شمشک و …
56. پینت بال ای تهران کوهستان و انقلاب و …
57. پرواز پاراگلایدر شهران
58. جاده پیاده روی پارک پردیسان
59. پارک اختصاصی بانوان بهشت مادران حقانی
60. کارتینگ پرند

علمی
61. موزه پست و تلفن باغ ملی
62. موزه ملی پزشکی کارگر شمالی
63. موزه خودروهای تاریخی جاده مخصوص کرج
64. موزه تماشاگه زمان تجریش
65. نمایشگاه هوایی اتوبان کرج
66. موزه دکتر حسابی مقصود بیک
67. موزه صنعت برق پیروزی
68. رصد خانه زعفرانیه
69. پارک ترافیک مرزداران
70. موزه اسناد ملی حقانی

تجاری 
71. بازار قدیم تهران
72. بازار سنتی تجریش
73. بازار مبل و موزه مبل یافت آباد
74. نمایشگاه بین المللی تهران چمران
75. مجتمع تجاری و پردیس بزرگ سینمایی کوروش ستاری
76. هایپر استار باکری
77. مال های جدید تهران تیراژه 2 و ارگ و تهران مال و پالادیوم …
78. مرکز خرید گلستان شهرک غرب
79. مرکز همایش های اجلاس سران
80. بازار موبایل علاالدین جمهوری

خوراکی 
81. رستوران ها و کافه های دربند
82. رستوران ها و کافه های درکه
83. رسووران های فرحزاد
84. کافه و رستوران های ییلاقات تهران فشم و میگون. لواسان و کن
85. کافه نادری انقلاب
86. فودکورت پالادیوم
87. قنادی های کوک
88. کافه رستوران خانه هنرمندان ایرانشهر
89. چلوکبابی های قویمی بازا تهران مسلم و شمشیری و شرف الاسلامی و …
90. دیزی سنتی آذری میدان راه آهن

تفریحی 
91. برج میلاد و دلفیناریوم
92. آکواریوم و موزه صلح پارک شهر
93. سورتمه تهران گلابدره
94. تله کابین توچال
95. سینمای 7 بعدی پارک آب و آتش
96. دهکده آبی پارس
97. مجموعه آبی فشافویه اتوبان قم
98. باشگاه موتورسواری صحرایی اتوبان بابایی
99. سرزمین عجایب مجتمع تیراژه اشرفی اصفهانی
100. شهربازی بیلینو بوستان نهج البلاغه

گردآوری : بخش گردشگری بیتوته
منابع:
visit.tehran.ir

بت فوروارد betforward 
aryazamyn.com



:: برچسب‌ها: مهمترین جاهای دیدنی تهران , مهمترین جاهای تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که با وجود آژانس های مسافرتی که نقش واسط را برای جذب مشتریان انجام می دهند، چه نیازی به طراحی سایت هتل ها  می باشد ؟ در ادامه همراه ما باشید تا با دلایل و مزایای طراحی سایت هتل آشنا شوید:

 بازاریابی مدرن کلید موفقیت کسب و کارها

درصورتی که کمی با حوزه بازیابی و کارآفرینی آشنایی داشته باشید و مطالعه داشته باشید حتما نام سث گودین یکی از فعالان این حوزه ، به گوش شما آشنا به نظر خواهد آمد. سث گودین در یکی از سخنرانی های خود به اشتباهات بازاریابی سنتی و اینکه چرا در عصر امروز جایی در زندگی مردم ندارند اشاره می کند.

در طول سال های گذشته رسانه های اجتماعی نقش اطلاع رسانی را بر عهده داشتند. کسب و کار ها برای آنکه بتوانند مخاطب مورد نظر خودشان را جذب کنند، هزینه های زیادی را صرف تولید و پخش تیزر های تبلیغاتی می کردند. با گذشت زمان حالا مخاطبان رسانه های اجتماعی مهارت بالایی در نادیده گرفتن تیزر های تبلیغاتی و بیلبورد های خیابان ها پیدا کرده اند. البته این کاملا منطقی هست ، بشر امروزی روزانه در گرد بادی از تبلیغات ها زندگی می کنند بنابراین به صورت نا خودآگاه آنها را نادیده خواهد گرفت.

از طرفی دیگر، تجربه های نا موفق از اعتمادی که مردم به تبلیغات سنتی داشته اند باعث شده است که این نوع تبلیغات مانند گذشته نتوانند به کسب و کار ها در جذب مخاطب و مشتری کمک کند.

زندگی مدرن انسان امروزی شیوه ی دیگری را برای بازاریابی مطلبد. فضای آنلاین و اینترنت امروز جای رسانه های اجتماعی را در زندگی روزانه مردم گرفته اند . بنابراین برای آنکه کسب و کار ها بتوانند مخاطب خود را با خود همراه کنند، لازم است جایی حضور داشته باشند که مخاطب آنجا است.

سیستم رزرو آنلاین هتل

طراحی سایت هتل چه مزایایی دارد؟

 

دسترسی آسان و صرفه جویی زمان

امروزه کاربران فضای مجازی از تاکسی آنلاین در خواست تاکسی می کنند ، از فروشگاه اینترنتی خرید می کنند و پرداخت اینترنتی انجام میدهند و پیش از انتخاب هر محصول یا خدماتی در فضای مجازی در مورد آن تحقیق می کنند.فضای آنلاین این امکان را برای صاحبان کسب و کار فراهم آورده است که با طراحی سایت هتل ،  در دسترس کاربران و مشتریان باشند و از طرفی کاربران نیز می توانند در کمترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

برندینگ و بازاریابی

امروزه مسئله برندینگ تنها به طراحی لوگوی زیبا و شکیل ختم نمی شود. طراحی سایت هتل ، در صورتی که به درستی انجام شود می تواند مانند یک بروشور آنلاین عمل کند.
بروشور ها با هدف معرفی خدمات طراحی می شود. حال در نظر بگیرید بروشور آنلاینی را که محدودیت های بروشور های چاپی را ندارد و با گرافیک و انیمیشن منحصر به فرد ، همان هدف ( یعنی معرفی خدمات)  را دنبال می کند! می توانید تصور کنید که به چه میزان می تواند در جذب مشتری و برندینگ موثر باشد؟

طراحی سایت هتل می تواند شامل قسمت های ذیل باشد:

  • تاریخچه و معرفی هتل
  • آلبوم تصاویر هتل
  • امکانات تفریحی هتل
  • معرفی انواع اتاق ها
  • معرفی سرویس ها
  • تور مجازی
  • تماس با ما
  • پرسش و پاسخ
  • و ….

طراحی سایت هتل که موارد ذکر شده را شامل باشد به خوبی میتواند در راستای هدف برندینگ مجموعه عمل کند.

با طراحی سایت هتل و حضور در فضای مجازی میتوان از مزایای بازاریابی اینترنتی و بازاریابی موتور های جستجو نیز بهره برد.

موتور های جستجو امروزه نقش مهمی در هدایت کاربران به کسب و کار ها را دارند. هزینه بازاریابی اینترنتی می تواند به مراتب کمتر از بازاریابی سنتی باشد اما بازگشت سود آن بسیار بیشتر از بازاریابی سنتی باشد.

سیستم رزرو آنلاین هتل

سیستم رزرو آنلاین هتل از سال های پیش در جهان امری جا افتاده بوده است و به تازگی در کشور ما نیز در حال پیاده سازی است.

اینترنت این فرصت را برای کسب و کار ها فراهم آورده است که گستره مشتریان خود را افزایش بدهند. بنابراین یکی از ویژگی هایی که در طراحی سایت هتل باید به آن توجه کرد این است که از تکنولوژی های روز دنیا عقب نماند .

 

پس اگر تا به الان برای هتل خود یک سایت طراحی نکرده اید ، شاید بهتر است مزایایی که طراحی سایت هتل بر روی کسب و کار شما میتواند داشته باشد را بررسی نمایید و ویژگی هایی که میخواهید سایت شما پوشش بدهد را یادداشت نمایید. پس از آن از یک متخصص مشاوره بگیرید و تصمیم خود را عملی سازید. مطمئن هستم که تغییرات را به زودی در کسب و کارتان خواهید دید.



:: برچسب‌ها: ویژگی های طراحی سایت هتل حرفه ای , ویژگی های طراحی سایت هتل , طراحی سایت هتل حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

یک اصطلاح وجود دارد که می گوید:"تا زمانی که نوآوری نکرده اید تقلید کنید". برای کسانی که در زمینه طراحی وب سایت قربانی این موضوع شده اند، شنیدن این چیز راحتی نیست، اما حقیقتی است که وجود دارد. هنگامی که شما قصد دارید یک ماشین طراحی کنید به چرخ، صندلی، شیشه و سایر موارد دیگری نیاز خواهید داشت. اما شما همه آن ها را از اول به روشی متفاوت نخواهید ساخت. با این حال، با نوآوری در روشهای دیگر و تلاش برای ارائه این عناصر به صورت متفاوت، می توان محصول بهتری را ارائه داد.

سرقت در طراحی نیز یکی از مواردی است که به هیچ عنوان قابل پذیرش نخواهد بود. یکی از موارد اخیر این بود که لوگوی المپیک 2020 توکیو شباهت زیادی به لوگو تئاتر دلیج داشت. شباهت های این دو طراحی بسیار بحث برانگیز بود که در خبر گذاری بی بی سی کاملا درباره آن صحبت شده است.

سرقت طراحی سایت 

سرقت در طراحی وب سایت چیست؟

منظور از سرقت در این عمل کپی کردن یا برداشتن هر محصولی بدون مشخص کردن خلق کننده آن می باشد. در طراحی وب سایت کپی رایت سه مورد را شامل می شود: 1. نگاه و احساسات بصری 2. مشخص کردن منابع 3. ارسال مطالب در اینترنت

اگر شما آن را ایجاد نکرده اید و همچنین هیچ شرایطی برای استفاده از آن ذکر نشده است، باید از دارنده آن اجازه بگیرید. استفاده از آن بدون اجازه، سرقت محسوب می شود و می تواند منجر به جریمه های قانونی شود.

بسیاری از شرکت های برای رعایت حق کپی رایت محصولات خود از سرویس هایی به نام "عنکبوت ها" استفاده می کنند. این عنکبوت ها با معیار های مختلفی مانند (اسامی، تصاویر، محتوا و موارد دیگر) دنیای وب را جستجو می کنند. 

نقض حق نسخه برداری حتی می تواند توسط بازدیدکنندگان وب سایت ها پیدا و گزارش شود. در نظر بگیرید که افزایش ترافیک وب نیز خطر ابتلا به آن را افزایش می دهد. سرقت ادبی هرگز موجه نیست و می تواند منجر به عواقب جدی (و گاهی مالی) شود.

مهارت طراحان وب سایت حرفه ای باعث شکوفایی و افزایش اعتبار آن ها خواهد شد، در صورتی که مطالب کپی شده بعنوان مدرکی همیشه در دنیای وب  خواهد بود. بهتر است هنگامی که در حال تلاش برای طراحی یک وب سایت جذاب هستید، به منابع متعددی نگاه کرده تا دوباره خلاقیت خود را تحریک نمایید.

وب سایت هایی که می توانید از طراحی آن ها الهام بگیرید

وب سایت CSS Nectar

الهام از طراحی سایت 

وب سایت CSS Nectar یکی دیگر از گالری های عالی الهام گرفتن از طراحی وب سایت ها است. وب سایت های برجسته بر اساس طراحی، برنامه نویسی، و خلاقیت رتبه بندی می شوند و همچنین می توانند براساس رنگ، ویژگی، کشور و دسته بندی طبقه بندی شوند.

وب سایت Awwwards

الهام گرفتن از سایت 

Awwwards دارای یک سیستم رتبه بندی برای وب سایت های برتر می باشد. در این سایت هر روز یک سایت جدید برای نمایش قرار می گیرد. آن ها آنالیز های فوق العاده ای را درباره سایت ها ارائه می دهند و همچنین کاربران می توانند درباره طرح های مختلف نظر خود را بگویند. 

وب سایت siteInspire

طراحی وب سایت 

این سایت قابلیت دسته بندی وب سایت ها را بر اساس پلتفرمی که با آن ساخته شده اند را دارد. همچنین شما می توانید برای فیلتر کردن سایت ها از روش های قدیمی تر نیز استفاده کنید (مثلا فیلتر بر اساس نوع، سبک طراحی و غیره). با کمک این سایت شما می توانید از طراحی وب سایت مورد نظر خود متناسب با پلتفرمی که با آن طراحی شده است الهام بگیرید.



:: برچسب‌ها: الهام گرفتن در طراحی وب سایت,سرقت کردن طراحی وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

امروزه وب سایت ها یکی از کانال های اصلی برای نمایش نام تجاری شما به مشتریان می باشند. از این طریق شما می توانید به آن ها بگویید چه چیزی را می فروشید و چه خدماتی را به آن ها ارائه خواهید داد. اما هزینه طراحی وب سایت در سال 2018 چقدر است؟

طراحی وب سایت اگر به نحو صحیح صورت گرفته باشد و بهینه سازی نیز شده باشد، می تواند نقش موثری در پیشرفت و افزایش درآمد شرکت شما داشته باشد. شما نیاز دارید یک شرکت طراحی سایت متناسب با بودجه خود پیدا کنید و اطمینان پیدا کنید که تمام صفحات وب سایت شما را به صورت حرفه ای طراحی خواهند کرد. 

از زمانی طراحی وب سایت ها به صورت واکنش گرا نیز انجام شدند (برای بهبود قابلیت استفاده از وب سایت ها در دستگاه های با ابعاد مختلف مثل رایانه، گوشی هوشمند، تبلت و غیره)، هزینه طراحی سایت تغییر زیادی داشته است. در واقعا در 10 سال گذشته این یکی از عوامل بسیار مهم در تعیین هزینه وب سایت ها بوده است. همچنین ارائه تجربه کاربری مناسب یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیر گذار در قیمت طراحی وب سایت می باشد. 

طراحی سایت حرفه ای 

نکاتی که باید قبل از برنامه ریزی برای طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید

داشتن یک طرح جامع برای طراحی وب سایت قدرتمند، یک راهکار تعیین هزینه ضروری است. چندین متغیر وجود دارد که باید در هنگام انتخاب رویکرد به طراحی وب سایت در نظر گرفته شود تا بتوانید از منابع خود بهترین استفاده را نمایید.

شرکت های طراحی وب سایت یا توسعه دهندگان وب؟

بین شرکت های طراحی وب سایت و توسعه دهندگان وب تفاوت هایی وجود دارد که قبل از شروع به کار باید آن ها را بدانید. شرکت ها صفحات وب خود را با یک طرح بصری و کاربر پسند طراحی و سازماندهی کرده و از روش های زیبایی شناسی پیچیده ای استفاده می کنند.

از سوی دیگر، توسعه دهندگان وب در سمت فنی وب سایت ها کار می کنند. آنها از کد HTML در سایت مراقبت خواهند کرد، در عین حالآن ها مشکلات برنامه نویسی و شبکه را برای شما حل خواهند کرد.

شرکت های طراحی وب سایتی وجود دارند که هر دو نوع خدمات را در ازای هزینه های اضافی برای شما انجام می دهند. با این حال، به عنوان یک قاعده کلی، شما باید درک کنید که زیبایی شناسی یا عملکرد برای وب سایت شما اهمیت زیادی دارد یا خیر، و سپس یک شرکت تخصصی را انتخاب کنید.

هدف پروژه شما چیست؟

قبل از بحث درباره هزینه های طراحی وب سایت، ابتدا باید در مورد اهداف وب سایت خود فکر کنید.

  • شما از وب سایت خود چه چیزی می خواهید؟ وب سایت را برای رشد کسب و کار خود می خواهید و یا یک پروژه شخصی، مانند یک وبلاگ است.
  • آیا شما در حال حاضر یک وب سایت دارید؟ شما ممکن است فقط بخواهید وبسایت موجود خود را بازسازی کنید تا آن را به روز نگه دارید و بهینه سازی کنید. با این حال، این لزوما به این معنی نیست که هزینه های طراحی وب سایت شما پایین خواهد آمد.
  • از طریق وب سایت جدید خود چه چیزی را می خواهید به دست بیاورید؟ فکر کنید هدف اصلی شما افزایش درآمد شما، فروش محصولات خود به صورت آنلاین یا ارتباط ساده کسب و کار شما با مخاطبان شما است.
  • آیا می خواهید در زمینه ای تخصص دارید؟ ارزیابی کنید که آیا شما روی چیز خاصی تمرکز دارید یا اینکه خدمات مختلفی را ارائه می دهید.
  • وب سایت شما برای چه کسانی طراحی خواهد شد؟ آیا وب سایت شما برای هدف قرار دادن شرکت ها یا مشتریان مخصوصی است یا خیر؟
  • پروژه شما چقدر بزرگ است؟ یک کسب و کار بزرگتر مستلزم صفحات وب بیشتر در وب سایت شماست تا بتواند تصویر کاملی از ایده شما را به مشتریان ارائه دهد. در واقع این مورد نیز هزینه طراحی وب سایت را افزایش می دهد.

بودجه شما برای طراحی وب سایت

شما همچنین باید به بودجه وب سایت خود برای طراحی کسب و کار آنلاین توجه داشته باشید. اگر بودجه شما با اندازه و پیچیدگی ایده طراحی وب سایت شما مطابقت نداشته باشد، پس از آن دوباره بودجه و انتظارات خود را از سایت ارزیابی کنید. سپس از شرکت های طراحی سایت مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

پس از آن، هنگام محاسبه هزینه های طراحی وب سایت شما باید در مورد زمان بندی نیز فکر کنید. مثلا آیا زمان کافی برای طراحی وب سایت شما وجود دارد؟ اگر نه، یک بار دیگر برنامه خود را مرور کنید یا یک شرکت طراحی وب حرفه ای را انتخاب کنید تا سرعت این روند را افزایش دهید.

شما همچنین باید در نظر داشته باشید که هنگام طراحی یک وب سایت، هزینه طراحی وب سایت به طور متوسط وجود ندارد: هر عنصر هزینه به شرایط خاص شما بستگی دارد، بنابراین مهم است که شما به هر عامل تصمیم گیری در مورد پروژه خود اهمیت دهید.

وب سایت تجارت الکترونیک

امروزه تجارت الکترونیک برای برخی از کسب و کارها، به ویژه آن دسته از شرکت هایی است که محصولات خود را صرفا از طریق وب به فروش می رسانند، اهمیت زیادی دارد. اگر شما تصمیم به فروش محصولات خود به صورت آنلاین را دارید، به گواهی SSL نیاز خواهید داشت تا امنیت وب سایت خود را افزایش دهید. همچین شما می توانید معاملات آنلاین خود را نیز مدیریت کنید.

هزینه طراحی وب سایت چقدر است؟

هزینه طراحی وب سایت طی چند سال گذشته بطور قابل توجهی تغییر کرده است، زیرا طراحی وب مفهومی است که هنوز هم به طور مستمر در حال بهبود است. از آنجا که وب سایت ها یکی از کانال های بازاریابی اصلی برای اکثر شرکت ها هستند، هزینه های طراحی وب سایت به ویژگی های زیادی وابسته است.

امروزه طراحی وب سایت واکنش گرا بسیار پر هزینه تر از گذشته است، زیرا بهینه سازی تجربه کاربری در هر دستگاه در حال حاضر بسیار ضروری است، تا شرکت بتواند بازدیدکنندگان آنلاین را حفظ کند.  البته، وقتی وب سایت ها را توسعه می دهید، چیزی را دریافت می کنید که هزینه آن را داده اید. برای هر راه حل که انتخاب می کنید، هزینه های مختلفی وجود دارند، زیرا آنها پیچیدگی های خاص خود را دارند.

آژانس های طراحی سایت تخصصی و شرکت های اینترنتی

اگر طرح شما شامل ایجاد یک وب سایت برای کسب و کاری پیچیده است، نیاز به یک آژانس های طراحی سایت حرفه ای خواهید داشت. در واقع یک وب سایت با سختار قوی ممکن است شامل مشخصات خاصی مانند موارد زیر باشد:

  • زیربخش های نامحدود
  • طراحی وب سایت واکنش گرا
  • قابلیت چت زنده
  • یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی
  • سیستم مدیریت محتوا (CMS)
  • قابلیت تجارت الکترونیک
  • سفارش سیستم مدیریت

بهترین آژانس های طراحی وب سایت هزینه های بالاتری  را نسبت به بقیه رقبای خود دریافت می کنند. هرچند تفاوت در کیفیت کار ارائه شده احتمالا قابل توجه خواهد بود. درست اسن که هزینه طراحی وب سایت بالا است، اما قطعا ارزش یک سرمایه گذاری بسیار عالی برای افرایش مشتریان شما را دارد.

طراحی وب سایت توسط فریلنسر ها

این نیز یک انتخاب مناسب برای افرادی است که قصد دارند یک وب سایت را با بودجه کمتری ایجاد نمایند. با این حال، هزینه کمتری برای طراحی وب سایت شما در نظر گرفته می شود، اما شما نمی توانید مطمئن باشید که آیا آنها دارای تجربه و ابزار لازم مانند شرکت های طراحی وب تخصصی هستند یا خیر!

امروزه شرکت های زیادی در خارج از کشور وجود دارند که طراحی وب سایت مور دنظر شما را انجام می دهند. به همین جهت شما می توانید با بررسی شرکت های داخلی و خارجی بهترین تصمیم را در این مورد اتخاذ نمایید.

طراحی وب سایت 

خودتان وب سایتتان را بسازید

امروزه طراحی وب سایت حتی با کمترین بودجه ها نیز امکان پذیر است. سازندگان وب سایت ها این امکان را به هر کسی می دهند تا بتواند وب سایت مورد نظر خود را طراحی نماید. 

پلتفرم های سازنده وب سایت یک ابزار آنلاین است که به شما توانایی طراحی وب سایت خود را بدون استخدام یک توسعه دهنده می دهد. این به شما اجازه می دهد صفحات وب ساده خود را براساس قالب های پیشین ایجاد کنید، بنابراین برای ایجاد یک سایت با قابلیت های استاندارد، نیازی به قابلیت های گرافیکی برجسته یا افزایش هزینه های طراحی سایت نیست.

با این حال، اگر شما انتخاب کنید که خودتان وب سایت خود را ایجاد کنید، قطعا مشکلاتی وجود خواهند داشت. اول و مهم تر از همه این که ویژگی های سازنده وب سایتی که برای استفاده انتخاب کرده اید محدود است. اغلب اوقات، حتی ارتقاء به یک نسخه بالاتر نیز به وب سایت شما کمک نمی کند. همچنین شما نیاز به یادگیری برخی مهارت های طراحی سایت و گرافیک دارید، که مدتی طول خواهد کشید.

به طور کلی، برای ایجاد یک وب سایت منحصر به فرد و پیشرفته، توصیه می کنیم با یک شرکت حرفه ای همکاری کنید. اگر هدف شما، دستیابی به یک حضور آنلاین قوی در دنیای اینترنت باشد که می تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند، هزینه های طراحی وب سایت برای رسیدن به موفقیت موثر خواهند بود.

برگرفته از سایت market-inspector



:: برچسب‌ها: بررسی هزینه های طراحی وب سایت در سال 2018,بررسی هزینه های طراحی وب سایت,طراحی وب سایت در سال 2018 ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1397 | نظرات ()