نوشته شده توسط : وصالی

هتل شایگان دارای 140 باب اتاق، سوئیت، ویلای لوکس و آپارتمان ویژه در 6 طبقه بوده که هرکدام دارای فضاسازی متفاوت و رنگ بندی متنوع هستند که تمامی آنها با امکانات کامل رفاهی و اقامتی آمادگی ارائه خدمات به مهمانان عزیز را دارا می باشند. همچنین موقعیت این هتل در جزیره نزدیکی به بازارها، مراکز خرید، مراکز تفریحی، نزدیکی به دریا و اسکله نیز راحتی را برای مسافران گرامی به همراه آورده است. در ادامه تور لحظه آخری لست تورز همراه ما باشید.

انواع اتاق ها و سوئیت های هتل شایگان کیش عبارت است از اتاق دو تخته لوکس،اتاق دو تخته Double و Twin،اتاق سه تخته Double و Twin،سوئیت یکخوابه لوکس،سوئیت یکخوابه جکوزی دار،سوئیت دوخوابه جکوزی دار،آپارتمان ویژه

رستوران ها و کافی شاپ های هتل شایگان کیش:

رستوران شانی با ظرفیت 250 نفر در طبقه همکف با ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و دریایی به همراه موسیقی زنده آمادگی پذیرایی از مهمانان گرامی را خواهد داشت.

فست فود شانی نیز در طبقه همکف همراه با موسیقی زنده ارائه دهنده خدمات به مهمانان عزیز می باشد.

تور کیش ارزان

سفره خانه سنتی صبا واقع در باغ مصفای هتل این رستوران، نان داغ کباب داغ، دیزی، آش رشته و سایر غذاهای محلی ایرانی را همراه با چای، قلیان و انواع دیگر نوشیدنی های سرد و گرم عرضه می نماید.

کافی شاپ سرسرای شهنوش در طبقه همکف (لابی هتل) ارائه دهنده انواع منوی کافی شاپ همراه با نوای دل انگیز پیانو در خدمت مهمانان محترم می باشد.

کافه آفتابگردان در طبقه چهارم هتل با محیطی خاص و آرامش بخش امکان مطالعه همراه با صرف انواع نوشیدنی های سرد و گرم و قلیان و.. برای مهمانان گرامی فراهم نموده است.

امکانات هتل شایگان کیش شامل استخر، سونا، جکوزی و بدنسازی- اتاق ماساژ- سالن بیلیارد- سالن های کنفرانس و جلسه-کافی نت و اینترنت WiFi- خشکشویی-پیرایش آقایان-آرایش بانوان-تاکسی سرویس 24 ساعته-شبکه های ماهواره ای خبری- تورهای تفریحی- اجاره اتومبیل بدون راننده- اجاره دوچرخه- سالن بازی کودکان-بازی های کامپیوتری- فروشگاه های پوشاک- دستگاه خودپرداز می باشد.

خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان: استقبال در فرودگا-صبحانه بوفه- استخر، سونا و جکوزی- بیلیارد و تنیس-اینترنت WiFi- اقامت کودکان زیر 5 سال و ...

کیش ، جنب بازار پردیس ، پشت بازار پانیذ

سایت مرجع اصلی



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

در این بخش به معرفی صحن‌های حرم امام رضا علیه‌السلام می پردازیم. در ادامه با سایت توریاب همراه ما باشید...

حرم مطهر رضوی، متشکل از بخش‌ها و قسمت‌های متفاوتی است که در کنار هم یک مجموعه‌ی واحد از نمایشگاه‌ها و زیارت‌گاه‌ها را تشکیل می‌دهند.
مشهد مقدس، می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما برای سفر و گذراندن تعطیلات باشد. این شهر زیبا و پهناور، دومین شهر پرجمعیت ایران زمین و یکی از پربازدیدترین و گردشگرپذیرترین شهر‌های خاورمیانه است. این شهر زیبا، برای گردشگران و مسافران و زائران تور مشهد همیشه شگفتی و زیبایی به همراه دارد. به غیر از سایر جذابیت‌های طبیعی، جاذبه‌های ملی و تاریخی، و شهرسازی و معماری مدرن و به روز، این شهر زیبا و پهناور به عنوان یک قطب مذهبی در بین مسلمانان شناخته می‌شود. حرم مطهر و نورانی امام رضا علیه‌السلام، عمده ترین و مهم ترین علت سفر مردم به این شهر است. اما مجموعه‌ی عظیم و پهناور حرم مطهر امام رضا، تنها به مقبره‌ی امام رضا ختم نمی‌شود، بلکه این حرم، یک مجموعه‌ی کامل و عظیم و متشکل از بخش‌هایی مختلف است که در ادامه با یکدیگر، با آن‌ها آشنا می‌شویم.

بیشتر: قیمت تور مشهد

حرم مبارک امام رضا علیه‌السلام

این بخش از حرم که محل خاکسپاری پیکر مطهر امام رضا علیه‌السلام است، به گونه‌ای طراحی شده است که آقایان و بانوان به صورت همزمان در دو طرف آرامگاه مطهر ایشان، می‌توانند به زیارت ایشان بپردازند. افراد زیادی به صورت مداوم مشغول نظم و سازماندهی این قسمت هستند. فرش‌های نفیس و ارزشمندی که در این قسمت قرار دارد، بسیار زیبا و چشم نواز هستند و برای اقامه‌ی نماز، محیط مناسبی را به وجود آورده اند. روی آرامگاه، گل‌های زیبای طبیعی به چشم می‌خورد، که از زیبایی‌های این بخش از حرم می‌باشد.

صحن‌های حرم مطهر امام رضا

حرم امام رضا علیه‌السلام، در مجموع به نه عدد می‌رسد. البته صحن نهم در حال آماده سازی است. صحن به فضاهای بازی گفته می‌شود که اطراف بخش اصلی حرم قرار دارند و محل رفت و آمد، استراحت و اقامه‌ی نماز می‌باشد. این صحن‌ها همیشه پر ازدحام و بسیار شلوغ است. زائران و گردشگران بر روی فرش‌های بزرگ و زیبای این صحن‌ها استراحت می‌کنند و منتظر همراهان خود می‌مانند.

صحن انقلاب

صحن انقلاب را می‌توان باشکوه‌ترین و زیباترین صحن حرم مطهر رضوی به شمار آورد. تاریخ و قدمت ساخت این صحن به سال هشتصد و پنجاه و هفت هجری باز می‌گردد، از این رو می‌توان آن را قدیمی ترین صحن حرم نیز به شمار آورد. در قسمت جنوبی صحن انقلاب حرم امام رضا، پنجره فولاد امام رضا و ایوان طلای امام رضا وجود دارد.

صحن انقلاب خود دارای چهار ایوان می‌باشد. ایوان عباسی در شمال صحن، ایوان طلایی نادری در بخش جنوبی صحن، ایوان ساعت در ضلع غربی صحن و ایوان نقاره خانه در بخش شرقی صحن انقلاب ساخته شده اند.

صحن آزادی حرم مطهر

صحن آزادی حرم مطهر امام رضا هم قدمتی طولانی دارد و تاریخ ساخت آن به دوران حکومت فتحعلی شاه قاجار برمیگردد. این صحن هم دارای چهار ایوان مختلف به نام‌های ایوان باب الحکمه، ایوان طلا، ایوان غربی و ایوان باب السلام می‌باشد.

صحن جامع رضوی

صحن جامع رضوی بزرگترین صحن حرم امام رضا علیه‌السلام می‌باشد که معمولا نماز جماعت‌ در این بخش برگزار می‌شود.

صحن قدس حرم رضوی

صحن قدس حرم امام رضا علیه‌السلام یک صحن بزرگ است که در آن یک سقاخانه به شکل ساختمان قدس ساخته شده است که البته اندازه‌ی آن به یک هشتم اندازه‌ی واقعی ساختمان قدس می‌رسد.

صحن غدیر حرم رضوی

در ضلع غربی صحن غدیر، مجتمع تجاری غدیر ساخته شده است و نیز سرویس بهداشتی‌های حرم نیز در این قسمت وجود دارند.

صحن کوثر

این صحن در بخش جنوبی حرم مطهر قرار دارد و معمولا نسبت به سایر صحن‌های حرم امام رضا علیه‌السلام، خلوت‌تر می‌باشد.

صحن هدایت

صحن هدایت در شمال غربی حرم مطهر ساخته شده است. در این صحن دسترسی به پارکینگ‌ها آسان است.

صحن انقلاب اسلامی

صحن انقلاب اسلامی پس از پیروزی انقلاب ساخته شده است و دارای چهار ایوان به نام‌های باب الولایه، باب العلم، باب الشهاده و باب الغدیر می‌باشد.

بازدید از حرم مطهر امام رضا و بخش‌های مختلف آن، نیازمند یک روز کامل زمان است. اگر دوست دارید که زیارت را در کنار دیگر جاذبه‌های شهر مشهد مقدس تجربه کنید، همین حالا به صفحه‌ی تور ارزان مشهد مراجعه کنید و با انتخاب تور مناسب خود با قیمتی ارزان و استثنایی، یک سفر عالی را به این شهر تجربه کنید.

سایت مرجع



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

در این مقاله قصد آشنایی با هتل آرام کیش را داریم. در ادامه با وبسایت لست تورز همراه ما باشید.

هتل آرام تازه تاسیس دو ساختمان روبروی هم داشته که روی هم رفته 67 اتاق دارند. خوشبختانه از این هتل دسترسی بسیار خوبی به سمت مرکز خرید معروف زیتون، پلاژ ساحلی بانوان، مراکز خرید پردیس یک و دو، مرکز خرید مروارید کیش، مرکز خرید مرجان و فرودگاه بین المللی کیش دارد. به همین دلیل بسیاری از توریست ها و گردشگران تور ارزان کیش این هتل را برای اقامت انتخاب میکنند. این هتل سه ستاره دارای امکانات پذیرش شبانه روزی، نمازخانه، خدمات خشک شویی و اتوشویی، کرایه ماشین، ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی رایگان، اینترنت و پارکینگ با ظرفیت ده خودرو رایگان، آسانسور، صندوق امانات و کارکنانی باسابقه و مسلط به زبان های عربی و انگلیسی دارد. برای کودکان زیر پنج سال اگر از امکانات و خدمات استفاده نکنند، هزینه ها رایگان خواهد بود، اما برای بالای پنج سال با هزینه همراه خواهد بود. از امکانات تفریحی و خوب هتل آرام کیش نیز میتوان به باغچه زیبای کنار دریا، فضای سبز و ساحل عمومی اشاره کرد. اتاق های هتل آرام کیش بسیار راحت و مناسب بوده و دارای امکاناتی مثل تلوزیون، حمام مجهز، سرویسهای بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان،مینی بار، مبلمان و تخت راحت میباشد. 

 منبع:

http://lasttours.net/post/%D9%87%D8%AA%D9%84-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85-%DA%A9%DB%8C%D8%B4-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1.html



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

وضعیت مکانی بسیار خوبی نسبت به مراکز تجاری و تفریحی، به خصوص ساحل دارد. این هتل که سال 91 مورد بازسازی قرار گرفته، دارای امکاناتی مثل اینترنت بی سیم در اتاق ها و لابی و پارکینگ که هر دو با هزینه همراه است، ترنسفر فرودگاهی رایگان، فضای سبز، آسانسور، خدمات خشکشویی و نمازخانه میاشد.

در ادامه این مقاله از سایت لست تورز همراه ما باشید

از هتل تماشا کیش تا دریا 2کیلومتر راه است. هزینه اقامت کودکان زیر دو سال رایگان بوده و اگر کودکان دو تا پنج سال از سرویس ها استفاده نکنند این هزینه به صورت نیم بها بوده و برای بالای پنح سال یک نفر اضافه حسای میشود.

تور لحظه آخری کیش

 

رستورانها و اتاق های هتل تماشا کیش
توریست ها و گردشگران تور کیش، که نمیخواهند آنقدر هزینه ای یرای محل اقامت خود در طول سفر کنند، هتل تماشا کیش را انتخاب میکنند. این هتل صحانه و ناهار را رایگان در رستوران سراب ارائه میدهد. این رستوران تا صد نفر ظرفیت داشته و غذاهای ایرانی سرو میکند. همینطور میتوانید عصری دل انگیز را همراه با تماشای غروب خورشید در کافه هتل داشته باشید. اتاق های این هتل از همان زمان که بازسازی شد، امکانات بیشتری به آن اضافه شده مثل تلوزیون بزرگ، تخت های راحت، سرویس های بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام مجهز، تلفن و مینی بار.

لینک سایت منبع



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

در این بخش از مقالات لست تورز به بررسی ساحل بورک استانبول می پردازیم. در ادامه همراه ما باشید...

در صورتی که به استانبول سفر کرده اید و میخواهید با کمترین هزینه در ساحلی مناسب و خوب استراحت کنید، ساحل بورک را به شما پیشنهاد می کنیم. این ساحل قیمتی بسیار مناسب داشته و تفریحات فوق العاده و متنوعی ارائه میدهد. ساحل بورک بین توریست ها و گردشگران تور استانبول بسیار محبوب و پربازدید است. سالانه بسیاری از توریست ها به خصوص در فصل تابستان به این ساحل می آیند تا استراحتی بکنند. استانبول به عنوان یکی از بهترین و پربازدیدترین شهرهای توریستی دنیا، جاذبه های گردشگری طبیعی و سواحل بسیار دیدنی داشته که از محبوب ترین آن ها میتوان به ساحل بورک اشاره کرد. این ساحل در کنار دریای سیاه قرار داشته که و توسط انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه بوفوروس اداره می شود. ساحل بورک استانبول دو کیلومتر طول داشته و در این دو کیلومتر بهترین تفریحات و خدمات را به بازدیدکنندگان خود ارائه داده است.

تور استانبول

ساحل بورک استانبول

بهترین تفریحات ساحل بورک
ساحل بورک بهترین مکان برای ورزش های تابستانی است. توریست ها و گردشگران در فصل تابستان در این ساحل میتوانند مشغول به کایت سواری، والیبال ساحلی، قایقرانی کاتامان، فوتبال، بادبانی و ... باشند. همینطور ساحل بورک هر سال میزبان مسابقه قهرمانی جهان کیتیوت می باشد. در ایام نوروز نیز باید شاهد برگزاری کنسرت های بزرگ در این ساحل بود. شما میتوانید با خیال راحت در ساحل بورک شنا کرده و آب بازی کنید چرا که این قسمت از دریا به فاصله صد متر کم عمق می باشد.

بهترین تفریحات ساحل بورک

رستوران ها و خدمات این ساحل آفتابی
این ساحل برای زیباتر کردن محیط خود از چترهای رنگارنگ متفاوت استفاده کرده و محیطی شاد و زیبا را بوجود آورده است. این ساحل طلایی با امواج آبی اش همانطور که گفته شد مملو از تفریحات دریایی و ساحلی فوق العاده بوده و برای گذراندن تعطیلات ساحلی بسیار مناسب است. این ساحل چترها و تخت های بسیاری داشته تا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری استانبول بتوانند به راحتی استراحت کنند. رستوران های ماهی این ساحل نیز خوب هستند.

رستوران ها و خدمات این ساحل آفتابی

هزینه و ساعات بازدید از ساحل بورک استانبول
ساحل بورک استانبول در فاصله یک کیلومتری از درکیلیوس از محله گوموشدره در منطقه ساریتپ کامپوسودر قرار دارد. توریست ها و گردشگران تور ارزان استانبول میتوانند هر روز هفته از ساعته نه صبح تا نه شب از این ساحل استفاده کنند. هزینه ورودی به این ساحل در طول هفته 25 لیر و آخر هفته ها 35 لیر می باشد.

سایت مرجع



:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

در این بخش قصد داریم درباره مرکز خرید فوق العاده لاریسا مال در کیش صحبت کنیم...

یکی از بهترین و جدیدترین مراکز خرید جزیره دوست داشتنی کیش، مرکز خرید لاریسا مال می باشد. این مرکز خرید در ابتدا توسط یک شرکت خصوص اماراتی طراحی شده بود اما به خاطر نارضایتی های کارفرما از چگونگی معماری اش در ان زمان، ادامه طراحی و ساخت آن به یک شرکت ایرانی به اسم گروه طراحان کوثر واگذار شد و در سال 1390 به طور کامل ساخته شد. لاریسا مال یکی از مجهزترین مراکز خرید این جزیره می باشد. این مرکز خرید در قسمت غربی جزیره و در میدان امیر کبیر قرار گرفته است. این مرکز خرید هشت طبقه جدا از فروشگاه ها و مغازه های متنوعی که داشته انواع و اقسام تفریحات و خدمات را برای رفاه حال توریست ها و گردشگران تور کیش ارائه داده تا از هر سنی به آن جذب شده و در آن لذت ببرند. در ادامه لست تورز همراه ما باشید

تور کیش https://yun.ir/6axve6

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید لاریسا مال کیش
حدودا صد فروشگاه و مغازه در این مرکز خرید فعالیت می کنند. بسیاری از برندهای معروف بین المللی و برندهای باکیفیت ایرانی را میتوان در لاریسا مال پیدا کرد. توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری کیش میتوانند انواع و اقسام پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، کیف و کفش، لوازم ورزشی، پوشاک ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم خانگی و ... را از برندهای بین المللی و ایرانی با کیفیت و قیمت بسیار مناسب در مرکز خرید لاریسا مال کیش خریداری کنند.

فروشگاه ها و محصولات مرکز خرید لاریسا مال کیش

دیگر خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید لاریسا مال کیش
این مرکز خرید پنج طبقه جدا از فروشگاه و مغازه های مختلف و متنوع، امکانات و خدمات بسیاری در آن ارائه شده است. مرکز خرید لاریسا مال کیش سه پارکینگ با ظرفیت بالا، سالن های مجهز کنفرانس و همایش، دفاتر اداری، سینما، رستوران و کافه با انواع غذاهای بین المللی و محلی، شهربازی کوچک به همراه فوتبال دستی، میز بیلیارد، بولینگ، بازی های کامپیوتری و ... داشته تا بتواند تمام روز شما را سرگرم کند!

دیگر خدمات و امکانات رفاهی مرکز خرید لاریسا مال کیش

ساعات فعالیت مرکز خرید لاریسا مال کیش
مرکز خرید لاریسا مال هر روز هفته از ساعت ده صبح تا ده شب آماده پذیرایی از توریست ها و گردشگران تور ارزان کیش می باشد.

مشاهده وب سایت



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

آبشارهای انسانی در دبی مال

مرکز خرید دبی مال یک مرکز تفریحی سرگرم کننده است که با دیدنی‌ها و جاذبه‌های جذاب ساخته شده است.

از این گذشته ، اکثر اماراتی‌ها اغلب به عنوان مقصد نهایی خرید، دیدنی و تفریحی در این کلانشهر خاورمیانه مشاهده می‌شوند.

این که آیا شما یک مغازه‌دار پولدار یا یک گردشگر تور دبی هستید که علاقه به گشت و گذار در آن را دارید، مطمئناً از بازدید خود از این مجموعه خرید عظیم و خیره کننده لذت خواهید برد.

یکی از نمایشگرهای هنری که در دبی مال به آن توجه خواهید کرد آبشارهای انسانی است که در آن آبشار ارتفاع بازار را اشغال می‌کند.

قیمت تور دبی

آبشار انسانی که از ویژگی‌های قابل توجه و زیبایی در قلب این مرکز خرید بزرگ واقع شده است، به لطف طراحی چشمگیر و جذابیت‌های بی‌نظیری که دارد، در واقع یک جمع کننده جمعیت است.

اگرچه این برجسته چشم‌انداز به اندازه یخ آبریز و آکواریوم مرکز محبوب نیست، اما برای ما یکی از بزرگترین و جالب‌ترین جاذبه‌های ویژه بازار دبی یا همان دبی مال است.

آبشارهای انسانی در دبی مال
به سادگی زرق و برق دار

با زیبایی بی‌نظیر و جذابیت هنری، جای تعجب ندارد که بسیاری از خریداران از آن بازدید کنند و گردشگران تور ارزان دبی به سحر و جادو از این ویژگی آب داخل دبی مال توجه کنند.

به عنوان تماشاگر این آبشار خلاق ساخته انسان، شما قادر خواهید بود مجسمه‌های خیره‌کننده انسانی که دستان آنها در کنار هم پخش شده است و به سمت پایین آبشارها فرو می‌رود را ببینید.

این غواصان انسانی، به هر حال ، همه از فایبرگلاس ساخته شده‌اند.

آبشار دارای یک جریان آب ریتمیک است که طیف تصویری متحرک ایجاد می‌کند.

البته این جریان آجدار توسط یک مخزن سربار امکان پذیر است که آب بازیافت شده را به جفت سازه های استوانه‌ای آن می‌دهد.

همچنین تمام ویژگی‌های آب به وسیله یک چراغ قوه و همچنین نور خورشید که از پنجره های عظیم بازار واقع شده است، به زیبایی روشن می‌شود و تجربه تماشای شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اندازه گسترده

گذشته از چهره‌های انسانی برجسته و طراحی جذاب آن، این ویژگی آب همچنین به دلیل ابعاد بسیار زیاد شناخته شده است.

با قطر سی متر و ارتفاع بیست و چهار متر، پیدا کردن این جاذبه خاص قطعاً کار سختی نیست.

ناگفته نماند، این آبشار مصنوعی در تمام طول مرکز شهر جریان دارد و باعث می شود بیننده‌ها از چهار سطح بازار قابل مشاهده باشد.

آبشار انسانی در دبی بیش از یک منظره دیداری است.

با داشتن فضای مجلل و ویژگی‌های زیبایی شناسی سرگرم‌کننده خود، به یک مکان ملاقات مورد علاقه برای خانواده‌ها و افرادی که از این مرکز بازدید می‌کنند تبدیل شده است.

علاوه بر این، آن را با بسیاری از درختان نخل احاطه کرده است تا فضای آرامش بخش یک واحه بیابانی واقعی را تکرار کند.

دبی مال
آبشارهای انسانی در دبی مال
بزرگترین مقصد خرید جهان در کشور امارات و شهر دبی است و این غول خرید در تاریخ ۸ مه ۲۰۰۹ با حدود ۶۳۵ مغازه خرده فروشی در زمینی به مساحت (۱.۱۲۴.۰۰۰ مترمربع) آغاز به کار کرد و دارای ۱۲۰۰ فروشگاه، ۲۲سینما و ۱۲۰رستوران و کافه اسکیت روی یخ، منطقه ی بازی و سینما ۱۴ هزارمترمریع فضای پارکینگ است.

حتی در این مکان آکواریوم با ۳۳ هزار حیوانات دریایی وبیش از ۱۴۰ گونه و شامل حدود ۴۰۰ کوسه تونل طولانی ۴۸ متری با منظر فوق‌العاده ۲۷۰ درجه ای از آکواریوم غول پیکردبی مال و باغ وحش زیر آب وجود دارد.

 

نزدیک به ۷۰ میلیون بازدید کننده در سال از دبی مال دیدن می‌کنند.

پیست اسکی در دبی مال واقعا حیرت‌انگیز است و می‌توانید در گرمای بالای ۴۰ درجه دبی اسکی کنید و این تنها جا در جهان است که چنین امکانی به شما می‌دهد.

برای کودکان مرکز سگا SEGA و کیدزانیا KidZania وجود دارد که مساحت ۷۱۰۰ متر مربع دارد و تعداد ۱۵۰ غرفه بازی و سینما ریل Reel با پخش ۲۲ فیلم بر پرده های نقره ای آن با فرمت ۳D و ۴D وجود دارد و قیمت بلیط آن ۵۰ تا ۲۰۰ درهم است.

کیدزانیا هم یک شهر بازی کودک و یک خانه بازی بزرگ برای نوجوانان با انواع بازیها است و هزینه آن ۱۵۰ درهم است.پس شما می‌توانبد در سفر به دبی با انتخاب یک تور مناسب دبی از سایت توریاب به این مکان زیبا سفر کنید.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

در این بخش به معرفی هتل ارم 2 کیش Eram2 Hotel خواهیم پرداخت. همراه ما باشید...

هتل ارم 2 کیش Eram2 Hotel یکی دیگر از هتلهای سه ستاره جزیره زیبای کیش است.برای رزرو تور کیش با آژانسهای توریاب در ارتباط باشید.

 تور لحظه آخری و ارزان توریاب.تراول (TOURYAB.TRAVEL)

توریاب فضایی مجازی برای معرفی تورهای مسافرتی و خدمات آژانسهای مسافرتی میباشد(تمامی فعالیت ها و خدمات وب سایت توریاب ،تابع قوانین کشورجمهوری اسلامی ایران بوده و تمامی اعضای سایت( اعم از حقیقی و حقوقی ) نیز ملزم به رعایت این قوانین می باشند-بدیهی است وب سایت توریاب دررابطه با صحت مطالب درج شده توسط آژانسها برای معرفی خود و خدماتشان، هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد و لازم است بازدید کنندگان و مسافرین محترم که در جستجوی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی هستند درانتخاب خدمات آژانسهای مورد نظر، دقت لازم را بکارگیرند. همچنین قبل از انتخاب یک تور دقیقا توضیحات تور مورد نظر و قیمت تور و زمان پرواز را با تلفن درج شده آژانس مسافرتی مورد نظر که در صفحه تور به رنگ قرمز میباشد بررسی کنند. مهم: هیچ گونه خرید و فروشی در توریاب انجام نمیشود فقط تورهای آژانس های مسافرتی معرفی میشود


:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

در این قسمت به هتل صدف کیش خواهیم پرداخت.... در ادامه لست تورز همراه ما باشید...

بیشتر: قیمت تور لحظه آخری کیش

هتل بين المللى صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى و با نمايى به شکل صدف  داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت می باشد.

هتل صدف کيش داراى سه رستوران کوه نور ٫ دلفين ٫ رستوران چينى دورين ، رستوران کولیزه تنها رستوران جزیره می باشد که با طراحی به سبک ایتالیا آماده پذیرایی از میهمانان با سلیقه غذاهای ایتالیایی است، رستوران کوه نورکه از زیباترین رستوران های  کیش می باشد در فضای  در دامنه کوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است. که با ظرفیت 250 نفر به همراه کافی شاپی در داخل و خارج کوه با نور پردازی منحصر به فرد  نمای زیبایی را به محیط بخشیده است.هتل صدف دارای سه کافى شاپ نیز مي باشد. یک سالن کنفرانس کافی نت، سالن آرایش بانوان؛استخر سونا جکوزی،سالن بیلیارد، زمین تنیس، اتاق نگهداری کودک و... می باشد.

خدمات رایگان هتل : ترانسفر فرودگاهی، گشت سیاحتی جزیره و گشت بازارها به صورت رایگان می باشد. 

سایت مرجع



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : وصالی

در این مقاله به بررسی هتل آرتا قشم Arta Qeshm Hotel خواهیم پرداخت.

هتل آرتا قشم هتل عالی و نوساز در قشم می‌باشد که در فروردین ۱۳۹۶ افتتاح شده است. هتل 4 ستاره دارد و کلا در ۷ طبقه ۴۸ اتاق و سوئیت دارد. هتل نزدیک  ساحل خلیج فارس و مراکز خرید مانند سیتی سنتر ۱ و ۲ است و برای رزرو تور قشم و انتخاب هتل خلیج فارس با توریاب در ارتباط باشید.

در ادامه با توریاب همراه ما باشید.

توریاب فضایی مجازی برای معرفی تورهای مسافرتی و خدمات آژانسهای مسافرتی میباشد(تمامی فعالیت ها و خدمات وب سایت توریاب ،تابع قوانین کشورجمهوری اسلامی ایران بوده و تمامی اعضای سایت( اعم از حقیقی و حقوقی ) نیز ملزم به رعایت این قوانین می باشند-بدیهی است وب سایت توریاب دررابطه با صحت مطالب درج شده توسط آژانسها برای معرفی خود و خدماتشان، هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد و لازم است بازدید کنندگان و مسافرین محترم که در جستجوی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی هستند درانتخاب خدمات آژانسهای مورد نظر، دقت لازم را بکارگیرند. همچنین قبل از انتخاب یک تور دقیقا توضیحات تور مورد نظر و قیمت تور و زمان پرواز را با تلفن درج شده آژانس مسافرتی مورد نظر که در صفحه تور به رنگ قرمز میباشد بررسی کنند. مهم: هیچ گونه خرید و فروشی در توریاب انجام نمیشود فقط تورهای آژانس های مسافرتی معرفی میشود


:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 ارديبهشت 1399 | نظرات ()