نوشته شده توسط : وصالی
سئو و بهینه سازی سایت های تک صفحه ای همواره یکی از مسائلی است که نیازمند داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می باشد. ساختار تک صفحه ای این وب سایت ها سبب می شود که شما نتوانید بیش از یک یا دو کلمه را برای وب سایت خود هدف قرار دهید. با وجود همه این مشکلات، سایت های تک صفحه ای قدیمی نیستند و با استفاده از روش های درست، می توانند بهینه سازی شوند. از سوی دیگر، آن ها روی یک هدف متمرکز شده اند و می توانند به طور انحصاری به منظور تحویل به آن هدف طراحی شده و با توجه به این ایده بهینه سازی شوند. در ادامه برخی از این روش های هوشمندانه را برای شما توضیح می دهم.

سئو 

معماری وب سایت

استفاده از معماری غیر قابل بازگشت یکی از مشکلات همیشگی صاحبان وب سایت ها بوده است. این مورد به شما کمک می کند تا دامنه وب سایت خود را گسترش داده و قدرت دامنه و چندین کلمه کلیدی را هدف قرار دهید. یکی از مهم ترین نکاتی من در مشاوره های سئو با آن ها برخورد کرده ام، وب سایت های تک صفحه ای هستند که فاقد وبلاگ و یا صفحات دیگری در کنار صفحه اصلی خود هستند. اضافه کردن صفحات به یک وب سایت تک صفحه ای، آن را به یک سایت چند صفحه ای تبدیل می کند. همچنین سعی کنید محتوای موجود در یک صفحه وب سایت خود را در یک فرمت سازمان یافته و قانع کننده مرتب نمایید. شما می توانید محتویات را به عنوان ها جدا کنید: ویژگی ها، سرفصل ها، بررسی ها، فرم تماس و غیره.

سازماندهی فایل های CSS برای ربات های گوگل

سازماندهی درست فایل های css یکی از مهم ترین عوامل سئو سایت شما می باشد. وجود کد های css پراکنده در وب سایت سبب سردرگمی موتور های جستجو و نظم وب سایت شما را با اختلال مواجه خواهد کرد. معمولا بهترین مکان برای قرار دادن فایل های css در بلای صفحه است.

جستجو قدرت بیشتر

لینک سازی همچنان به عنوان یکی از مهم ترین عوامل سئو وب سایت ها شناخته می شود. شما نباید بر روی ایجاد لینک های اسپم در بخش های تصادفی متمرکز شوید. شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مختلف و سرویس های ارائه دهنده وبلاگ و انجمن های نسبت به ساختن لینک های قدرتمند اقدام نمایید.

تگ های H1

معمولا استفاده از چندین تگ H1 برای وب سایت شما مناسب نخواهد بود. استفاده از چندین تگ H1 در یک تک صفحه، می تواند یک جدایی در محتوا را نشان دهد و این باعث می شود که صفحه شما قابل خواندن و جستجوی دوستانه باشد. همچنین فرصتی برای بهینه سازی کلید واژه های بیشتر را  ارائه می دهد.

خوانایی وب سایت

سعی کنید خوانایی وب سایت را نادیده نگیرید. هیچ وقت خوانایی وب سایت خود را قربانی سئو نکنید. اگر وب سایت شما خوانایی کمی داشته باشد هیچ چیزی رتبه بندی سایت شما را خراب تر از آن نخواهد کرد. بهترین روش برای کسب رتبه های برتر در موتور های جستجو ارائه محتوای با کیفیتی است که مربوط به مخاطبان شما باشد.

تازه نگه داشتن محتوا سایت

یکی از مهم ترین نکاتی که در سئو و رتبه بندی سایت شما در موتور های جستجو اهمیت دارد این است که محتوا سایت خود را به صورت مدام تازه نگه دارد. شما باید قدرت خلاقیت بالایی داشته باشید تا بتوانید هر آنچه در وب سایت خود می بینید تغییر دهید. یک راه برای حل این مشکل ایجاد قسمتی برای بررسی محصولات قدیمی و دریافت نظرات و پیشنهادات کاربران می باشد. در بدترین حالت شما فقط باید یک صفحه دیگر برای محتوا مورد نظر خود به سایت اضافه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی
چه چیزی در یک وب سایت جدید باید انجام شود تا رتبه بندی یک آن را در موتورهای جستجو  بهتر سازد ؟ در این مقاله چند نکته برای وب سایت های تازه کار جهت به دست آوردن رتبه بهتر در موتورهای جستجو و نکاتی در رابطه با سئو گرد آوری کرده ایم . با ما همراه باشید .

بیشتر اوقات به نظر می رسد که گوگل سایت های جدید را در ۶ ماه اول یا شاید هم بیشتر نادیده بگیرد . الگوریتم های پیچیده و مخفی گوگل جهت جلوگیری از بالا رفتن وب سایت های جدیذ در رتبه بندی طراحی شده اند و این موضوع به عنوان sandboxing شناخته می شود .

پس چه چیزی به صاحبان وب سایت های جدید در برطرف ساختن این مشکل کمک می کند و می تواند رتبه بندی سایت آنها را بهبود ببخشد ؟

راهنمایی وب سایت های جدید در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو

راهنمایی وب سایت های جدید در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو

چگونه وب سایت های جدید رتبه هایشان بهبود می یابد ؟

دقیقا مشخص نیست که گوگل با وب سایت های جدید چه می کند اما معمولا مشاهده شده است که یک وب سایت جدید ؛

  • برای مدت ۶ ماه تا یک سال کمتر در لیست موتورهای جستجو نشان داده می شود .
  • در یک مدت زمان کوتاه به رتبه های بالایی دست می یابد .
  • به طور متناوب از لیست موتور جستجو ظاهر یا پنهان خواهد شد .

منظور از وب سایت جدید ، یک وب سایت با یک دامنه و نام تجاری جدید است . بنابراین یک طراحی وب سایت جدید و با راه اندازی مجدد سایت به این بحث مرتبط نیست .

مواردی که در رتبه بندی سایت های جدید تاثیر دارند

گوگل توضیح نمی دهد که چه مواردی در رتبه بندی تاثیر دارند اما به نظر می رسد موارد زیر در نظر گرفته می شوند :

  • وب سایت های جدید در ۲۴ ساعته شبانه روز می آیند و می روند ( بنابراین آنها در یک دوره ی آزمایشی قرار می گیرند ) . در هر حال منطقی است اگر سایت های جدید برای اثبات خودشان کمی زمان بگذارند .
  • سایت های جدید توسط گوگل به عنوان یک بازار آزمایشی در نظر گرفته می شوند . در صورتی که بازدید کنندگان آنها را به صورت متناوب دوست داشته باشند ، گوگل آنها را بیشتر بر جسته می کند .
  • وب سایت های قبلی از حرکت نایستاده اند – آنها به طور فعال در جهان مجازی در حال حرکت اند .
  • برخی از تجارت ها و یا کلمات کلیدی بسیار رقابتی تر از دیگر کلمات هستند و احتمالا بهبود رتبه های موتور جستجو خیلی سخت تر خواهد بود .

قوانینی که در واقع هستند روشن می کند که چرا سایت های جدید نتایج متفاوت و غیر قابل پیش بینی در لیست موتورهای جستجو دارند . واضح است که سایت هایی که سالهاست ایجاد شده اند و محتوای خوب با بروز رسانی منظم دارند ، موقعیت عالی در موتورهای جستجو خواهند داشت .

راهنمایی وب سایت های جدید در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو

راهنمایی وب سایت های جدید در بالا بردن رتبه بندی موتورهای جستجو

در سایت های جدید چه نکاتی سبب موفقیت خواهند شد ؟

  • طراحی سایت را به کمک تیمی حرفه ای انجام دهید و آن را به اجرا در آورید . این بدان معنا نیست که صفحه ی ساده را بارگزاری کنید . بلکه باید صفحات ریسپانسیو و جذاب توسط تیمی مجرب طراحی شود .
  • اطمینان حاصل کنید که محتوای وب سایت شما در یک موضوع متمرکز باشد – منحصر به فرد باشد ( گوگل هیچ ارزشی برای محتوای کپی شده از سایت های دیگر قائل نیست .)
  • در اسرع وقت وب سایت خود را ارتقا دهید و اجرا کنید. متأسفانه این بدان معنا نیست که هر چیزی یا یک صفحه برگزاری ساده را پرتاب کند – به این معنی است که دیگر نیازی به ارسال پیام غلطی به گوگل نیست.
  • محتوای شما باید برای مخاطبان مورد نظر مفید و آموزنده باشد – به طور کلی این به این معنی است که محتوای شما باید بر اساس آنچه مخاطبان شما میخواهند بدانند، به جای آنچه فکر میکنید  باید بگویید.
  •  اهمیت کلمات کلیدی را بیاموزید – محتوای خود را بر اساس کلمات کلیدی بنویسید .
  •  اصول بهینه سازی موتورهای جستجو و چگونگی هدف گذاری بر کلمات کلیدی را یاد بگیرید ، مطمئن شوید که طراحی وب سایت شما دوستدار موتور های جستجو است و محتوای شما به صورت مفهومی کد گذاری شده است، بنابراین گوگل می تواند محتوای شما را ارزیابی کند.
  • اساسا کلمات کلیدی آن چیزی است که مردم برای جستجو استفاده می کنند – بنابراین برای رتبه خوب شما باید محتوای خود را بر اساس کلمات کلیدی بنویسید، با استفاده از کلمات مورد نظر مخاطبان شما در هنگام جستجو
  • از کلمات کلیدی کم رقابت استفاده کنید . وب سایت هایی وجود دارند که به وسیله ی کلمات کلیدی کم رقابت در عرض چند هفته به گوگل می آیند و در باین کلمات رقابت سختی وجود ندارد.
  • کلمات کلیدی وسیعی را جهت افزایش شانس خود برای رسیدن به رتبه های بالا انتخاب کنید .
  •  عنوان SEO، URL صفحه وب و Meta Description خود را با دقت طراحی کنید . این موارد همان چیزی است که در صفحه ی نتایج گوگل مشاهده می شود .
  •  اطمینان حاصل کنید که google می داند که سایت شما وجود دارد – یک راه خوب برای انجام این کار گرفتن یک لینک از وب سایت های دیگر است .همچنین Google Analytics (نظارت بر بازدیدکنندگان سایت و غیره) و Google Search Console ( مشکلات سایت خود و غیره  را با آن چک کنید) را به سایت خود اضافه کنید.
  •  محتوای خود را به طور منظم تغییر دهید ( ترجیحا با اضافه کردن محتوای جذاب بیشتر ) به این صورت شما سعی می کنید به گوگل نشان دهید که یک سایت دینامیک و پویا دارید که ارزش دیدن را دارد .
  • لینک های مرتبط با وب سایت خود را بسازید، اما مراقب باشید – لینک های بد، شبکه های پیوند نامناسب، لینک های خریداری شده نا مناسب می توانند به وب سایت شما آسیب برسانند .
  • از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کسب و کارتان استفاده کنید و بازار هدف خود را گسترده تر سازید.

شرکت طراحی سایت وب افرا با بهره گیری از کادری متخصص آماده ارائه خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت به مشتریان گرامی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی
اگر چه دنیای اینترنت به یک مکان عمومی برای خرید و فروش کالا ها در فروشگاه های اینترنتی تبدیل شده است اما همچنان عدم تعامل شخصی بین مصرف کنندگان و شرکت ها وجود دارد. در بسیاری از موارد پاسخ ندادن اوپراتور های فروشگاه اینترنتی به مشتریان سبب سرخوردگی و نگرانی مشتریان خواهد شد. زمان پاسخگویی به مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. تحقیقات اخیر نشان داده است که از هر 5 مشتری فروشگاه های اینترنتی 3 نفر به خاطر پاسخگویی نامناسب و با تاخیر خرید خود را کامل نکرده اند. در حالی که برای جذب همین مقدار مشتری جدید شما باید هفت برابر مشتریان فعلی خود هزینه کنید تا مشتریان جدید جایگزین شوند. ارائه خدمات عالی به مشتریان نه تنها باعث افزایش فروش و سود می شود، بلکه به شرکت ها کمک می کند تا در بازار جایگاه و موقعیت فروشگاه اینترنتی خود را تثبیت نمایند. در زیر به بررسی موارد ویژه ای می پردازیم که از آن ها به عنوان کلید رشد فروشگاه اینترنتی یاد می شود.

سیاست های بازگشت محصول

بازگشت محصول فروشگاه 

یکی از مهم ترین مواردی که مشتریان یک فروشگاه اینترنتی با آن مواجه هستند، بازگشت محصول است. معمولا 15 تا 30 درصد از کالاهایی که به صورت آنلاین خریداری می شوند، بازگشت داده می شوند. بنابراین یک سیاست ساده و آسان برای بازگشت محصول در نظر بگیرید. سیاست های بازگشت محصول و مراحل مورد نیاز آن، باید در صفحات متعدد سایت شما و ایمیل خرید نشان داده شود. استفاده از یک فرآیند شفاف و دقیق اعتماد به نفس مشتریان را برای خرید از فروشگاه اینترنتی شما افزایش خواهد داد. به گفته دکتر توماس لمبو، صاحب Samurai Insoles "اگر شما خط مشی بازگشت آسان را ارائه دهید، مشتریان بیشتری از شما خرید خواهند کرد".

شخصی سازی فروشگاه اینترنتی

شخصی سازی فروشگاه اینترنتی می تواند نام تجاری یا همان برند کسب و کار شما را از دنیای رقابت جدا کند. در واقع، آمار نشان می دهد که بیش از 70 درصد از مصرف کنندگان آمریکایی بر شخصی سازی فروشگاه اینترنتی تاکید دارند. این شخصی سازی می تواند شامل داشتن حساب کاربری، اطلاعات پرداخت مانند آدرس ارسال کالا و انتخاب اقلام و کالا های مختلف باشد. دریافت ایمیل های شخصی کاربران در پنل کاربری یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با مشتریان است. 

بسیاری از فروشگاه های اینترنتی خدمات منحصر به فردی را بر اساس مشخصات مشتری ارائه می دهند(مثلا طراحی یک لباس سفارشی بر اساس مشخصات مشتری)، که از این مورد نیز می توانید برای قرار گرفتن در بالای سر رقبای خود استفاده نمایید.

دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان فروشگاه اینترنتی

اغلب مشتریان و کاربران سایت ها نظر و پیشنهاد خود ارائه نمی دهند، مگر این که از آن ها بخواهید. شما می توانید یک ایمیل پیگیری ارسال کنید و از آنها بخواهید تا تجربه خود را از فروشگاه اینترنتی شما توصیف کنند. بررسی انتقادات و پیشنهادات مشتریان برای فروشگاه های اینترنتی ضروری است زیرا باعث می شود صاحبان فروشگاه اینترنتی متوجه شوند که چه چیزی به درستی کار می کند و چه چیزی خوب کار نمی کند! پی بردن به اشتباهات همیشه بد نیست و باعث می شوند شما آن ها را اصلاح کنید و کارکرد فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید.

چت زنده با مشتریان

چت زنده 

برای مشتریان امروز فروشگاه های اینترنتی زمان اهمیت زیادی دارد. این به این معنی است که اگر آن ها یک سوال داشته باشند، یک پاسخ را می خواهند. اگر شما نتوانید به درستی آن ها را راهنمایی کنید، تنها با یک کلیک وب سایت شما را ترک خواهد کرد و به سراغ فروشگاه دیگری می روند. با توجه به اینکه 83 درصد از خریداران آنلاین نیازمند کمک برای تکمیل سفارش هستند، چت زنده (با افراد واقعی و نه ربات ها) ضروری است. استفاده از چت زنده می تواند نگرانی های شما را حل کند، یک تجربه عالی ارائه دهد و در نتیجه یک فروش برای فروشگاه شما به دست آورد.

ارائه خدمات از طریق رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی 

رسانه های اجتماعی جایی هستند که مردم از آن برای اشتراک گذاری و تبادل اطلاعات خود استفاده می نمایند. پس می توانید از این رسانه ها نیز برای پاسخ گویی به سوالات و تماس با مشتریان استفاده نمایید.  تحقیقات موسسه Bain & Company نشان می دهد که شرکت هایی که با مصرف کنندگان ارتباط برقرار می کنند و به درخواست های خدمات مشتریان در رسانه های اجتماعی پاسخ می دهند، 20 تا 40 درصد فروش بیشتری کسب می کنند.

فروش به خدمات وابسته است

ارائه خدمات مناسب به مشتریان و ایجاد تجربه کاربری مناسب گامی مهم برای سبقت گرفتن از سایر رقبای فروشگاه اینترنتی شما می باشد. بهتر اس یک بار به چشم یک خریدار به وب سایت خود نگاه کنید و بررسی کنید که آیا وب سایت فروشگاهی شما دوستانه، راحت و کاربرپسند هست یا خیر؟



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

امروزه سلیقه مردم به گونه ای تغییر کرده است که ترجیح می دهند بیشتر در وب سایت های جذاب و کاربردی ماندگار باشند، تا وب سایت های با محتوا نامناسب و بی فایده. بنابراین طراحی سایت ها باید به گونه ای باشد که سبب نارضایتی و گیج شدن کاربران نشود. مثلا شما اگر به سایت های حرفه ای دنیا مانند آمازون و ebay نگاه کنید، خواهید دید که این وب سایت ها هم از زیبایی ظاهری خوبی برخوردارند و هم در عین حال که حاوی اطلاعات بسیار زیادی هستند اما از طریق منو های ناوبری مناسب، دسته بندی های دقیق و ایجاد امکان جستجو محصولات توسط کاربران از گیج شدن مشتریان و بازدید کنندگان جلوگیری نموده اند. شاید این سخن بیل گیتس مهم ترین عمال در طراحی سایتی جذاب باشد: محتوا پادشاه است.

استفاده از خلاقیت و تجربه در زمینه طراحی سایت یکی از مهم ترین عوامل موفقیت شما برای طراحی وب سایتی جذاب خواهد بود.  اگر در زمینه طراحی سایت از اطلاعات زیادی برخوردار نیستید سعی کنید با افراد حرفه ای و متخص در این زمینه مشورت نمایید و از تجربه و قدرت خلاقیت آن ها در این زمینه بهره ببرید. اما به راستی چه عواملی برای طراحی سایت جذاب بیشترین تاثیر را دارند؟

ویژگی وب سایت های جذاب

  • استفاده از تصاویر و فایل های بصری جذاب و کاربر پسند
  • برگزاری مسابقات آنلاین
  • ایجاد انجمن و فضای مباحثه کاربران و بازدید کنندگان
  • طراحی رابط کاربری مناسب
  • استفاده از مطالب مرتبط و مربوط به موضوع سایت
  • بهره گیری از طراحان حرفه ای و طراحی دیزاین زیبا
  • استفاده از طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو در طراحی سایت

شرکت نوپرداز مفتخر است با استفاده از کادری با تجربه و حرفه ای در زمینه طراحی وب سایت و اپلیکیشن های موبایل شما را در این امر یاری نماید. شما می توانید برای ثبت درخواست طراحی سایت هتل یا هر گونه سوال و مشاوره رایگان در این مورد از طریق لینک تماس با ما اقدام نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی
به عنوان یک پزشک، درک می کنید که اولین تصور بیمار از عمل شما بسیار مهم است. چند سال پیش، اولین تصور بیمار از شما توسط تلفن یاویزیت شخصی ایجاد می شد، اما امروز بیماران بالقوه می توانند نظرات خود را قبل و یا بعد از آشنایی با عمل شما بیان کنند .  کلید ایجاد یک تصور خوب امروزه ، در طراحی وب سایت پزشکانقرار دارد.

بهترین روش های طراحی وب سایت پزشکان

بازدید از وب سایت شما در حال حاضر اولین تعامل بالقوه بیمار با عمل و کارایی شما است. و اگر سایت شما به خوبی طراحی و نگهداری نشود، می تواند آخرین تعامل بیمار با شما محسوب شود . با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد اینکه چرا پزشکان باید وبسایت داشته باشند ، بحث کنیم .

چرا طراحی وب برای پزشکان اهمیت دارد؟

به عنوان یک پزشک، شما همیشه مشغول هستید ، بنابراین در اولویت بندی و اهمیت وب سایت خود بسیار آسان چشم پوشی خواهید کرد . با این حال، در شرکت طراحی وب افرا ، ما در مورد اهمیت طراحی یک وب سایت  زیبا و بسیار کاربردی تجربه داریم و می توانید نمونه کارهای طراحی وب سایت ما را مشاهده کنید .

در شرکت طراحی وب افرا ، طراحی وب سایت برای پزشکان با نتایج خوب انجام می شود . تیم طراحی وب افرا با تخصص و تجربه بالا و کنار هم قرار دادن بهترین شیوه های طراحی وب سایت پزشکان در خدمت شماست . با کارشناسان ما در تماس باشید تا در طراحی وب سایت و بهینه سازی وب سایت شما را یاری کنند .

 

یکی از چیزهایی که باید به خاطر داشته باشید این است که یک وب سایت پزشک باید با هدف طراحی شده باشد. این هدف باید آموزش دادن بیماران و بهبود کلی تجربه بیمار در مورد تخصص و تجربه و نحوه عملکرد شما باشد.

طراحی وب سایت پزشکان

طراحی وب سایت پزشکان

نکاتی در مورد طراحی وب سایت برای پزشکان

طراحی وب سایت پزشک باید شامل اطلاعات پزشک باشد

وب سایت شما باید اطلاعات اولیه را بسیار آسان در اختیار مراجعه کننده قرار دهد . شماره تلفن، آدرس و ساعات کار احتمالا محبوب ترین دلیلی است که بیماران از وب سایت شما بازدید می کنند، بنابراین این اطلاعات باید به راحتی در هر صفحه قرار گیرند.

دلایل دیگری که بیماران جدید یا بیماران بالقوه جدید به وبسایت شما مراجعه خواهند کرد، این است که بیشتر در مورد نحوه ی کار اطلاعات کسب کنند . در وب سایت خود اطلاعاتی در مورد تجربه ها و تخصص هایتان ، نکاتی در مورد نحوه ی نوبت گرفتن ، بیمه های مورد قبول و تفاوت کار شما با دیگران قرار دهید .

وب سایت پزشک باید شامل چندین صفحه با محتوای جداگانه باشد

اگر شما یک وب سایت پزشک دارید که کمتر از پنج صفحه است، احتمالا کار ساده ای برای ایجاد اولین تصور انجام نمی دهید. نکات کوچکی وجود دارد که باعث خاص شدن وب سایت پزشک و عمل شما می شود و این یک فرصت طلایی برای ایجاد اولین تصور در مورد شماست.

اشتباه نکنید که چندین مطلب را در یک صفحه فهرست کنید. این برای بهینه سازی موتورهای جستجو مورد استفاده مفید نیست! اطمینان حاصل کنید که یک صفحه جداگانه برای  تخصص و تجربه یک پزشک ، اطلاعات بیمه، تهیه قرار ملاقات و غیره داشته باشید.

 

طراحی وب سایت ساده و آسان

داشتن چندین صفحه برای هر موضوع خاص که می خواهید در وب سایت خود بحث کنید ، خوب است .با این حال، اگر طراحی سایت پزشکی ضعیفی داشته باشید، این کار کمک کمی به شما خواهد کرد.

طراحی وب سایت پزشکان

طراحی وب سایت پزشکان

به یاد داشته باشید که هدف وب سایت شما ارتقا تجربه بیمار در مورد نحوه ی کار شماست. اگر طراحی وب سایت جالب و با کارایی نباشد و مراجعه کننده به سایت شما نتواند با وب سایت به درستی کار کند ، ارزش وب سایت و عملکرد شما زیر سوال خواهد رفت .

فقط به این دلیل که بیماران و کاربران به راحتی به وب سایت شما هدایت می شوند ، نمی توان گفت طراحی سایت شما آسان در استفاده است . از دوستان و آشنایان خود بخواهید به وب سایتتان مراجعه کنند و صفحه ی خاصی را پیدا کنند و بازخورد صادقانه خود را در مورد آسان یا دشوار بودن استفاده از وب سایتتان بیان کنند .این امر می تواند به شما کمک کند تا تغییراتی را به وجود آورید که تجربه بازدید کننده را بهبود ببخشد . شرکت طراحی وب افرا در  خدمت شماست و طراحی وب سایت پزشکی و بهینه سازی صفحات و استفاده آسان از وب سایت را با نیروی متخصص و با تجربه در زمینه ی سئو انجام خواهد داد .

 



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی
در این مقاله درباره اعتماد به یک شرکت طراحی سایت توضیح خواهیم داد. انتخاب یک شرکت طراحی سایت مناسب کار آسانی نیست اما اگر به یک سری نکات توجه داشته باشید قطعا می تواند از هدر رفتن وقت و هزینه شما جلوگیری کند و افزایش فروش و رونق کسب و کار اینترنتی شما را در پی داشته باشد.

چه کسی به شما اعتماد می کند؟

برخی از افراد معتقد هستند که به هیچ کسی نمی توان اعتماد کرد. بسیاری از کارآفرینان درباره اعتماد نگرانی دارند. در نتیجه، این سوال فراتر از افرادی است که شما به آن ها اعتماد دارید. شما به چه کسانی اعتماد می کنید؟ یا به طور خاص، چه کسی می تواند با موفقیت کسب و کار شما اعتماد کند؟ هیچکس جز شما، درست نیست؟

ممکن است شما مالک یک کسب و کار، کارآفرین یا کارمند یک شرکت باشید. بازگشت اعتبار و اعتماد مشتریان و مردم بسیار سخت است. این یک واقعیت تلخی است که برخی از شرکت ها با ننگ “غیر قابل اعتماد بودن” مواجه هستند.

به عنوان یک مصرف کننده، ما با صنایعی کار خواهیم کرد که به اعتماد ما نیاز دارند. هنگامی که ما وارد یک فروشگاه خودرو یا نمایندگی مجاز می شویم، به آن ها اعتماد می کنیم که بهترین ماشین ها را با مناسب ترین قیمت ها به ما نشان خواهند داد. این نوع اعتماد برای پزشکان، وکیل ها و سایر مشاغل نیز صادق است.

فقط به من اعتماد داشته باشید

برخی از کسب و کار ها به خاطر نقض کردن اعتماد مشتریان شناخته شده هستند. بار ها شده که شما از طریق رسانه های مختلف درباره کار های خلاف و غیر قانونی شرکت های مختلف باخبر شده اید. یک شرکت طراحی سایت مانند سایر شرکت ها ممکن است نزد مردم به عنوان شرکتی فریب دهنده شناخته شود.

من به عنوان یک طراح وب سایت، با افرادی که نسبت به شرکت های طراحی سایت اعتماد کمی دارند، همدردی می کنم. صنعت ما مانند بسیاری از صنایع دیگر دارای تعداد زیادی از افرادی است که خدمات ضعیفی را ارائه می دهند.

شما ممکن است توسط یک طراح وب سایت آسیب دیده باشید

من اخیرا با یکی از مشتریان بالقوه شرکت های طراحی سایت تماس گرفتم. او درباره نحوه آشنایی خود با طراح وب سایتش صحبت کرد. این که چگونه طراح باعث عقب افتادن کسب و کار آن ها شده است. او گفت که در حال حاظر شکست خورده و تجربه تلخی از همکاری با شرکت طراحی سایت قبلی دارد. او گفت که کسب و کارش توسط یک شرکت طراحی سایت که به او قول افزایش فروش و طراحی وب سایتی قدرتمند را داده بود، آسیب دیده است .او گفت که اکنون به دنبال یک شرکت طراحی سایت است که علاوه بر این که توانایی ارائه خدمات را داشته باشد، بلکه بتواند خود را اثبات نماید. در حال حاظر به دلیل تجربه های نادرست قبلی او نمی تواند به یک شرکت طراحی سایت اعتماد کند.

آیا می توان او را سرزنش کرد؟ ممکن است شما بگویید که نتایج ضعیف او به دلیل انتخاب های نادرست خودش بوده است. اما این نکته را باید به خاطر داشت که شکست کسب و کار او به خاطر همکاری با یک شرکت طراحی سایت بوده است.

شرکت طراحی سایتی که می خواهید با آن همکاری داشته باشید به دنبال همکاری بلند مدت خواهد بود.

معنی آن چیست؟ این بدان معنی است که هر دو طرف به دنبال ایجاد یک رابطه بلند مدت با یک هدف تجاری مهم در ذهن خود باشند. نتیجه نهایی باید برای هر دو طرف یعنی شرکت طراحی سایت و مشتریان سود و منفعت داشته باشد. این یک ویژگی جهانی است که همه ی کسب و کارهای خوب دارند. اغلب طراحان وب بر روابط کوتاه مدت برای پروژه های جداگانه تمرکز می کنند، نه یک رابطه ی طولانی مدت با مشتری.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

 

در این مقاله قصد داریم نحوه فعالیت موتور جستجوگر گوگل در سئو  را به صورت کامل شرح دهیم تا بتوانید با در نظر گرفتن برخی قوانین و معیارهایی که در عملکرد گوگل اصولی و حائز اهمیت هستند، به جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو برسید، پس در ادامه همراه ما باشید...

سال 2016 یک سال لرزه ای برای موتورهای جستجو بخصوص گوگل بود، گوگل در این سال به طرز چشمگیری قوانین و الگوریتم های موتور جستجوی خود را تغییر داد و قوانین سخت گیرانه تری را وضع کرد. این تغییرات به طوری بود که اگر شما در گذشته صاحب یک وب سایت بودید و با روش های قبلی سئوی گوگل در حال افزایش اعبتار سایتتان بودید، به راحتی می توانستید از کلیه نتایج گوگل حذف شوید و بسیاری از امتیازهای خود را از دست بدهید.

و یا بالعکس اگر شما دارای وب سایتی بودید که در گذشته اعتبار خاصی نداشتید با به روزرسانی الگوریتم های سئو سایت گوگل به راحتی می توانستید در نتایج بالا قرار بگیرید. 

 تغییر روش های گوگل درباره سئو چیز جدیدی نیست و نمی توان با آنها مقابله کرد، اگر قرار باشد که به صورت اصولی و پر قدرت در صفحات ابتدایی گوگل نمایش داده شوید باید با تغییرات گوگل تغییر کنید. البته ناگفته نماند تمام تغییراتی که در سئو صورت می گیرد به منزله ی این است که گوگل می خواهد تمامی کاربران را در مسیر درست قرار دهد و این یعنی هوشمندی گوگل و بهینه سازی زمان برای کاربران، در راه رسیدن به اهداف خودشان در وب. 

اگر شما سایت خودتان را همگام با موتورهای جستجو از نظر سئو و بهینه سازی به روز رسانی نکرده اید، در معرض واکنش های بد مشتریان خود قرار می گیرید و شهرت و اعتبار شما می تواند به راحتی برای همیشه از بین برود. 

اگر برای رقابت در دنیای وب برنامه ریزی کرده اید، باید بدانید برای موفق شدن فقط نیاز نیست که سایت داشته باشید و بر روی سئو و بهینه سازی آن فعالیت کنید، مهم این است که بتوانید روند تعامل با مشتریان خود را در نظر بگیرید و برای رقابت با رقیبان از این فرصت استفاده کنید. 

مقالات پیشنهادی: چگونه سایت بسازیم؟

در سال گذشته چه تغییراتی در روند سئو به وجود آمده بود؟

?

شاید مهمترین تغییراتی که در سال گذشته توسط گوگل برای موتور جستجوی خود ارائه شد، عبارتند از: 

1- موبایل فرست (Mobile First) بودن سایت 

2- استفاده از پروتکل HTTP/2 

3- استفاده از AMP

که می توانید با بهره گیری از هرکدام آنها در بحث سئو و بهینه سازی سایت خود تاثیرات مثبی را شاهد باشید. 

اما این کل ماجرا نیست، حالا که شما با 3 مورد از تغییرات گوگل آشنا شده اید، باید این نکته را نیز بدانید در زمان بررسی الگوریتم های گوگل بود که بحث تبلیغات های مزاحم پاپ آپ (Pop Up) مطرح شد و از طرف گوگل این نوع تبلیغات به کل رد شد و آنرا در لیست تبلیغات اسپم خود قرار داد. با این حال الگوریتم های گوگل روز به روز قوی تر شدند تا بتوانند محتوای تولید شده توسط وبمسترها و کاربران را درک کنند.

گوگل در تلاش است که بتواند محتواهایی که توسط سایت های زرد (سایت های بی هدف و اسپم) تولید می شود را در وب کنترل کند و زمانی که کاربران در جستجوی تارگت خاصی هستند، این سایت ها باعث سردرگمی آنها نشود و بتوانند به راحتی از سایت های معتبر و مرتبط با کوئری مورد نظر خود استفاده کنند. 

این موضوع شاید به نظر ساده برسد اما پیچیدگی خاصی برای طراحان و برنامه نویسان وب دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.در این مقاله ما به بررسی عملکرد گوگل می پردازیم و نگاه سطحی نخواهیم داشت، در واقع قرار است به این مضمون دست پیدا کنیم که گوگل چگونه کار می کند و نحوه تسلط بر آن چگونه است؟ 

1- ساخت سایت برای تلفن همراه

?

بیاید با مهمترین ویژگی که برای گوگل در سال 2017 ایجاد شده است شروع کنیم، نحوه جستجوی کاربران گوگل در سال های گذشته تغییر کرده است و جستجوهایی که از دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و تبلت ها انجام می شود توانسته است از روش های سنتی دسکتاپ (Desktop) پیشی بگیرد.

گوگل در نوامبر سال 2016 به این نتیجه رسید که موبایل فرست Mobile First را معرفی کند. با معرفی موبایل فرست Mobile First و بررسی نتایج به دست آمده از آزمایش ها، گوگل آنرا در لیست فاکتورهای سئو قرار داد تا بتواند راحتی را برای کاربران تلفن همراه به ارمغان بیاورد. شما باید همواره استراتژی فعالیت تحت وب خود را به سرعت به سمت موبایل تبدیل کنید و این امر یک بحث عادی نیست بلکه ضروری است، همانطور که می دانید تلفن همراه یک روند در حال افزایش است و اهمیت آن برای حضور آنلاین شما بسیار مهم بوده و نقش بسزایی برای کاربران شما خواهد داشت. 

Paul Tyler - پاول تیلر سرپرست بخش سئو در All Response Media معتقد است که تلفن همراه اولویت جدیدی است که باید در سئو و بهینه سازی سایت بر روی آن سرمایه گذاری شود، همچنین او می گوید که تلفن همراه تمرکز اصلی را در پیش دارد، که باعث شده است درصد جستجوی زیادی از اکثر نقاط مختلف جهان با تلفن های هوشمند و تبلت ها باشد و  این مسئله باعث شده است تا از کامپیوترهای دسکتاپ پیشی بگیرند. 

به سادگی داشتن یک سایت پاسخگو نیست، درک اینکه چه چیزی یک تجربه بزرگ و لذت بخش را برای کاربر در موبایل ایجاد می کند به همان اندازه مهم است. همانطور که تایلر توضیح می دهد: با توجه به اینکه بسیاری از سازمانها دارای وب سایت های Mobile Freindly هستند، هنوز نقش هر دستگاه موبایل در اجرای فرایند خرید و تعامل با کاربران را درک نمی کنند. و در این موارد داشتن معیاری از قبیل UX و تبدیل نرخ سایت ضروری به نظر می رسد. 

اگر سایت شما به درستی برای موبایل بهینه سازی نشده است، کاربران به آن باز نخواهند گشت، وقت آن است که برای حضور موثرتر در وب با دسترسی آسان به تلفن های هوشمند برنامه ای داشته باشید.

مقالات پیشنهادی: 10 اشتباهی که با گوگل آنالیتیکس انجام می دهید!

2- برند خودتان را بسازید

?

 شبکه های اجتماعی (Social Media) باید بخش مهمی از استراتژی سئو شما را تشکیل دهند. احتمالا تا الان نمی دانستید که کسب و کار شما می تواند حضور پر رنگ تری در بسیاری از مکان هایی که وب سایت هم وجود ندارد، داشته باشد. شما در زمان برندسازی به صفحه فیس بوک، توییتر، لینکدین، اینستاگرام و ... نیاز خواهید داشت. 

زمانی که شما در رسانه های اجتماعی فعال باشید، کاربران شما می توانند به راحتی شما را جستجو کرده و دنبال کنند و این به عنوان یک مزیت به حساب می آید، زیرا که بسیاری از کاربران شما توانایی برقراری ارتباط با سایت شما را ندارند و از طرفی اگر شما در شبکه های اجتماعی که در بالا ذکر شد فعالیت داشته باشید می توانید روند سئوی خود را پیشرفته تر کنید و بازخورد های بهتری را در گوگل شاهد باشید. 

ساختن نام تجاری شما با روش Off Page SEO(سئو خارج صفحه) شناخته می شود، On Page SEO سئو داخلی سایت است که بر اصول و  پایه ی سایت شماست.

مانند: متادیتا ها، زمان بارگزاری سایت ،تگ های CSS.

در حالی در سئو خارج صفحه چیزهایی است که برای سایت شما اتفاق می افتد. سئو خارج صفحه مانند رسانه های اجتماعی که افراد مایل هستند در آنها چیزهایی به اشتراک بگذارند و به دنبال افزایش رتبه بندی صفحات خود در نتایج جستجو هستند، به حساب می آید. در واقع سئوی غیرفعال به گوگل کمک می کند و همچنین باعث می شود که کاربران در مورد برند شما فکر کنند و آنرا ترجیح بدهند یا رد کنند. 

مقالات پیشنهادی: وایر فریم چیست؟ 

3- سرعت سایت در سئو

?

از استاندارد HTTP/2 جهت افزایش بهینه سازی سایت استفاده کنید، زیرا گوگل تاکید زیادی بر سرعت وب سایت شما در سال جاری دارد. همانطور که مطلع هستید گوگل در حال ایجاد تجربه های متفاوت برای کاربران است که سرعت یکی از مهمترین فاکتورها برای رقابت در این عرصه است زیرا اگر سرعت سایت شما پایین باشد باعث می شود که کاربران از سایت شما دلسرد شده و وارد سایت رقیبتان شوند و به همین راحتی شما می توانید شکست بخورید. 

این یکی از تغییرات فنی است که باید در ساختار سایت خود ایجاد کنید، همچنین شما می توانید در کنار این تغییرات دیگری را از لحاظ فنی ایجاد کنید.

مانند:

  • ساخت صفحات 404 اختصاصی (404 Page)
  • تغییر مسیرها در صفحات سایت (Redirects)
  • دسترسی ها (permission)
  • و ...

که می تواند تاثیر دوچندانی در سئو سایت شما داشته باشد. اعمال پروتکل HTTP/2 تاثیر مثبتی بر روند سئوی سایت شما خواهد داشت. 

Daniel Stenberg می گوید: میزان اطلاعاتی که برای بارگزاری صفحه اصلی سایت به طور متوسط نیاز است 1.9 مگابایت است و بیش از 100 مجوز برای نمایش یک صفحه لازم است. HTTP/1 از سال 1999 هنوز به روز نشده است، منصفانه است که بگوییم وب سایت ها در سال 2017 متفاوت هستند. 

در اسرع وقت برای ثبت پروتکل HTTP/2 اقدام کنید و یک قدم نسبت به رقیبانتان به جلو حرکت کنید.

تایلر می گوید: سرعت سایت مقوله ای است که گوگل در مورد آن بسیار سختگیرانه عمل می کند، این تمرکز گوگل بر روی سرعت سایت ها سخت تر نیز خواهد شد.

مقالات پیشنهادی: سایت ساز چیست؟

4- تاثیر جستجوی صوتی در سئو 

?

یکی از بزرگترین ترندهای سال 2016، افزایش جستجوی صوتی در گوگل بود. گوگل، اپل، الکسا، آمازون، سیری و اکو برای کاربرانی که از طریق تلفن همراه به جستجو می پردازند این ویژگی را بسیار شفاف استفاده می کنند و روش خود را به سرعت تغییر داده اند تا یک تجربه لذت بخش و بی دردسری را برای کاربران به ارمغان بیاورند. 

کارشناسان سئو باید در نظر بگیرند که این موضوع بسیار مهم و حیاتی است و روزانه در حال رشد و افزایش محبوبیت است. پس باید به این مقوله اهمیت ویژه ای بدهند تا بتواند فیدبک های مناسبی از طرف گوگل را بگیرند. 

بسیاری از کارشناسان و منتقدان می گویند که تا سال 2020، 50 درصد جستجوها به وسیله صدا(جستجوی صوتی) خواهد بود، و این موضوع می تواند به عنوان یک اصل اساسی برای جستجوگرها وجود داشته باشد. 

کاربران قطعا با صدای خود به طور متفاوتی به جستجو می پردازند، با استفاده از جمله های بلند تر و زبان طبیعی. و این درست است که تصور کنید موتورهای جستجو به صورت صوتی درخواست ها را در کسری از ثانیه و بر اساس کلمات کلیدی بیان شده اجرا خواهند کرد. 

نیل پاتل، یکی از بنیان گذاران Crazy Egg می گوید: جستجو توسط صدا نسبتا ساده و بصری است و به نظرم بسیار بهینه تر است، من می دانم که این روش از روبات های قدیمی گرفته شده است. با شرایط حال حاضر می توان گفت که با پیدایش این نوع تکنولوژی ها می توان آینده را پیش بینی کرد. 

5- بک لینک ها 

?

بک لینک ها (Backlink)، لینک هایی هستند که به وب سایت شما هدایت می شوند و توسط موتورهای جستجو به عنوان نشانه ای از محبوبیت و اهمیت سایت شما مورد استفاده قرار می گیرند. هیچ چیز جدیدی در دنیای جستجوگرها وجود ندارد برای اینکه بتواند درصد اعتبار شما را در نتایج نشان دهد، اما این یک راه عالی برای افزایش رتبه بندی و افزایش محبوبیت شما در نتایج جستجوگرهای اینترنتی است. 

 در لینک سازی تکنیک های بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها برای روند ساخت لینک خود استفاده کنید و اعتبار سایت خودتان را افزایش دهید اما باید در نظر داشته باشید که به صورت غیر طبیعی وارد لینک سازی نشوید، یعنی از بک لینک های آماده و بی کیفیت استفاده نکنید. 

لینک سازی هم بخشی از الگوریتم گوگل است، اما ناراحت کننده است که بسیاری از افراد فقط متعقد هستند که سئو در لینک سازی خلاصه می شود و قصد دارند تعداد زیادی لیک به سمت سایت خود هدایت کنند اما این نکته را بخوبی نمی دانند که لینک های این چنینی تاثیری در رتبه آنها نمی تواند داشته باشد. این لینک ها در آینده ای که گوگل تصمیم به ارتقاء و به روز رسانی الگوریتم خود بکند اسپم شناخته شده و سایت شما یکی از سایت های زردی است که از روش های غیر طبیعی برای بالا آمدن در نتایج گوگل استفاده کرده است. 

اما درک کلی از لینک سازی برای این است که بتوانید با ایجاد لینک ها روش بازاریابی اینترنتی خود را گسترش دهید و کانال های خوبی را بیابید تا به هم مرتبط باشند و هم هدفمند، که باعث شود سریعا کسب و کار خود را معرفی کرده و وارد عرصه رقابت شوید، در عوض شما نیازی به لینک سازی نخواهید داشت چون اگر شما به صورت اصولی کار کنید و بتوانید با استفاده از روش هایی مثل روابط عمومی و تبادل، کسب و کار خود را معرفی کنید قطعا لینک های با کیفیت و هدفمند خواهید گرفت و این در نتیجه برای گوگل موثر است. 

زمانی که شما محتوای خود را در معرض دید سایر کاربران قرار می دهید، یعنی در حال تبادل اطلاعات با سایر کاربرانی هستید که با جستجوی هدفمند به کسب و کار شما رسیده اند، پس در حال ایجاد تعامل هستید و می توانید سیگنال ها و ترافیک هایی را به سمت وب سایت خود هدایت کنید و این نوع سیگنال ها از نظر گوگل پاداش خوبی خواهند داشت. 

6- محتوا پادشاه است

?

 اگر سایت شما نیازهای مخاطبان را برطرف نمی کند، قطعا طراحی خوبی ندارد. باید بدانید که روزهای پرکردن سایت ها با بنرهای تبلیغاتی در ابتدای سایت و تولید محتوا با استفاده از کلمات کلیدی پشت سرهم و خاص از بین رفته است زیرا این روش برای اینکه گوگل بتواند کاربر را به هر طریقی به یک راهنما ارجاع دهد خوب بود اما تجربه کاربری ناخوشایندی داشت.

این روزها گوگل بسیار هوشمند و هوشمندتر شده است، وقتی گوگل وارد سایتی می شود اگر دیواری از کلمات کلیدی را مشاهده کند که به صورت پشت سرهم آمده است یا یک محتوای بی کیفیت برای افزایش اعتبار خود درج کرده باشد به سرعت شناسایی کرده و آنرا در لیست اسپم ها قرار می دهد.باید دقت داشته باشید که یک تولید کننده محتوا در سازمان ها و در میان وبمستران می تواند نقش بسزایی داشته باشد. 

مثالی که در این میان مطرح است، شما قطعا زمانی که مجله ای را خریداری می کنید در ابتدا چیزی که نظر شما جلب می کند متن های جذابی است که کوتاه و با یک رنگ خاص نوشته شده است، سپس به خاطر محتوای داخلش آن را خریداری می کنید چون می دانید که مطالب جذاب و جالبی را همراه خود دارد. اما چیزی که در مجلات به خوبی دیده می شود این است که شما با رگبار کلمات روبه رو نیستید و مطالب به صورت داستان وار نوشته شده است. و این برای خوانندگان بسیار جذاب تر و قابل تحمل تر است. 

اگر محتوای شما دارای بنیان قوی نباشد نمیتواند نیازهای کاربران را برطرف کند و اینجاست که شما از بحث رقابت عقب می مانید و دیگر کاربران به سایت شما بر نمی گردند پس سعی کنید به محتوا دقت کنید زیرا حرف اصلی درباره کسب و کار شما را محتوا خواهد زد و این عیب بزرگی است که یک برند معروف به دنبال افزایش فروش خود باشد اما نتواند بر روی محتوا به خوبی تمرکز کند. 

کاربران به دنبال محتواهای متنوع هستند و دائما در حال جستجو هستند که بهترین منبع را انتخاب کنند، کاربران بیشتر به محتواهایی علاقه مند هستند که دارای محتویات چند رسانه ای هستند. زیرا این نوع محتواها باعث می شود سریعا به اشتراک گذاشته شود و به جذب و حفظ بازدید کنندگان کمک می کند. 

7- تجربه کاربری امری مهم در سئو

?

همانطور که الگوریتم گوگل مرتبا در حال به روزرسانی است و پیشرفته تر می شود، UX هم برای آینده سئو بسیار مهم است. این پیشرفت ها را موتور جستجوی گوگل برای تمرکز بر روی ارائه نتایج مرتبط تر، نه تنها در محتوا، بلکه در تجربه کاربری نیز فعال کرده است. 

کاربران نیازها و تقاضای بیشتری دارند و فقط محتوا کافی نیست، تایلر می گوید: محتوا نیاز به بارگزاری سریع دارد، طراحی عالی بر روی تمام دستگاه ها، فرمت مناسب، متناسب با هدف کاربر و البته دارای UX عالی است. اگر UX بخشی از استراتژی سئو شما نیست، شما به شدت نیاز به گسترش افق های دید خود دارید یا زیرا با رقیبان پیش رو هدف و موقعیت خود را از دست می دهید.

ممکن است به شما بگویند که SEO و UX بخش های کاملا متفاوتی از طراحی وب هستند، اما شما می توانید احمق باشید تا این ازدواج را نادیده بگیرید.  سایت هایی که از لحاظ SEO و UX بخوبی طراحی شده و فعالیت می کنند، می توانند سریعتر به اهداف خود برسند. 

8- ویدیو مارکتینگ 

?

به نظر می رسد ساخت ویدیو برای بسیاری از افراد مشکل باشد، اما باید در نظر داشته باشید که بسیاری از برندهای بزرگ هم مانند فیسبوک از اشتراک گذاری ساده عکس شروع کردند و سپس به اهمیت و ویژگی های مثبت ویدیو رسیدند و سریعا پلتفرم های خودشان را به ویدیو ارتقا دادند. اپلیکیشن Snap Chat و اینستاگرام هم که به تازگی قابلیت ویدیو را در سیستم راه اندازی کرده اند، بخوبی از این تغییر بازخورد مناسبی دریافت کرده اند و در حال ارتقاء آن هستند. 

اگر دقت کرده باشید بسیاری از وب سایت های جدید دارای طراحی هایی هستند که ویدیو در آنها نقش اساسی دارد، آیا راه بهتر از این هم وجود دارد که برند خودتان را در صفحه اصلی سایتتان به صورت یک ویدیو معرفی کنید ؟

ویدیوها می توانند به شما کمک کنند که مخاطب سریعا منظور شما را بفهمد و شما را درک کند، از طرفی می توانید برند خودتان را بسیار زیبا و با کیفیت در قلب یک ویدیو جای دهید تا مخاطب آنرا گوشه ذهنش بسپارد، زیرا اکثر کاربران ویدیو را به همین منظور مشاهده می کنند که آن سیستم یا برند یا هر چیز دیگری چگونه کار می کند. 

بازدیدکنندگان سایت شما بیشتر به خرید یک محصول یا درک موضوع فعالیت شما از طریق فیلم ها و آموزش های گام به گام می پردازند. این فیلم ها لزوما نباید با بالترین کیفیت باشند، اما قطعا ارزش آنرا دارند که در گوشه ای از سایتتان وجود داشته باشند. زیرا آنها یک راه عالی برای تبدیل شدن به یک رسانه ی معتبر، برای برقراری با مخاطبان شما و همچنین افزایش نرخ تبدیل سایت شما هستند.

9- سئو فنی 

?

اگر از نظر فنی بخواهیم بر روی موضوع جستجوگرها بحث کنیم، باید بدانیم که موتورهای جستجوگر از نظر فنی در حال حاضر از یک دوره توسعه متفاوتی در حال گذر هستند، چنان که این موضوع در چند سال گذشته کم اهمیت داشته است. این موضوع تضمین می کند که معماری وب سایت شما با دستورالعمل های موتور جستجو ضروری سازگار است و می تواند بر اساس جستجوی کلمات کلیدی فهرست و رتبه بندی شود. 

اخیرا پروژه جدید موتور جستجوی گوگل، Google AMP است این ممکن است در حال حاضر قابلیت های محدودی را ارائه کند، اما هدف گوگل از اضافه کردن این موضوع به چرخش درآوردن، افزایش ترافیک، افزایش کلیک از طریق نرخ تبدیل  و ... است 

10- چشمانتان را بر روی گوگل باز نگه دارید

اگر می خواهید در سئو به روز باشید و به صورت جهانی که بسیاری از مردم انرا دنبال می کنند شما هم دنبال کنید، باید از گوگل پیروی کنید. اگر می خواهید بدانید که عمر گوگل به چه شکل است باید این اطمینان را به شما بدهیم که دیگر گوگل از میان نخواهد رفت زیرا با حضور سایر موتورهای جستجو بازهم گوگل در ردیف اول قرص ایستاده است و اجازه نمی دهد که کسی کاربرانش را به سمت نتایج بی هدف هدایت کند. گوگل یک موتور جستجوی دوست داشتنی است که تمامی نیازهای شما را پوشش خواهد داد باید همواره با آن دوست بمانید. 

اما شاید از بعد دیگری بسیار سخت به نظر برسد که گوگل دائما در حال تغییر در الگوریتم های سئو است و ممکن است الگوریتم های خود را مرتبا 500 بار در یک سال تغییر دهد. شما باید همواره از این تغییرات با خبر باشید و بدانید که وب سایت شما چگونه می تواند با وجود این تغییرات به نتایج خوبی دست پیدا کند. تاکتیک های سئو که دو یا سه سال پیش با آنها بسیار کار می کردید شاید در سال 2017 کار نکند و اگر تلاش خود را به صورت مستمر برای تجدید نظر در استراتژی ها نگذارید، پیامدهای گسترده ای برای کسب و کار خود نمی توانید داشته باشید. 

شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنتان وجود داشته باشد که بهترین راه برای شماره یک شدن در سئو گوگل چیست؟

در پاسخ باید بگوییم که تجزیه و تحلیل و بررسی عملکردها بر روی سایت های هدف برای به دست آوردن بینش بیشتر در مورد چگونگی فعالیت های شماست که می تواند برای شما مفید واقع شود. همانطور که تایلر نیز می گوید:تست در زمان اجرا، کلیدی است برای تسلط بر مهارت خودتان، مخاطبان و استراتژی هایتان،  زیرا همه این موارد در طول زمان تغییر می کند و اگر شما نتوانید آنها را بخوبی یاد بگیرید رقبایتان آنها را یاد گرفته و استفاده خواهند کرد.  دنیای جستجوگرها به سرعت در حال تغییر است مطمئن شوید که از پس آنها بر خواهید آمد. 

منبع: ویرگول

 



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 10 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

هتل اوشوآیا ایبیزا بیچ (Ushuaia Ibiza Beach) هتلی است جذاب و مدرن در شهر کوچک اوشوآیا در ایالت تیرا دل فوئگو (Tierra del Fuego) اسپانیا. روزو اتاق های این هتل از طریق وب سایت این هتل نیز ممکن است.

در این هتل انواع مراسم شبانه، کنسرت های زنده و برنامه های متنوع برگزار می شود.

مهمانان هتل می توانند از مشاهده مناظر خیره کننده دریا و یا تماشای کل منطقه ساحلی لذت ببرند.

در مرکز سلامت و زیبایی این هتل که EQllibrium نام دارد خدمات 24 ساعته شخصی به مهمانان عرضه می شود.

از دیگر امکانات این هتل می توان به ماساژ سنگ داغ، استخر، جکوزی با ظرفیت شش نفر با امکان تماشای مناظر دریا و خدمات آرایش مو که حتی در اتاق مهمانان نیز امکان پذیر است اشاره کرد.

این هتل از محل توقف تاکسی ها فرودگاه، حدود 4 کیلومتر فاصله دارد. می توانید از طریق وب سایت زیر نسبت به اقامت در این هتل اقدام کنید. 

www.expedia.com/ESP/Hotels


 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 لوکس ترین هتل های دنیا,زیباترین هتل های دنیا,بهترین هتل های دنیا

 منبع:رزرو هتل اوشوآیا ایبیزا از طریق وب سایت



:: برچسب‌ها: رزرو هتل اوشوآیا ایبیزا از طریق وب سایت , وب سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

پارسینه؛سالن آرایش در غرب تهران، غلغله است. مشتری‌ها زیردست آرایشگران نشسته‌اند. مرجان ٢٣‌سال دارد؛ درحال چسباندن یک دسته موی طلایی روی سر مشتری‌اش است. او ٤‌سال است که در آرایشگاه اکستنشن‌کار شده. مرجان آرایشگری را روزمرگی می‌داند.

آرایشگری، حرفه‌ای‌ که شاید در ایران به دلیل فضای زنانه اما بازش به چشم خیلی‌ها شغل باکلاسی به حساب نیاید اما پول خوبی دارد. در هر کوچه و خیابانی که آرایشگاه باز کنی، دست‌کم زنان محله مشتری‌ات می‌شوند و درآمد خوبی داری؛ آن‌قدر که این شغل توانسته در ایران جزو مشاغل پردرآمد باشد.
  
صدای موزیک در سالن 
آرایشگاه بلند شده؛ آرایشگران با فاصله کمی از یکدیگر مشغول آرایش صورت و موهای مشتریان‌شان هستند. به‌جای دست‌وچشم‌های‌شان بیشتر زبان‌شان کار می‌کند. مرجان همین‌طور که لایه‌لایه موهای بلوند را لابه‌لای موهای مشتری‌اش وصل می‌کند، مثل ویزیتورها محصولات جدید آرایشی و بهداشتی را تبلیغ می‌کند و آخر هر جمله‌اش یک «عزیزم» هم می‌چسباند.
  
«ماسک صورت استفاده کردین عزیزم؟ ماسک محافظ سرما با ترکیبی از روغن گیاه ماکادامیا و مولتی‌ویتامین، باعث میشه تو سرمای زمستون پوست صورتت خشک نشه».

زن نگاهی به پوستش در آیینه می‌اندازد، خط‌های پیشانی‌اش عمیق‌تر شده و زیر چشمانش گود رفته، می‌گوید: «سرما با پوستم این کاررو نکرده، رژیم لاغری داغونم کرد. مدام گرسنگی می‌کشم ولی لاغر نمی‌شم، آخرش هم می‌دونم، گشنه و چاق از دنیا میرم.»
 
فرصت به‌دست مرجان می‌افتد؛ فرصتی برای فروش محصولاتش: «واقعیتش اینه که غذانخوردن و رژیم کافی نیست. اصلا بدون مکمل نمی‌شه استایلت‌رو عوض کنی.»
 
  او فورا با دست یکی از همکارانش را نشان می‌دهد و می‌گوید: «اونو ببین، ٩٥ کیلو بود. دکتری نبود که نرفته باشه و رژیمی نبود که نگرفته باشه. ولی از وقتی قرص لاغری‌رو با یک پودر استفاده کرد، بعد از ٤ ماه شده باربی. الانم دیگه مصرفش‌رو کنار گذاشته چون اصلا مواد اعتیادآوری نیست».
  
باورکردنی نبود؛ انصافا دخترک لاغراندامِ باربی‌طور، مدل تبلیغاتی خوبی بود برای قالب‌کردن هر محصولی به مشتری. سشوار صدابه‌صدا نمی‌رساند، مرجان در گوش مشتری‌اش چیزی می‌گوید و  زن سرش را تکان می‌دهد؛ او هم می‌خواهد مثل هر زنی لاغر و خوش‌اندام باشد، مرجان هم دستش را خوانده بود. «مگر شیشه اعتیادآور نیست؟». «نه عزیزم». معامله جور است.
  
هیچ‌چیز سر جایش نیست
 آرایشگاه، داروخانه نیست. ما باز هم می‌گوییم. حتی اگر بدانید،  باز هم خیلی صریح توصیه می‌کنیم. از ٢‌سال پیش، جسته‌وگریخته خبرهایی مبنی‌بر فروش شیشه در آرایشگاه‌های زنانه بر سرخط خبرها نشست.

خبری که الگوی تهیه و توزیع موادمخدر در کشور را به طرز عجیبی عوض کرده بود. زنان که برای آرایش‌کردن به آرایشگاه زنانه می‌رفتند در برابر تبلیغ مصرف قرص و موادی که یک‌شبه وزن‌شان را کم کند و به قول خودشان باربی‌طور شوند، قرار می‌گرفتند؛ هنوز هم می‌گیرند. برخورد با آرایشگاه‌های متخلف اگرچه، این پیشامد عجیب و ناخوشایند را کنترل کرده اما هنوز هم این روند غیرمعمول ادامه‌دار است.
  
از آن روزی که خرید و فروش شیشه و قرص‌های محرک در آرایشگاه‌ها از کنترل خارج شد، خیلی از زنان ناخواسته معتاد شدند. فروش این مواد که با بسته‌بندی‌های کوچک قابل جاسازی در هر جایی هستند، تعریف خدمات ارایه شده در آرایشگاه‌های زنانه را فروپاشیدند. جالب این‌جاست که فروشنده، ویزیتور یا آرایشگر تأکید دارند که جادوی این مواد، اعتیادآور نبودن آن است.
  
سیمین ٣١ساله که یکی از بزرگترین معضلاتش در زندگی داشتن اضافه‌وزن است و یک‌بار در برابر پیشنهاد مصرف شیشه در یک آرایشگاه قرار گرفته می‌گوید: «خیلی وسوسه‌انگیز بود. من می‌دونستم اون ماده‌ای که به‌عنوان یک قرص لاغری پیشنهاد میدن، قرص محرک و جزو مواد اعتیادآور است ولی خیلی‌ها را دیده‌ام که با علم به این‌که این مواد همان شیشه است و می‌دانند ضرر و زیان و اعتیاد روانی‌اش چیست اما به‌خاطر تبلیغات فروشنده، قانع شده و آن را خریده‌اند.»
 
از نظر پزشکی، شخصی که حتی یک‌بار تجربه مصرف مخدر شیشه (مت‌آمفتامین) را  احساس کند و پس از آن هم دیگر این ماده را مصرف نکند، باز هم جزو افرادی محسوب می‌شود که در تمام طول زندگی‌اش، آمادگی و ریسک بالاتری نسبت به دیگران برای معتادشدن دارد. به این معنی که تا آخر عمر هر لحظه با کوچکترین  ناراحتی یا فشار به مصرف شیشه روی می‌آورد.
  
شنیده‌ها حاکی است از...
باورهای‌ غلط راه‌های میانبر دارند. اعتیاد به شیشه هم یکی از همان باورهای غلط است که این روزها هرچقدر هم که درباره عوارضش صحبت می‌شود اما هنوز باورهای غلط مختص به ماهیتش را در ذهن برخی از مردم جا انداخته است.

شیشه لاغر می‌کند؟ این ماده محرک فوق‌العاده خطرناک چه کاری با متابولیسم بدن می‌کند که ساده‌انگارانه، لاغری را بهانه مصرفش قرار می‌دهند؟

 شیشه تا حدودی لاغر می‌کند! چرا؟ چون روی قسمتی از مغز که مربوط به اشتهاست، تأثیر می‌گذارد و درواقع آن قسمت را مهارمی‌کند. هیچ‌کس با مصرف شیشه لاغر نمی‌شود؛ چرا؟ چون قبل از این‌که بخواهی ٥‌درصد از وزنت را کم کنی، دچار عوارض ناشی از مصرف شیشه می‌شوی.
  
اینها را سعید صفاتیان، رئیس کارگروه کاهش تقاضا در کمیته مستقل مبارزه با موادمخدر می‌گوید: «خانمی که ٨٠کیلو وزن دارد، اگر بخواهد با مصرف شیشه خودش را لاغر کند، باید یک‌ماه‌ونیم تا ٢ ماه شیشه مصرف کند تا ٥ کیلو لاغر شود. پس از این ٢ماه دیگر زمان اعتیاد روانی به این ماده فرا رسیده و فرد نه‌تنها معتاد به مصرف شیشه  می‌شود بلکه رفته‌رفته عوارض مصرف نیز خودش را نشان می‌دهد. تشنج، تب‌ولرز، توهم و هذیان، اضطراب، افسردگی، اختلال شخصیتی، تغییرات پوستی، جمع‌شدن لب‌ها و تخریب دندان‌ها بخشی از تاوانی است که فرد به امید کاهش یافتن وزنش باید بپردازد. این درصورتی است که روش‌های علمی، کم‌خطر‌تر و حتی کم‌هزینه‌تری برای لاغرشدن در کنار حفظ سلامتی وجود دارد.»
 
آمار دقیقی وجود ندارد
 مواد جدید را دیگر در دسته مخدرها مثل تریاک و مورفین قرار نمی‌دهند، حالا مواد صناعی یا محرک جا پای مواد سنتی گذاشته‌اند.
  
دکتر پرویز افشار،  معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر درباره فروش موادمحرک در آرایشگاه‌های زنانه می‌گوید: «اوایل‌ سال ٩٢ بود که گزارش‌هایی مبنی‌بر فروش موادمحرک مثل شیشه، ریتالین و... در آرایشگاه‌های زنانه به ستاد مبارزه با موادمخدر گزارش شد.

البته تنها فروش نبود بلکه بیشتر بحث تبلیغ و ترغیب به استفاده و بعضا تحویل مواد محرک به مشتریان در برخی از این آرایشگاه‌ها بود. حقیقت امر این است با توجه به اهمیت تناسب‌اندام و زیبایی، خانم‌ها بعد از ورودشان به سالن‌های آرایشگاهی یا ورزشی ممکن است برای زیبا‌تر شدن تحت‌تأثیر حرف‌ها و تبلیغات مسئولان یا حتی مشتریان دیگر سالن‌ها قراربگیرند.

توصیه قرص‌ها یا موادی که باعث لاغری می‌شوند نخستین دلیلی است که استفاده‌کنندگان این ماده را تحت‌تأثیر قرار داده چراکه در پس این حرف ادعا می‌شود که این ماده هیچ صدمه‌ای برای بدن ندارد.

این درحالی است که قرصی که باعث لاغری می‌شود قطعا از نوع شیمیایی و محرک خواهد بود. دومین اتفاقی که می‌افتد این است که هیچ فروشنده‌ای نمی‌گوید این ماده یا قرص جزو مواد اعتیادآور است؛  مواد محرک ممکن است خیلی اعتیاد و وابستگی جسمی نداشته باشند اما از نظر روانی فرد را به خود وابسته می‌کنند تا جایی که عوارض جدی روانی ایجاد می‌کنند.

البته این به آن معنا نیست که این مواد عوارض جسمی ندارند، چراکه استفاده از آنها باعث بالا رفتن ضربان قلب، کم‌خوابی و... نیز می‌شود.

به همین خاطر کسانی که مواد محرک استفاده می‌کنند خیلی زود مهارت‌هایشان و درواقع کارآیی‌شان را از دست می‌دهند. درواقع  باید گفت موادسنتی ٨ تا ١٠‌سال زمان می‌برد تا فرد معتاد را به آخر خط برساند اما مواد محرک این زمان را به ٢ تا ٤‌سال کاهش داده‌اند.»
 
افشار درباره اقداماتی که ستاد مبارزه با موادمخدر در رابطه با تعداد این آرایشگاه‌های متخلف و کنترل آرایشگاه‌هایی که مواد محرک به فروش می‌رسانند، می‌افزاید: «آمار دقیق و مشخصی مبنی‌بر این‌که چقدر این مواد در آرایشگاه‌های زنانه تبلیغ یا توزیع می‌شوند وجود ندارد.

از مدتی قبل وزارت بهداشت با همکاری صنف آرایشگران به آرایشگران آموزش داد تا در برابر این تبلیغات اغوا‌کننده آگاهی لازم را کسب کنند چراکه فروش این مواد اگر در کوتاه مدت برای این سالن‌ها سود زیادی داشته‌باشد اما وقتی مشتریان‌شان آلوده به اعتیاد شوند، سبک زندگی‌شان تغییر خواهد کرد و در درازمدت قطعا مشتریان خود را از دست خواهند داد.

بررسی‌های میدانی ما نیز نشان می‌دهد در چند ماه اخیر تبلیغات و توزیع مواد در آرایشگاه‌های زنانه کمتر شده است. از طرفی اماکن و وزارت بهداشت و درمان جلساتی را داشته‌ایم.

حتی وزارت بهداشت از زنان ورزشکار مشهور که در زمینه ورزش‌های رزمی فعالیت می‌کردند دعوت کرد تا در تبلیغات بگویند ما بدن‌های قوی و پیشه رفتارهای ورزشی داشته‌ایم بدون این‌که از موادی مثل شیشه و مواد محرک استفاده‌کنیم.»
 
دهه دغدغه‌های اجتماعی است. دهه‌ای که هنوز به میانه راه  نرسیده  و تنها ٤‌سال را پشت‌سر گذاشته، حالا نشانه‌هایی دارد که به وضوح می‌توان دغدغه‌هایش را احساس کرد. دهه‌ای که از یک‌سو درباره آمار طلاق در آن هشدار می‌دهند و از سوی دیگر آمارهای جسته‌وگریخته و بعضا غیررسمی، حاکی از سونامی اعتیاد است.

درنهایت از آن ٢‌سال قبلی که شنیدیم آرایشگاه‌ها هم بازار مكاره‌ای برای خرده‌فروشی مواد شده‌اند، می‌گذرد. اگرچه آن‌روز‌ها این پدیده تازه بود اما فرهنگی بین درون و بیرون انسان وجود دارد که قابل پیش‌بینی نیست؛ فرهنگی غلط که توانایی ترویج دارد و تا باورهای اشتباه اصلاح نشوند و برای باورهای غلط، فرهنگ استفاده از مسیری درست، جایگزین نشود؛ آرایشگاه که هیچ، حریم خانه‌ها هم می‌توانند ناامن شوند.





منبع:اخبار آرایشگاه های زنانه تهران

 


:: برچسب‌ها: اخبار آرایشگاه های زنانه تهران , آرایشگاه های زنانه تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا با بیان اینکه تا بهمن ماه امسال آمار دقیقی از جرایم سایبری ایران اعلام خواهد شد، گفت: برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی، هتک حیثیت و نشر اكاذیب، دسترسی غیرمجاز، تهدید، اخاذی از طریق اینترنت و کلاهبرداری رایانه‌ای پنج جرم اصلی است که از ابتدای امسال تاكنون در كشور رخ داده است.
محسن میربهرسی با بیان اینكه 80 درصد جرم‌های سایبری در ایران با رویكرد اقتصادی و با انگیزه‌های مالی رخ می‌دهد، گفت: متاسفانه سوءاستفاده از حوزه بانک ایران نسبت به دیگر جرایم، بیشتر است و هم‌اکنون جرایم در این حوزه تبدیل به تهدید شده است.
وی دلیل زیادبودن این جرم‌ها را عدم توسعه اجتماعی ایران متناسب با دنیا عنوان كرد و گفت: بیشترین میزان جرایم در سال‌های اخیر مربوط به برداشت‌های غیرمجاز از حساب‌های بانكی است.
به گفته وی، مجرمان این فضا به دلیل احساس امنیت زمان زیادی را صرف می‌كنند حتی بیشترین پرونده‌های موجود در این زمینه مربوط به هك ایمیل یا سوءاستفاده از خطوط ADSL است كه از این طریق فرد به اطلاعات شخصی نیز دسترسی پیدا می‌كند.
میربهرسی با بیان اینكه مردم نسبت به تهدیدهای فضای مجازی آشنایی ندارند، گفت: وقتی مبلغی از حساب هموطنان كم می‌شود این را یك اختلال سیستم بانكی می‌دانند و با این نا‌آگاهی نمی‌دانند كه باید به دادسرای جرایم رایانه‌ای مراجعه كنند. حتی رسانه‌ها با وجود این شرایط به هیچ وجه به این مقولات نمی‌پردازند.
بانك‌ها در برابر این تهدیدات عكس‌العمل جدی انجام نداده‌اند
میربهرسی با بیان اینکه بانك‌ها در برابر این تهدیدات عكس‌العمل جدی انجام نداده‌اند، افزود: تا به حال تنها اقدام جدی كه در این حوزه انجام شده این است كه پلیس فتا یك سری مذاكرات با مرکز فابا داشتند که از طریق آن تمام تهدیدات این حوزه به مدیران بانک‌ها اطلاع‌رسانی ‌شود.
آمادگی حمایت وزارت آموزش و پرورش در مورد فرهنگ‌سازی فضای مجازی 
وی در مورد تهدیدات سایبری دیگر گفت: تهدیدات دیگر در حوزه اجتماعی است و برای جلوگیری از آنها باید به اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی این گونه تهدیدات بپردازیم و هدف اصلی ما قشر جوان و نوجوان جامعه هستند.
میربهرسی از آمادگی حمایت وزارت آموزش و پرورش در مورد فرهنگ‌سازی فضای مجازی به نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: قرار است از طریق شبکه رشد و نیز مشارکت این وزارتخانه و کارشناسان فتا محتوای مورد نیاز در این حوزه تهیه و در مدارس سراسر کشور توزیع شود.
کلاهبرداری‌های رایانه‌ای بیشتر از طریق ایمیل منتشر می‌شود
معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا در مورد کلاهبرداری رایانه‌ای گفت: کلاهبرداری‌های رایانه‌ای یا كلاهبرداری نیجریه‌ای در ایران بیشتر از طریق ایمیل منتشر می‌شود. میربهرسی افزود: در این نوع كلاهبرداری برخی صفحه خود را شبیه سایت بانك طراحی می‌كنند و با اخذ رمز كارت اعتباری حساب كاربر را تخلیه و از این طریق مبالغ زیادی را اخذ می‌كنند كه این اتفاق درنهایت منجر به بی‌اعتمادی مردم می‌شود.
وی با بیان اینكه اكنون كلاهبرداری‌های كارت به كارت بانكی بسیار زیاد شده است، گفت: یكی از جدیدترین پرونده‌ها نیز فروش اطلاعات به مراكز رقیب طالب اطلاعات هستند.
تهران دارای بیشترین آمار جرایم سایبری است
وی در مورد اولویت جرایم در شهرهای کشور گفت: این جرایم بیشتر در شهر تهران انجام شده است و بعد از این شهر خراسان رضوی، اصفهان، البرز و آذربایجان شرقی و فارس دارای آمار بالایی از جرایم سایبری هستند.
پلیس فتا آمار دقیقی از كاربران شبكه‌های اجتماعی در ایران دارد
 معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا با بیان اینکه جرایم در حوزه شبکه‌های اجتماعی هر روز در حال افزایش است، گفت: متاسفانه بسیاری از شبکه‌های اجتماعی ایران بستر داخلی ندارد و با پلیس فتا استفاده از ابزارهای جدید سعی دارد به شناسایی این حوزه بپردازد. وی با بیان اینکه این حوزه، حوزه مجرمانه‌ای است و پلیس فتا آمار دقیقی از كاربران این حوزه دارد، افزود: این حوزه به امنیت اجتماعی مردم لطمه می‌زند امنیت اقتصادی و فرهنگی آنان را نیز مورد تهدید قرار می‌دهد.
اشراف کامل پلیس به فیس بوک 
میربهرسی گفت: پلیس با تمام امکانات و مقدوراتش به مطالعه‌ عمیق در زمینه شبکه اجتماعی فیس‌بوک پرداخته و کارگروه‌هایی در این زمینه مشغول به فعالیت شده‌اند.
وی در پاسخ به این سوال که برخورد پلیس با شبکه‌های فساد تشکیل شده در فیس‌بوک چگونه است، گفت: پلیس فتا عمده‌ رویکرد فعالیتش موضوعات اجتماعی است. متاسفانه چند صباحی است افرادی با فریب‌کاری و با ایجاد هویتی کاذب و با استفاده از تصاویری اقدام به اخاذی از دیگران کردند که متاسفانه برخی از جوانان به دلیل ناآشنایی با این تهدیدات به سمت این افراد گرایش پیدا کرده و مورد اخاذی قرار می‌گیرند.
آسیب‌های فضای مجازی 
معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا آسیب‌های فضای مجازی را كاهش احساس مسوولیت اجتماعی، تغییر شكل كوچ و قماربازی‌های اینترنتی عنوان كرد و هشدار داد: كاربران ترجیحا باید از كاراكترهای تركیبی استفاده كنند و رمز عبور خود را ثابت نگه ندارند و همچنین هنگام پرداخت‌های اینترنتی توجه داشته باشند كه آدرس سایت اینترنتی بانك مورد نظر دقیقا آدرس اینترنتی اصلی خود بانك باشد و به یاد داشته باشند كه برای مجرمان هیچ اطلاعاتی ارزشمندتر از عكس‌ها و ویدیوهای شخصی‌شان نیست.
میربهرسی یكی دیگر از آسیب‌های فضای مجازی را اعتیاد كودكان به این فضاها عنوان كرد و گفت: اعتیاد به چت در شرایطی كه فرد بعد از قطع ارتباط دچار بیماری‌های روحی می‌شود از دیگر آسیب‌های فضای مجازی است.
میربهرسی با بیان اینكه برای جلوگیری از برخی آسیب‌های اینترنتی وجود یك برنامه‌ امنیت اینترنتی و به روزكردن آن برای هر كاربری لازم است، گفت:  عكس و ویدیوهای شخصی و خانوادگی خود را در سایت‌ها به‌خصوص شبكه‌های اجتماعی به اشتراك نگذارید چرا كه این گونه محتواها به سرعت توسط مجرمان اخلاقی منتشر می‌شوند و در پی آن سوء استفاده‌های بعدی صورت می‌گیرد.
نیازمند حمایت‌ دستگاه‌ها در این حوزه هستیم
معاون اجتماعی فتای ناجا در مورد امنیت در فضای مجازی گفت: بحث حاکمیتی، پلیس فتا و مردم سه بخش مهمی هستند که امنیت را در این حوزه ایجاد می‌کنند، به همین منظور در بحث حاکمیتی نیازمند حمایت بیشتر از سوی دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با این حوزه هستیم.
وی افزود: تا به حال یك‌سری اقدامات با وزارت ICT  و صدا و سیما انجام داده‌ایم ولی نیازمند حمایت بیشتر در این زمینه از سوی تمام دستگاه‌ها و سازمان‌ها هستیم.
قانون جرایم رایانه‌ای كامل نیست
معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا با بیان اینكه قانون مبارزه با جرایم رایانه‌ای كامل نیست و باید این قانون به شكلی باشد كه بتواند جرایم را پیش‌بینی كند، گفت: بیشتر سایت‌ها در ایران از امنیت مناسبی برخوردار نیستند زیرا اقداماتی كه در این زمینه صورت گرفته است، كافی نیست. به گفته وی، در ایران به سایت‌هایی كه هك می‌شوند خسارت چندانی وارد نمی‌شود به طوری كه قصد عمده هكرها آن است كه توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند و انگیزه اصلی آنان اعلام وجود است.
به گفته وی، بیشتر سایت‌هایی كه مورد هك قرار می‌گیرند، هزینه‌ای را برای امنیت خود پرداخت نكرده‌اند و به همین دلیل به امنیت آن نیز توجهی نمی‌كنند. وی افزود: با توجه به اینكه اكثر هكرها در ایران نوجوان هستند می‌توان همچون سایر كشورها مسابقه‌ها  را برگزار كرد تا نیروهای مستعد در این زمینه نیز شناسایی و از پتانسیل آنان استفاده شود.

 

 منبع:جرایم اینترنتی بانكی تبدیل به تهدید شده



:: برچسب‌ها: جرایم اینترنتی بانكی تبدیل به تهدید شده , جرایم اینترنتی بانكی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 ارديبهشت 1397 | نظرات ()